Kristinusko on fiktiota muiden uskontojen tavoin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos muuten saisi erilaisia vanhoja paperipusseja ja sit leikkelisi ne nätisti ja liisteröisi vieriviereen keittiön seinälle niin vois olla aikas siisti.

Jotain tän tyylisiä

Siskon ''vieras''huoneessa on sellasta tapettia, missä on lehtileikkeitä jostain 1800-1900 taitteen vanhasta amerikkalaislehdestä..se on kanssa tosi kivan näkönen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja r0s
No. Onkse liikaa vaadittu:

-porukka pukeutuu siisteihin vaatteisiin
-kampaa tukkansa
-menee kassalla joutuisasti.

(Vastaus: on)
Nouseeks sulla verenpaineet ja tuleeko tuskanhiki kaupassa kun näät sen kaiken silmien edessä?:eek:
Mulla nousee kassoilla aina tuska otsalle kun ihmiset tulee liian lähelle:cautious:
Tuosta tulikin mieleen, että miksi kassoilla ei päde sama sääntö kuin autoliikenteessä autojen välimatkoilla??
Mooonta kertaa olen tullut tuupatuksi takaapäin kun seison ite kiltisti kassajonossa!!:mad:
 
Olen saanu olla rauhassa kaupan kassajonoissa jos ei lasketa paria kertaa kun jotkut rouvat? on tarttunu peräpäähän kiinni. En yleensä jää sanattomaksi mutta nuo on semmosia tlanteita. :censored::ROFLMAO:
 
Tympee äijä.Muuta et tee kuin kirjoittelet mammapalstalla ja vikittelet naisia ja äksyilet Echolle ja ignooraat Ellenaa.Mitä nämä kaksi ovat sinulle tänään tehneet pahaa?
Hö, eihän Päätön ees äksyilly. Uskontodialogi voi kuulostaa joskus raa'alta, mut ota asiat asioina.
Auta armias jos tänne eksyis joku imaami mun kans uskontodialogiin, niin se ei tervettä enää päivää näkis öö, se pitäis Isisiä ihan partiopoikien touhuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
jos normaali keskustelu on (y)huonosti kohtelua niin palsta on aivan liian raaka ajanviettopaikka, kannattaa siirtyä puhumaan vaikka muumipeikoista lasten kanssa, kait semmonenkin palsta jossain on? Vaikka osaa ne lapsetkin huonosti kohdella jos tässäkin on näkynyt semmosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä