H
huh
Vieras
Mä en nyt oikeen edes tajua mistä pitäisi rangaista?Eihän 4 vuotiaan kehoittaminen pari kertaa ole minkään rangaistuksen paikka =) Eihän se ole mitään pahaa tai ilkeyttä tahalleen tehnyt =O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:aivan kummaa väkeä ne tarhantätit. sanot niille aamulla suorat sanat. luu kurkkuun!
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Voi hyvänenaika!!!! Todella kohtuutonta. Pisti oikeen suututtaan itteekin, kun meillä kanssa pian 4vee ja kuulostaa niiiin tutulta että pukeminen ym. takkuaa vähän väliä. Mutta ei mun mielestä tollaisesta voi rangaista...
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Eihän sovittuja asioita saa perua!!
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Voi hyvänenaika!!!! Todella kohtuutonta. Pisti oikeen suututtaan itteekin, kun meillä kanssa pian 4vee ja kuulostaa niiiin tutulta että pukeminen ym. takkuaa vähän väliä. Mutta ei mun mielestä tollaisesta voi rangaista...
Niinpä, ei mun mielestä 4-vuotiaalta voi odottaa, että kaikki sujuu aina hyvin. Välillä on niitä huonojakin päiviä, kun kaikki on huonostiEn sitte tiedä minkälaisiin unelmalapsiin nuo hoitajat on tottunu, jos tuokin on noin iso ongelma
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Todellakin liian kova rangaistus jostain pukemisesta. Meidän poikaa saa joka päivä hoputtaa. Ei varmaan koskaan pääsisi retkille mukaan. Muutenkaan kaikki 4 vuotiaat ei osaa välttämättä kovinkaan hyvin pukea vaan tarvitsevat aikuisen opastusta ja apua.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Onpas kuspäisiä hoitotätejä! :O
mä jo vaihtasin paikkaa tai tekisin reklamaation pk johtajan esimiehelle
kenen vahdittavaksi ne sit meinais pojan jättää?
miulle ihan kiukkuharmi tuli teidän pojan puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Onpas kuspäisiä hoitotätejä! :O
mä jo vaihtasin paikkaa tai tekisin reklamaation pk johtajan esimiehelle
kenen vahdittavaksi ne sit meinais pojan jättää?
miulle ihan kiukkuharmi tuli teidän pojan puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no tottakai ne ottaa sen pojan sinne retkelle mukaan. ei mikään paikka voi olla tuommonen enkä usko et onkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:retkelle omat eväät?!? ompa kumma, kyllä kuuluis päikyn hoitaa kun kerran retkiä järjestää.. tod. kohtuutonta toimintaa hoitajilta.. yleensä kaikki yrittää pukea itse niin paljon kun osaa, aina autetaan, eskareitakin!!(päikkytäti)
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Hyvä että pääsi retkelle mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Poika oli sitte päässy retkelle......
No joo, onneksi nuo nyt on selvitetty... muutama viikko enää pojilla tarha-uraa edessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Poika oli sitte päässy retkelle......
No joo, onneksi nuo nyt on selvitetty... muutama viikko enää pojilla tarha-uraa edessä![]()
Hyvä kun pääsi retkelle ja onneksi tuo hoitopaikka loppuu. Olin lapsena ja nuorena tosi huono nukahtamaan ja kammottaa ajatus, että sellaisesta tehdään lapsen vika.