:)
Tarkoittaakohan hän niitä pöksyjä, jotka laitetaan koiralle juoksuaikaan, ettei valutaAlkuperäinen kirjoittaja iippu:Sori tyhmyyteni, mut mitkä on juoksupöksyt? Ei raksuta.
Tarkoittaakohan hän niitä pöksyjä, jotka laitetaan koiralle juoksuaikaan, ettei valutaAlkuperäinen kirjoittaja iippu:Sori tyhmyyteni, mut mitkä on juoksupöksyt? Ei raksuta.
Et sentään töissä vasta huomannutAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Oon työssäkäyvä äiti kylläkin. Yks aamu kun vein pojan tarhaan niin laitoin kenkien päälle sellaset "suihkumyssyt" kun en jaksanu ottaa kenkiä pois. Riisuin pojan ja sitä rataa.
Olin jo melkein autolla, kun huomasin et mul on ne myssyt jalassa. Ihmettelin ensin kun on niin pirun liukasta. Ei muuta ku tossut taskuun ja seuraavana aamuna palautus.
Juu en. Oon kyl lähteny töistä suojamyssy päässä (oon keittäjä), mies vaan tokaisi et kato vähän peiliin ennen ku kauppaan mennään. Oli hakemas mua töistäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sentään töissä vasta huomannutAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Oon työssäkäyvä äiti kylläkin. Yks aamu kun vein pojan tarhaan niin laitoin kenkien päälle sellaset "suihkumyssyt" kun en jaksanu ottaa kenkiä pois. Riisuin pojan ja sitä rataa.
Olin jo melkein autolla, kun huomasin et mul on ne myssyt jalassa. Ihmettelin ensin kun on niin pirun liukasta. Ei muuta ku tossut taskuun ja seuraavana aamuna palautus.
anteeks mut tää oli niinAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.
oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
miten se on mahdollista? Olitko riisunut housut jossain vaiheessa ja pukenut uudestaan vai tarkoituksella liimannut väärälle puolelle? Mahtois mies revetäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.
oltiin ex:n kaa viel yhdessä kun alettiin touhuilemaan illalla.. otin pitkät housut pois ja mies repes nauraan, mulla oli alushousut väärinpäin ja pikkuhousunsuoja siis ulkopuolella.
mulla on noiden housujen kaa ongelmia.. syksyllä viimeks. näin kun postiauto tuli, nappasin äkkiä tuolilta housut ja kävin hakeen postin.. takas tullessa katoin et mikä lahkeesta pilkottaa.. alushousuthan ne siellä. oli tullut mukaan ja jäänyt housujen sisään kun kiskoin ne jalkaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:anteeks mut tää oli niinAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.
olin joo riisunut housut välillä.. voit uskoa miten naurettiin ja hävetti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten se on mahdollista? Olitko riisunut housut jossain vaiheessa ja pukenut uudestaan vai tarkoituksella liimannut väärälle puolelle? Mahtois mies revetäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.
voin uskoaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:olin joo riisunut housut välillä.. voit uskoa miten naurettiin ja hävetti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten se on mahdollista? Olitko riisunut housut jossain vaiheessa ja pukenut uudestaan vai tarkoituksella liimannut väärälle puolelle? Mahtois mies revetäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kävin pari vuotta sitten kaupassa kiireellä.. että kotia tullessa hävetti kun älysin et housut oli nurinpäin jalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:Toissa-aamuna ihmettelin unenpöpperössä että kylläpä meidän 2 v kuopus osaakin puhua hyvin kun se höpötti vieressä että saanko mäkin herätä kun isi heräsi jo. Mä vastasinkin sille että joo, mene vain. Ja vasta kääntyessäni toiselle kyljelle ymmärisn että se olikin 3,5 vee ja kuopus kollötti yhä täydessä unessa tällä kyljellä...
Muutama viikko sitten ihmettelin että mitä se lapsi nyt noin uudosti vastaan narisee kun suhattelin babyhaleriin kuopuksen astmalääkettä ja painoin maskia suun eteen jotta ottaisi joka-aamuiset hoitavat. No olikin väärä pikkumies käsittelyssä - tämä vain narisi, mutta oikea potilas taistelee kunnolla lääkettä vastaan :headwall: Hävetti, huvitti ja nauratti :kieh: