Mä saan kohta synnytystä edeltävän masennuksen (valivalivalivali...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ottaa aivoon jo ihan tosissaan!!! Varmaan kohta masennun, enkä haluu synnyttää koko lasta :/

Limatulppa alko irtoomaan jo kuukaus sitten ja paikatki on ollu auki jo ties kuinka monta viikkoa. Siitä on kohta kaks viikko kun oli jo 3cm auki ja kanavaa enää alle puoli senttiä ja vauvan piti olla niin alhaalla, että kohta tulee.. Mutta pa*kat!!!! Onpahan ainaki paikat tuulettunu ku on perille saakka auki :(

Kuukauden ollu jo menkkamaista jomotusta, selkäkipuja, kivuttomia suppareita ihan jatkuvalla syötöllä, löysä vatsa (aika ajoin), huonovointisuutta, unettomuutta ja mitä muuta mukavaa vielä... Ei siis oikeasti ole olemassa mitään synnytyksen käynnistymisestä kertovia merkkejä - ne on ihan HUUHAATA!

Kiitos kun sain avautua - auttoi vähän :)

Sit kun käynnistyy niin saattaa tulla tosi nopeasti, kannattaa varautua. Mulla kanssa viimesin jaakas tuloaan vaikka paikat auki yms. Sit vihdoin kun supparit alkoi niin ekasta supistuksesta 1h42min niin poika maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkäpä kun tositoimet alkaa niin ne ovat nopeasti ohi kun noin puolivalmis jo olet ;)

Kypsä niin alakerrasta kuin mieleltäänkin :D
Oikeesti alkaa kypsyttämään tämmöinen jatkuva "nytkö?" -olo...
Toivottavasti ei mene saman kaavan kautta synnytys kuin nämä "ennakoivat merkit" kun siinä vois sitten jo tulla todellista uskon puutetta... Toivottavasti edes synnytys menee sitten sutjakasti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Sit kun käynnistyy niin saattaa tulla tosi nopeasti, kannattaa varautua. Mulla kanssa viimesin jaakas tuloaan vaikka paikat auki yms. Sit vihdoin kun supparit alkoi niin ekasta supistuksesta 1h42min niin poika maailmassa.

Hui! Ihan noin nopsaan ei tarttis! sellanen 4 tuntia vois olla kiva :)
Mites noin nopeessa synnytyksessä, repesikö pahasti, vai oliko paikat jo valmiit tollaseen nopeaan toimintaan? Kerkesitkö saamaan mitään kivun lievitystä?

samma här eli samat oireet mullakin, paitsi paikat kiinni ja vielä 10 vitun viikkoa jälellä, alku meni niin hyvin ja nyt olen niin kipeä etten oo koskaan ennen ollu, en ole voinut kuvitellakkaan raskautta näin kamalaksi!!!!!!!!

Yhteistyössä