Koska viimeksi sanoitte siipalle "rakastan sinua"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hari Mao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hari Mao

Aktiivinen jäsen
31.05.2005
2 141
0
36
Tässä yksi päivä oikein havahduin kun mietin milloin viimeksi miehelle sanoin rakastavani häntä- siitä on pitkä aika. Tietty korjasin asian heti, mutta harmikseni huomasin että niin se arki vaan jotenkin latistaa rakkauselämää. Tein päätöksen että tästä lähin tunnustan rakkauteni hänelle vähintään kerran viikossa...! :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Olettepa aktiivisia palstasisaria... *soimaa itseään...* Ehkä onkin aika ottaa itseään niskasta kiinni!!!

Vaikka meillä sanotaankin vähintään kerran päivässä, niin tunnustettava on, että joskus sen sanoo vaan koska kuuluu asiaan :ashamed: Sen enempää ajattelematta. Vaikka toki sitä tarkoittaa ihan tosissaan. On vaan tullut tapa sanoa se kun käydään nukkumaan tai toinen lähtee pois kotoa. Suukon kera :heart:

ööh, en muista... ei ole mielestäni aiheellista sanoa kovinkaan usein- menee "maku". mieheltäni joskus kysyin miks hän ei ole sanonut rakastavansa minua niin hän tokais et on niin itsestäänselvä asia et miks sitä koko ajan jauhaa... ei hän muuten kuulemma olis minun kanssa jos ei rakastais.

No nyt täytyy myöntää etten kyllä muista. Meillä ei kauheasti rakkautta tunnustella. Tai siis kyllä muuten, mutta jotenkin on nuo "määrakastansua" sanomiset jäänyt....täytyykin korjata tilanne...heti.

meillä sanotaan harvemmin. minun mielestä menee vähän maku tuosta jokapäiväpakkosanoarakastansuaniinhirveesti-jutusta. ihan ku jotain amerikkalaista lällynlällyä jolla ei oo mitään merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja rakastaa ei rakasta rakastaa...:
ööh, en muista... ei ole mielestäni aiheellista sanoa kovinkaan usein- menee "maku". mieheltäni joskus kysyin miks hän ei ole sanonut rakastavansa minua niin hän tokais et on niin itsestäänselvä asia et miks sitä koko ajan jauhaa... ei hän muuten kuulemma olis minun kanssa jos ei rakastais.

no näin juuri.

ollaa oltu yhdessä n.5v ja mies o sanonu n.10kertaa yhtes tänä aikana ja mä sanoin enemmä johki aikaa,mut nyt en varmaa liki vuotee oo sanonu!ja totta puhuakseni en tie miks me ees ollaa yhdes!ollaan niin erilaisii ja halutaa eri asioita,mut on meil 2 ihanaa poikaa ni niitte takii varmaa....monimutkasta!

Yhteistyössä