Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Oon työssäkäyvä äiti kylläkin. Yks aamu kun vein pojan tarhaan niin laitoin kenkien päälle sellaset "suihkumyssyt" kun en jaksanu ottaa kenkiä pois. Riisuin pojan ja sitä rataa.
Olin jo melkein autolla, kun huomasin et mul on ne myssyt jalassa. Ihmettelin ensin kun on niin pirun liukasta. Ei muuta ku tossut taskuun ja seuraavana aamuna palautus. :D
Et sentään töissä vasta huomannut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Oon työssäkäyvä äiti kylläkin. Yks aamu kun vein pojan tarhaan niin laitoin kenkien päälle sellaset "suihkumyssyt" kun en jaksanu ottaa kenkiä pois. Riisuin pojan ja sitä rataa.
Olin jo melkein autolla, kun huomasin et mul on ne myssyt jalassa. Ihmettelin ensin kun on niin pirun liukasta. Ei muuta ku tossut taskuun ja seuraavana aamuna palautus. :D
Et sentään töissä vasta huomannut :D
Juu en. Oon kyl lähteny töistä suojamyssy päässä (oon keittäjä), mies vaan tokaisi et kato vähän peiliin ennen ku kauppaan mennään. Oli hakemas mua töistä :D
 
mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.

oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.

oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
anteeks mut tää oli niin :LOL:


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.

oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
miten se on mahdollista? Olitko riisunut housut jossain vaiheessa ja pukenut uudestaan vai tarkoituksella liimannut väärälle puolelle? :D Mahtois mies revetä
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.

oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
anteeks mut tää oli niin :LOL:
mulla on noiden housujen kaa ongelmia.. syksyllä viimeks. näin kun postiauto tuli, nappasin äkkiä tuolilta housut ja kävin hakeen postin.. takas tullessa katoin et mikä lahkeesta pilkottaa.. alushousuthan ne siellä. oli tullut mukaan ja jäänyt housujen sisään kun kiskoin ne jalkaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.

oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
miten se on mahdollista? Olitko riisunut housut jossain vaiheessa ja pukenut uudestaan vai tarkoituksella liimannut väärälle puolelle? :D Mahtois mies revetä
olin joo riisunut housut välillä.. voit uskoa miten naurettiin ja hävetti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.

oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
miten se on mahdollista? Olitko riisunut housut jossain vaiheessa ja pukenut uudestaan vai tarkoituksella liimannut väärälle puolelle? :D Mahtois mies revetä
olin joo riisunut housut välillä.. voit uskoa miten naurettiin ja hävetti.
voin uskoa :D
 
vieras
Tämä ei ole sattunut minulle vaan minun hoitotädille kun hän kävi lähikaupassa johon oli varmaan 500m matkaa sellanen pikku putiikki mihin eilvaunujen kanssa sillon 36v sitten viitsiny änkeä teki ostokset meni kotiin ja huomas tytär oli jäänyt kaupan eteen vaunuihin nukkumaan. Kiiruusti haki tyttärensä takas menin hänelle hoitoon tapahtuunesta 4v kuluuttua onneksi mä en jääny mihinkään oltiin naapureita monta vuotta.
 
Toissa-aamuna ihmettelin unenpöpperössä että kylläpä meidän 2 v kuopus osaakin puhua hyvin kun se höpötti vieressä että saanko mäkin herätä kun isi heräsi jo. Mä vastasinkin sille että joo, mene vain. Ja vasta kääntyessäni toiselle kyljelle ymmärisn että se olikin 3,5 vee ja kuopus kollötti yhä täydessä unessa tällä kyljellä...

Muutama viikko sitten ihmettelin että mitä se lapsi nyt noin uudosti vastaan narisee kun suhattelin babyhaleriin kuopuksen astmalääkettä ja painoin maskia suun eteen jotta ottaisi joka-aamuiset hoitavat. No olikin väärä pikkumies käsittelyssä - tämä vain narisi, mutta oikea potilas taistelee kunnolla lääkettä vastaan :headwall: Hävetti, huvitti ja nauratti :kieh:
 
pohjantähdenalla
Tuli noista housuista mieleen...Mäkin olin menossa siskon tyttöni ristiäisiin ja sielä hiukka ennen aloitusta meinasin mennä istumaan niin lahkeesta pilkotti jotain.. kyyristyin kattomaan ja vedin varovasti.. sieltähän sit tuli sukkahousut
 
vieras
Jokusen kerran olen tyytyväisenä ajellut töihin ja sitten jossain välissä kuuluu takapenkiltä, enkö mä meekää tänään päiväkotiin, ei kun uukkari ja päiväkotiin

Yksi päivä sitten ajelin päiväkodin pihalle, ja hämmästys oli melkoinen kun siinä muistin että lapsethan on isän kanssa kotona lomalla....
 
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Toissa-aamuna ihmettelin unenpöpperössä että kylläpä meidän 2 v kuopus osaakin puhua hyvin kun se höpötti vieressä että saanko mäkin herätä kun isi heräsi jo. Mä vastasinkin sille että joo, mene vain. Ja vasta kääntyessäni toiselle kyljelle ymmärisn että se olikin 3,5 vee ja kuopus kollötti yhä täydessä unessa tällä kyljellä...

Muutama viikko sitten ihmettelin että mitä se lapsi nyt noin uudosti vastaan narisee kun suhattelin babyhaleriin kuopuksen astmalääkettä ja painoin maskia suun eteen jotta ottaisi joka-aamuiset hoitavat. No olikin väärä pikkumies käsittelyssä - tämä vain narisi, mutta oikea potilas taistelee kunnolla lääkettä vastaan :headwall: Hävetti, huvitti ja nauratti :kieh:
:LOL: :LOL:
 
maitoa ja makkaraa
Mä kävin perjantaina vauvan ja vaunujen kera kaupassa. Lastasin kamat hihnalle, maksoin, laitoin vauvalle pipon takaisin päähän ja kävelin ovelle. Kassaneiti sitten huhuili perään että jos mä haluan ottaa ne ostoksetkin...
 
Armiliina
Eilen komensin tyttöä, että nyt syömään, sitten sen jälkeen saa jälkiruokaa.Tyttö tähän tomerasti, että: -En mää ota ruokaa, otan vaan sen jälkiruuan. En tajua, miten mulle meni läpi!! Tokaisin vain, että ok, ota ensin tuo jälkiruoka... (jälkiruuaksi meillä oli 2 karkkia)

Ikinä, ikinä en olis antanut tuon tapahtua, jos olisin ollut 'hereillä'
 
Mamma osaa juu...
Ei nää nii hauskoja oo ku jotkut kirjoittaneet, mut laitan silti :)

Koitan laittaa avattua tutteli-purkkia takas kuiva-ainekaappiin.

Jauhopussi löytyy jääkaapista.

Lastani kutsun monta kertaa päivässä pikkusiskoni nimellä (ovat tosi samanlaiset, siispä kiroan joskus itekseen miks piti laittaa niin lähellä oleva). :kieh:

Kerran kaupassa kiertelin vaateosastolla vauva turvakaukalossa köllien. Katoin et mitä sätkii siinä. Oli kypärämyssy valunut naamalle eikä toinen nähnyt mitään! Varmaan katto ihmiset :LOL:
Sieltä jatkettiin kävellen toiseen kauppaan ja huomasin etten ollut pannut pikkuiselle toppapukua kiinni enkä paksumpaa hattua päähän, ulkona pakkasta :ashamed:
Aivot oli siis jääneet kotiin :D
 
hellu
No mä keittelin äsken hyvät ilta teet kahvinkeittimellä, laitoin veden säiliöön ja pari teepussia kannuun.
Kerkesin ekan kupposen melkeen kokonaan hörppiäja kummastelin ukollekkin omituista makua.
Mulla oli sit päivällinen kahvinsuodatin pussi paikallaan... =X ihme et maistukin pikkasen oudolle.
 
miiru
Sattui kesällä kun olin menossa kuopuksen (n.4kk) kanssa neuvolaan ja mummi tuli esikoista kotiin hoitamaan. Annoin esikoiselle (3v.) housut ja t-paidan valmiiksi ja lähdin vauvan kanssa menemään. Takaisin tullessamme esikoinen juoksi pihalla vastaan ja katselin ihmeissäni että mitkä kumman sortsit sillä on jalassa, en muistanutkaan että sillä tollaisetkin on. Hetken jutusteltuani naapurin kanssa siinä pihassa rupesin tarkemmin katsomaan mitkäs sortsit sillä pojalla oikein on, tajusin että nehän oli pikkuveljen verskat kokoa 68! Ihmettelin siinä ääneen miksi ihmeessä ne hänen jalassa oli, niin poika vastasi että no ku sä käskit!
Hiukan siinä punastelin kun naapuria nauratti.
 
Vepasto
Mies kertoi mulla tässä yks päivä jonkun jutun ja mä tajusin sen vasta 4 tuntia myöhemmin. :ashamed:
Laitoin kerran maitopurkin kaappiin, missä säilytetään laseja
Komensin kerran esikoista edesmenneen koiramme nimellä
 

Yhteistyössä