V
"vieras"
Vieras
Mites tämä nyt menee kun meillä vauva jatkaa kotihoidossa vanhempainrahakauden päätyttyä nyt. Lisäksi meillä 3.5v. esikoinen kotihoidossa. Eli saan varmaan kotihoidontukea vauvasta mutta maksetaanko esikoisestakin jotain lapsilisän lisäksi kun kotihoidossa on??? Tähän asti kun vanhempainrahaa on maksettu vauvasta niin en ole mitään esikoisesta edes hakenut kun jostain sain sen käsityksen ettei toisesta ainakaan tuona aikana makseta mitään....?