V
"vieras"
Vieras
Mulla on semmonen tilanne, että oon avopuolisoni kanssa eronnu ja joudun hänen asunnossaan nyt asumaan. Pitäisi siis mahdollisimman nopeasti päästä täältä pois nii miten saisin nopeasti oman asunnon? Laskettu aika on jo ens kuussa. Helsingin kaupungilta ei kuulu mitään. Oon laittanu vvo:lle ja sato:lle hakemuksen myös. Auttaisko sossu? Jos joku osais sanoa, et mitä pitäs tehdä et pääsee täältä pois.