Kotia vailla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on semmonen tilanne, että oon avopuolisoni kanssa eronnu ja joudun hänen asunnossaan nyt asumaan. Pitäisi siis mahdollisimman nopeasti päästä täältä pois nii miten saisin nopeasti oman asunnon? Laskettu aika on jo ens kuussa. Helsingin kaupungilta ei kuulu mitään. Oon laittanu vvo:lle ja sato:lle hakemuksen myös. Auttaisko sossu? Jos joku osais sanoa, et mitä pitäs tehdä et pääsee täältä pois.
 
Ei sossuilla ole asuntoja joita jaella. Valitettavasti.

Jos luottotiedot ok ja muutenkinkin asiat hyvin, niin asuntohakemuksia vaan vuokranantajille ja soitteluja perään. Ja Helsingin kaupungilta ei kannata asuntoa odottaa tai vähintään täytyy hakea asuntoa koko kaupungin alueelta eikä valikoidusti tietyiltä alueilta.
 

Similar threads

A
Viestiä
5
Luettu
639
J
H
Viestiä
12
Luettu
504
J
L
Viestiä
19
Luettu
8K
C
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä