A
ap
Vieras
Tuli siskon kanssa melkein riitaa, kun sanoin etten ihan heti ole valmis muuttamaan työn perässä. En tosin usko, että siihen ihan heti olisi tarvetta sillä asumme suht koht isossa kaupungissa jossa on, jos ei töitä nyt heti niin ainakin monta koulua johon hakea jos haluaa alan vaihtaa.
Meille minun työn perässä muuttaminen tarkoittaisi:
- miehen vakipaikasta luopumista (tai sitten miehelle tulisi pitkä työmatka)
- lapsen koulun vaihto
- toisen lapsen päiväkodin vaihto
- asunto pitäisi laittaa myyntiin
- ystävät jäisivät tänne
- uudella paikkakunnalla pitäisi löytää harrastuspiirit ihan uudet
- lasten isovanhemmat jäisivät tänne
Onko nämä joillekin ihan pikkujuttuja sitten? Olenko minä laiska tai saamaton kun en ihan heti suostuisi muuttoon? Kaiken lisäksi meistä mies on paremmin koulutettu ja siten parempipalkkaisessa työssä, onko siinä mitään järkeä muuttaa minun työni perässä?
Ja kuinkahan monella muulla sama tilanne, mutta saa kuulla että kun ei työt kelpaa jne.? Jos ei valita, niin ketä se haittaa?
Meille minun työn perässä muuttaminen tarkoittaisi:
- miehen vakipaikasta luopumista (tai sitten miehelle tulisi pitkä työmatka)
- lapsen koulun vaihto
- toisen lapsen päiväkodin vaihto
- asunto pitäisi laittaa myyntiin
- ystävät jäisivät tänne
- uudella paikkakunnalla pitäisi löytää harrastuspiirit ihan uudet
- lasten isovanhemmat jäisivät tänne
Onko nämä joillekin ihan pikkujuttuja sitten? Olenko minä laiska tai saamaton kun en ihan heti suostuisi muuttoon? Kaiken lisäksi meistä mies on paremmin koulutettu ja siten parempipalkkaisessa työssä, onko siinä mitään järkeä muuttaa minun työni perässä?
Ja kuinkahan monella muulla sama tilanne, mutta saa kuulla että kun ei työt kelpaa jne.? Jos ei valita, niin ketä se haittaa?