V
vierailija
Vieras
Siinäpä juuri todistat naisvihasi.
Mitä pahaa on panokaverissa. Hellitä hieman stana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinäpä juuri todistat naisvihasi.
Luulen että saatat sekoittaa kaksi kirjoittajaa. Tai luulen että itse ainakin vastasin sulle, mutta en ole tässä lainaamasi kirjoittaja.Paljastit itsesi, olet seurannut juoruja. (Mut korjaus: ei vaihdu usein)
KK valitsi B:n eikä K:ta. Nyt he saunoo yhdessä Nežan mökillä.![]()
No en olekaan se sama kirjoittaja, pöllöpää, missäs niin sanoin, ja on kyllä näyttänyt vaihtuvan. Eikä ole kyllä mitään suhdetta missään ees vahvistettu.Paljastit itsesi, olet seurannut juoruja. (Mut korjaus: ei vaihdu usein)
Ihmiset panee, kun on suhteessa, tuleeko yllätyksenä?Mitä pahaa on panokaverissa. Hellitä hieman stana.
Hellitäpä itse. Sinä määrittelet tilanetta ulkoapäin omalla asenteellisuudellasi. E on itse määritellyt sen toisella tavoin ja se lienee paljon lähempänä totuutta.Mitä pahaa on panokaverissa. Hellitä hieman stana.
Ihmiset panee, kun on suhteessa, tuleeko yllätyksenä?
Hellitäpä itse. Sinä määrittelet tilanetta ulkoapäin omalla asenteellisuudellasi. E on itse määritellyt sen toisella tavoin ja se lienee paljon lähempänä totuutta.
Nämä nyt vaan ei ole.Ihmiset panee, kun on suhteessa, tuleeko yllätyksenä?
Ettäs kehtaat. KK ja B forever lovers.Ne KKB. T. Ere jutut on selvää läppää tai trollausta. Miksi ees reagoit niihin tai käytät esimerkkinä.
Minusta hyvä sana on heila. Panokaverissa on vähän nolo edgyilyvibaTapailukaveri on 50-luvun termi panokaverille
Eikö se paneminen lopukaan siihen, luulin ihan.Ihmiset panee, kun on suhteessa, tuleeko yllätyksenä?
Mä oon niin sekaisin K:sta ja KK:sta, etten viitsi edes shipata. Jälki ei sopisi palstoille.
Ei muuten ole, vaan tapailukaveri tarkoittaa tilannetta, joka voi johtaa seurusteluun tai se voi säilyä edelleen sellaisenaan eli fwb-suhteena tai sitten se päättyy. Jos etsit vain panokaveria, ei ole ajatustakaan sen kehittymisestä muuksi.Tapailukaveri on 50-luvun termi panokaverille
Nolo oot itse.Minusta hyvä sana on heila. Panokaverissa on vähän nolo edgyilyviba
Höpön löpöä.Ei muuten ole, vaan tapailukaveri tarkoittaa tilannetta, joka voi johtaa seurusteluun tai se voi säilyä edelleen sellaisenaan eli fwb-suhteena tai sitten se päättyy. Jos etsit vain panokaveria, ei ole ajatustakaan sen kehittymisestä muuksi.
Ei kukaan pane parisuhteessa paitsi tämä palstan mies, joka käy välillä laittamassa emäntää.Eikö se paneminen lopukaan siihen, luulin ihan.
Jeesus sentään mikä SUOLAUSNolo oot itse.
Omat kuvitelmasi toisin sanoen.Ei vaan totuus.
Olisiko juhlittu nyt kahdestaan synttäreitä.On tainnut olla movie and dinner night.
En minä kuvittele mitään. Kerron vain mitä E on sanonut ja selitin sulle, mitä tuo termi tarkoittaa, koska tunnut olevan ihan pihalla asiasta.Omat kuvitelmasi toisin sanoen.
Muistaakseni tässä ketjussa punaiseksi vaatteeksi nousi tosishippaus ja ”ennustaja”, joka yritti torpedoida kaiken keskustelun. Hän lainasi joka kommenttia ja kirjoitti että loukkaat Bojania tai ovat vain ystäviä ja kollegoita. Ihmiset alkoivat perustaa discordiin palvelimia sen jälkeen.Kuinkahan paljon bojereshippi oli alun perinkin osalle porukkaa punainen vaate, ja kuinka paljon kyse on vaan siitä että shipistä tuli niin iso?