Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

öttismönkiäinen
Mä olin vasta ystäväni 50v päivillä, hänkin ison perheen äiti. Siinä sit yksi mies kyseli lapsista, ja mä luettelin niiden syntymäajat: 90,91,92... 01, 03, 06 JA 08 Sit tajusin mitä olin sanonut, selitä siinä että ei, en ole raskaana.. tuli vain vauhilla sanottua yksi lapsi liikaa :D ja nauraa perään että vielähän tässä kyllä kerkiää. Ja en todellakaan ole raskaana :D

Mutta opettavainen tarina tupakoinnin vaarallisuudesta.. tapahtunut kyllä vuosia sitten.
Miehelläni oli auto, joka oli uusi, enkä ollut sillä ennen ajanut. Lähdimme käymään mun kotona 650km päässä muksujen kanssa. Mies ajoi alkumatkan, mutta pitkän työputken jälkeen sitä alkoi väsyttään ja päätettiin vaihtaa kuskia. Mies ajoi levikkeelle, astui autosta ulos. Minä takaovesta ja jätin oven auki miestä varten. Kuskin paikalla tämmäsin penkkiä ja peiliä kuulin ku takaovi läpsähti kiinni. Katsoin peilistä kohta ohittavaa rekkaa ja sanoin miehelle jotain odottamatta vastausta.. ja sit lähdin ajaan jännittäen että osaanko erilaista autoa ajaa. Ihmettelin ku viereltä alkoi kuulua jotain kolinaa, mainitsin siitä miehelle takapenkille. Painoin kaasua kovempaa, paukutus kuuluu yhä... ja mies juoksee täysillä vieressä ja paukuttaa auton ikkunaa.
Mies olikin läppäissyt oven kiinni, mutta jäänyt ulkopuolelle tupakalle.. jos se ei ois juossut autoa kiinni ja hakannut ikkunaan, ni sinne levikkeelle se ois jäänyt ja mä oisin huomannut miehen puuttumisen vasta mummolassa 400km päässä.. oisin vaan ajatellut miehen nukkuvan. Mies ois ollut pusero päällä pimiässä talvimaisemassa levikillä, eikä taloja lähellä.
Mitä opimme: tupakointi on VAARALLISTA
 
Sirkkeli
Tuli yhen tyypin kanssa puhe vanhemmista, ja sanoin että ei mulla ole isää. Meni jokunen minuutti, kun huudahdin ihmeissän,i että onhan mulla isä! Olin varmaan tosi uskottava...
Olin vaan hetkellisesti unohtanut, kun näen isääni harvemmin :O
 
rv34
Nää ei kaikki ole kotiäidin aivosumuja, mutta kuitenkin äidin ja raskaana olevan.

Kakkosta odottaessa loppumetreillä, kun vielä kävin töissä tapahtui tämä. Olen kampaaja ja teen töitä toiminimellä. Menimme naimisiin esikoisen syntymän jälkeen ja vaihdoin sukunimeni, mutta toiminimeni jätin kuitenkin sitten tyttönimelle. En ollut vielä täysin oppinut uutta sukunimeäni ja kaupassa ostin jotain mikä piti laittaa kuitille ja kuitti kirjanpitäjälle. Sanoin ensin kassalla tyttönimeni. Sitten hoksasin, että hitto väärä nimi ja änkytin että eipäskun xxxx. Samassa hoksasin, että ei perkele kun se toiminimi onkin vanhalla sukunimellä ja sanoin vielä että eikun siis xxxx. Kassa varmaan mietti, että etkö sä nyt nimeäsi tiedä ja samaa pohti varmaan perässäni jonottavat. Nolotti hiukan. :)))

Koiran nimellä olen huudellut lapsia useasti.

Äh... joku muukin oli vielä mielessä, mutta pyyhkiytyi pois. :)
 
Viime kesänä olin ostamassa itselleni kenkiä Stockmannilta, mulla ei ollu omia sukkia jalassa ja käytin siksi sovitus sukkia. Ostin kengät ja menin autolle, vasta siellä huomasin että ne sovitussukat oli mulla jalassa. (olin siis kävellyt pitkän matkaa ne jalassani) olivat eri paria, mutta onneksi olivat edes samanvärisiä. Pikkasen mun mies repes.. :D
 
mindu
joo sattuuhan näitä hauskoja juttuja. menin viemään likkaa lekuriin ja aattelin että saa samalla katsoa pikkuveljen korvan, jota niin kovin valitteli. No, korvatulehdushan siellä oli ja reseptiä varten lekuri kysyi syntymäaikaa.. No, minäpä sitten sanoin 29.9-05, lääkäri ihmeissään ei löydy kyllä tällä ajalla tän nimistä. kääk, tuumasin ja sanoin juu toihan on mun broidin synt. päivä ja sanoin 28.9-05. Taas lääkäri sanoi että ei ole kyllä tälläkään ja mä ihan pihalla että miten niin ei ole.. Niin poika tosiaan syntynyt 28.9-04.. Että mua hävetti..
Toinen tapahtu tässä muutama päivä sitten. Olin lähössä hakeen poitsua koululta, hyppäsin autoon ja käynnistin, oho, olin keskellä pihaa, siis tää tonttu oli unohtanu laittaa kytkimen pohjaan..:/ onneksi asutaan ok-talossa eikä kukaan muksuista ollut ulkona.. tätä se vanhuus teettää..;)
 
Bannitar
Kahden kuukauden tajuttoman sairastelu/valvomisputken jälkeen vein hengenahdistuspotilaan sairaalaan enpoon. Ilmoitin hänet isosiskonsa nimellä ja sotulla.

Kun lekuri sitten tuli lasta katsomaan ja puhuttelin oikein nimeltä, havahduin, että ei elämän kevät, tyttöhän on ihan toinen ja kaikki tiedot ihan päin honkia. Hävetti ilmoittaa, että olin puhunut koko ajan väärästä lapsesta.
 
Hoitsu
Menin lukiossa terkkarille terveydentarkastukseen. Siinä vaatteita vähemmäksi tempoessani hokasin, että mulla oli miehen (silloisen poikakaverin) sepaluksella varustetut pitkätkalsarit alushousuina talvipakkasella. No, mulle se ei ollu mitenkään uutta, mutta terkkaria ilmeisesti nauratti.
 
päätön
en ole kotiäiti, mut kerran tuli "hukattua" puhelin oikeen perusteellisesti, löyty seuraavana aamuna jääkaapista, juustopaketin vierestä.
joskus hävis noi auton avaimet, meinas jo hermotki mennä, ne löyty tietenki kuskin ovesta, justiin siinä minne olin ne jättäny...
B)
 
vieras
vein maanantai aamuna lapset tarhaan ja smalla vähän vaihtovaatteita. no kun ne iltapäivällä hain niin tarhatäti sanoi ettei nää varmaan oo meidän pojan vaihtovaatteita. olin vienny kahdet omat stringit. nolotti
 
mie
Mä olen kerran raahannu roskiksen mukana lähikauppaan kun en muistanut roskalaatikkoon pudottaa. Tuttu kassa vaan totes että :"Ai sä tuot eiliset ostokset takaisin?" Onneksi hän kävi myös viemässä mun roskat takahuoneen roskikseen ettei tarvinnut kotiin takas raahata.
 
äitix2
Meillä mies yleensä vie lapset tarhaan, ja eräänä aamuna oli minun vuoro viedä. Olin jo lähes työpaikan pihassa, kun takapenkiltä kuului: "Äiti, etkö viekään meitä ekaksi...?"
 
esikoinen, 10v tuli yks aamu kysymään että saako hän alkaa kattomaan telkkaria jo.
mä olin kysynyt että paljonko kello on. poika käynyt kattomassa ja sanonut että 6:35. sitten muistan jo itekkin että vastasin että "ei sulla ole kuumetta". poika siihen että "äiti mitä?" mä uudelleen vastasin että "ei sulla ole kuumetta". siihen poika että "hä? sinä käskit kattoa äiti paljonko kello on." sitten heräsin vasta täysin ja tajusin mitä höpötän. :D meillä oltiin just oltu toipumassa kuumeesta silloin joten siksi se kuume tuli keskusteluumme. :D


ai niin ja viime vuoden puolella lunastin postista kaksi pakettia. piti sieltä kalenterista vilkasta päivämäärä kun en muistanut mones päivä oli. kuukaudenki kattoin kalenterista. mut siellei ollut vuotta. :/ no sain kuitattua ja annoin ne paketti kortit poisa ja paketit mukaan kotiin.
sitten kotona alkoin kysellä mieheltä että mikä vuosi nyt on menossa :ashamed: mies siihen että 2007. mä olin ihan että :eek: . mä kirjoitin niihin lappusiin että 2008. olin ihan sata varma että se vuosi on menossa. :D
 
vieras
Kävin kaksivuotiaan ja alle yksivuotiaan kanssa kerhossa, joka sijaitsi kerrostalon toisessa kerroksessa. Oli talvi ja sain lapsille toppavaatteet päälle ja rahtasin hedät autolle. Kun olin kiinnittänyt heidät istuimiinsa aloin kaipailla pienemmän nokkamukia ja etsin sitä joka puolelta autoa. No, eihän sitä löytynyt, joten molemmat lapset irti ja rahtasin heidät takaisin kerhoon, jossa ovella totesin, että meiltä jäi varmaan nokkamuki tänne. Ohjaaja kävi vilkaisemassa kerhohuoneet ja takaisin tulessa hän vilkaisi sylissäni olevaa tytärtä ja sanoi: Sehän on hänellä kädessä!

Jep, koiralle on tullut leperreltyä, että: Äiti päästä sinut pihalle tai Äiti antaa sulle ruokaa...
 
Mä joudun farkkujen lahkeet taittamaan hieman ylöspäin kun laitan kengät, (että saan saappaiden vetskarit kiinni). Yks aamu oli niin kiire tytön kans kaupungille asioille, että unohdin laskettaa lahkeet takas alas kenkien laiton jälkeen ja pyörin tunnin kaupungilla lahkeet miten sattuu! :LOL: Kyllä hävetti kun huomasin asian :ashamed:
 
vieras


Mutta opettavainen tarina tupakoinnin vaarallisuudesta.. tapahtunut kyllä vuosia sitten.
Miehelläni oli auto, joka oli uusi, enkä ollut sillä ennen ajanut. Lähdimme käymään mun kotona 650km päässä muksujen kanssa. Mies ajoi alkumatkan, mutta pitkän työputken jälkeen sitä alkoi väsyttään ja päätettiin vaihtaa kuskia. Mies ajoi levikkeelle, astui autosta ulos. Minä takaovesta ja jätin oven auki miestä varten. Kuskin paikalla tämmäsin penkkiä ja peiliä kuulin ku takaovi läpsähti kiinni. Katsoin peilistä kohta ohittavaa rekkaa ja sanoin miehelle jotain odottamatta vastausta.. ja sit lähdin ajaan jännittäen että osaanko erilaista autoa ajaa. Ihmettelin ku viereltä alkoi kuulua jotain kolinaa, mainitsin siitä miehelle takapenkille. Painoin kaasua kovempaa, paukutus kuuluu yhä... ja mies juoksee täysillä vieressä ja paukuttaa auton ikkunaa.
Mies olikin läppäissyt oven kiinni, mutta jäänyt ulkopuolelle tupakalle.. jos se ei ois juossut autoa kiinni ja hakannut ikkunaan, ni sinne levikkeelle se ois jäänyt ja mä oisin huomannut miehen puuttumisen vasta mummolassa 400km päässä.. oisin vaan ajatellut miehen nukkuvan. Mies ois ollut pusero päällä pimiässä talvimaisemassa levikillä, eikä taloja lähellä.
Mitä opimme: tupakointi on VAARALLISTA[/quote]




tää oli kyllä paras. mä tulen nauramaan tälle vielä monet naurut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mindu:
joo sattuuhan näitä hauskoja juttuja. menin viemään likkaa lekuriin ja aattelin että saa samalla katsoa pikkuveljen korvan, jota niin kovin valitteli. No, korvatulehdushan siellä oli ja reseptiä varten lekuri kysyi syntymäaikaa.. No, minäpä sitten sanoin 29.9-05, lääkäri ihmeissään ei löydy kyllä tällä ajalla tän nimistä. kääk, tuumasin ja sanoin juu toihan on mun broidin synt. päivä ja sanoin 28.9-05. Taas lääkäri sanoi että ei ole kyllä tälläkään ja mä ihan pihalla että miten niin ei ole.. Niin poika tosiaan syntynyt 28.9-04.. Että mua hävetti..
Toinen tapahtu tässä muutama päivä sitten. Olin lähössä hakeen poitsua koululta, hyppäsin autoon ja käynnistin, oho, olin keskellä pihaa, siis tää tonttu oli unohtanu laittaa kytkimen pohjaan..:/ onneksi asutaan ok-talossa eikä kukaan muksuista ollut ulkona.. tätä se vanhuus teettää..;)
Ihana, mun poika on syntyny 28.9.2005 :heart:
 
Miina
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Mä olin vasta ystäväni 50v päivillä, hänkin ison perheen äiti. Siinä sit yksi mies kyseli lapsista, ja mä luettelin niiden syntymäajat: 90,91,92... 01, 03, 06 JA 08 Sit tajusin mitä olin sanonut, selitä siinä että ei, en ole raskaana.. tuli vain vauhilla sanottua yksi lapsi liikaa :D ja nauraa perään että vielähän tässä kyllä kerkiää. Ja en todellakaan ole raskaana :D

Mutta opettavainen tarina tupakoinnin vaarallisuudesta.. tapahtunut kyllä vuosia sitten.
Miehelläni oli auto, joka oli uusi, enkä ollut sillä ennen ajanut. Lähdimme käymään mun kotona 650km päässä muksujen kanssa. Mies ajoi alkumatkan, mutta pitkän työputken jälkeen sitä alkoi väsyttään ja päätettiin vaihtaa kuskia. Mies ajoi levikkeelle, astui autosta ulos. Minä takaovesta ja jätin oven auki miestä varten. Kuskin paikalla tämmäsin penkkiä ja peiliä kuulin ku takaovi läpsähti kiinni. Katsoin peilistä kohta ohittavaa rekkaa ja sanoin miehelle jotain odottamatta vastausta.. ja sit lähdin ajaan jännittäen että osaanko erilaista autoa ajaa. Ihmettelin ku viereltä alkoi kuulua jotain kolinaa, mainitsin siitä miehelle takapenkille. Painoin kaasua kovempaa, paukutus kuuluu yhä... ja mies juoksee täysillä vieressä ja paukuttaa auton ikkunaa.
Mies olikin läppäissyt oven kiinni, mutta jäänyt ulkopuolelle tupakalle.. jos se ei ois juossut autoa kiinni ja hakannut ikkunaan, ni sinne levikkeelle se ois jäänyt ja mä oisin huomannut miehen puuttumisen vasta mummolassa 400km päässä.. oisin vaan ajatellut miehen nukkuvan. Mies ois ollut pusero päällä pimiässä talvimaisemassa levikillä, eikä taloja lähellä.
Mitä opimme: tupakointi on VAARALLISTA
Nyt repes!! :LOL:
 

Yhteistyössä