Kuinka kauan voi odottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iskä ja lapset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iskä ja lapset

Vieras
Siis kuinka kauan voi odottaa että äiti tulee kotiin? Olenko ihan pelle jos pidän ovea auki heti kun juoksuaika loppuu? Nyt ollut lenkillä jo reilut 3 vuotta ja tuntuu että koputtelee ovea. Itse en ole vielä edes ehtinyt saatikka etsinyt mitään uutta. Lapset ja työ kun vie kaiken ajan. Tunteita on vielä ja ihania lapsia... olenko vaan pelle jos avaan vielä oven tälle lenkkeilijälle? 3 vuoden jälkeen...

Oletko halukas ottamaan heti takasi asumaan vaiko eka hiljakseen kattoo onko tosissaa tulossa? Oletko valmis antamaan kaiken anteeksi? Ja että oletko varma että tällä äidillä on myös aitoja tunteita sinua kohtaan?

En oikeen tiedä. Mulla on tunteita mutta se riippuu niin paljon toisesta. Lasten kannalta olisi kiva jos solmut saisi purettua, mutta muuten...
Erot on aina vaikeita ja jompikumpi kaipaa usein heti eron jälkeen tai sitten kun on käynyt aidan toisella puolella. Eilen näin exän ja ensimmäinen kerta kun en halannut. Mun tunteet on vissiin hiipuneet. Rakastaisin sitä naista jos saisin siihen mandaatin, mutta voi olla liian kaukaa haettu. Sekin tykkää musta, mutta ulkomailta ei ihan heti tulla takaisin. Mun paras ystävä sanoi että pitää mennä eteenpäin =)
Niin se on. Lapsien kasvatus vastuu kuitenkin rajoittaa ja tuo yksin uusia haasteita. Mun juttu on vaan kasvattaa nää lapset omilleen ja antaa niille hyvä ponnahduslauta elämään. Ne palkitsee sitten kun valitsevat mulle vanhainkotipaikkaa =))

Voi Iskä... sä löydät varmasti vielä naisen vierellesi elämäsi kanssasi jakamaan, naisen, joka kunnioittaa sua. Sitä vaimosi ei todellakaan ole tehnyt. Saatat sekoittaa tunteesi, jotka johtuvat pitkästä yksinolosta, rakkauteen ja kaipaukseen. Voi olla todella vaikeaa unohtaa vaimosi juoksuaika. Löydät onnen varmasti muutenkin, osittain olet sen jo löytänyt, koska selvästikin rakastat lapsiasi paljon.

Voimia ja onnea elämääsi ! :hug:

Kiitos =)

Kaipaus kun iskee ja nostalgiset ajatukset, niin ovi on silloin auki... toisaalta kun ajattelee mennyttä kolmea vuotta niin ovi on kiinni.
Mukava ajatus on että kyllä se "oikea" vielä jonain päivänä löytyy!
Zemppiä kaikille!

Yhteistyössä