Heli ja Tiia osa 3

Tein omia arkipäiväisiä askareitani, kun puhelin soi. Se oli Heli. Tiesin sen siitä, että olin valinnut hänelle oman soittoäänen, etten vain vahingossa jättäisi vastaamatta. Muutamaan viikkoon en ollut Heliä nähnyt enkä hänestä myöskään mitään kuullut, joten iloisena vastasin puheluun "Tiia puhelimessa." Olimme kyllä sopineet, että vastaisin omalla nimelläni mutta hetken mielijohteesta ja jännittyneenä soitosta vastasin vahingossa Tiiana.
Toisessa päässä oli hetken hiljaista mutta sitten Heli sanoi hieman toruen "Mitä me sovimme tuon nimen käytöstä? Se on varattu vain minun käyttööni silloin kun olet luonani. Muistathan."
Olin vastaamassa jotain puolihölmöä mutta Heli jatkoi, että se ei nyt ollut tärkeää ja jatkoi. "Kerroit viimeksi tavatessamme, että työkenkäsi ovat vanhat ja hajoamaisillaan. Muistatko, silloin kun autoani huolsit? No kuitenkin, olen nyt työni vuoksi käymässä eräässä suuressa tukkuliikkeessä ja heillä on meneillään poistomyynti ja täällä näyttäisi olevan aivan asiallisia työkenkiäkin. Ajattelin, että voisin korvaukseksi tekemästäsi työstä tuoda sinulle uudet. Mikä sinun kengännumerosi on?
Olin hieman pettynyt puhelun luonteesta mutta toisaalta kiitollinen ja iloinen Helin huomaavaisuudesta. Kerroin hänelle kenkieni koon ja vaihdettuamme muutaman arkisen sanan päätimme puhelun.

Meni noin viikko ja puhelimeni soittoääni paljasti jälleen soittajaksi Helin. Kipaisin puhelimen luokse ja olin jo aloittamassa "Tii..." kunnes muistin ja vastasin omalla nimelläni. Kaiuttimessa kuului kevyt naurahdus ja Helin vastaus "opit kerrasta." Vastasin hölmönä vain, että juu, nopea oppimaan.
Heli jatkoi kuitenkin saman tien asiaansa sanoen että hän on tulossa kotiin ensi torstaina ja voisin tulla uudet työkenkäni hakemaan kuuden aikaan, jos se minulle sopii. Ja sehän sopi, tietenkin. Näin myös sovittiin ja jäin odottamaan Helin tapaamista.

Torstai tuli ja kellokin alkoi lähennellä kuutta. Olin lopettanut työt jo hyvissä ajoin ja siistiytynyt, olihan Helin tapaaminen pitkästä aikaa miellyttävä asia, vaikkakin vain ihan arkisissa asioissa. En kuitenkaan pystynyt pitämään ajatuksiani kurissa vaan jatkuvasti mieleeni tulvi kuvia ja muistoja edellisestä Tiian ja Helin tapaamisesta. Ne saivat sykkeen nousemaan ja minut muutoinkin hermostuneeksi, toisaalta hieman pelokkaaksi mutta ehdottomasti innokkaaksi. Jännittävä yhdistelmä, joka sai ajatukset harhailemaan ja kehon kihelmöimään.
Kello oli viittä vaille kuusi, kun soitin Helin ovikelloa. Pian oven lukko rapsahtikin ja ovi aukesi. Heli oli aivan yhtä kaunis kuin aiemminkin, yllään normaali arki-illan asu, joskin tyylikäs kuten aina. Hän pyysi minut sisään, otti takin vastaan laittaen sen naulakkoon ja johdatti minut tapansa mukaisesti kädestä pitäen pidemmälle asuntoon. "Joisitko jotain, Tiia?" Heli kysyi. Säpsähdin. Tiia?? Eikö tämä ollutkaan tavallinen arkitapaaminen vaan jotain ihan muuta? Kiitin hämilläni sanoen, että vaikka samaa kuin sinäkin. Hetken kuluttua Heli tuli olohuoneeseen lasi Sherryä molemmissa käsissään ja pyysi minua istuutumaan ja sanoi "Illan ohjelmaan on tullut pieni muutos. Olen pyytänyt kylään hyvän ystäväni Riikan, joka saapuu noin kello kahdeksan. Se jättää meille aikaa valmistautua noin puolitoista tuntia, joten eiköhän aloiteta. Aluksi, kuten tavallisestikin, pyydän sinua peseytymään. Olen laskenut sinulle kylvyn ja se odottaa sinua kylpyhuoneessa. Ole hyvä."
Ponkaisin pystyyn hieman liiankin innokkaasti ja läikytin Sherryä vaatteilleni. Heli naurahti ja osoitti vain kädellään kylpyhuoneen suuntaan.
Kylpyhuone oli pimeä muutamaa kynttilää lukuun ottamatta, joten kesti hetken silmien totuttautua hämärään. Riisuin nopeasti ja pulahdin lämpimään, tuoksuvaan kylpyveteen. Vasta veteen päästyäni huomasin pesuallastasolla kauniit kenkäparit. Mustat, punaiset ja valkoiset. Nyt vasta tajusin mitä Heli tarkoitti työkengillä. Nuo kaikki olivat minua varten ja siksi hän halusi tietää kengännumeroni. Ihana Heli. Koitin nauttia rauhoittavasta vedestä toisaalta samalla kiirehtien peseytymistä, että pääsisin Helin käsittelyyn. Mikä miellyttävä valintatilanne mutta tiesin Helin tulevan kertomaan milloin on aika nousta ja antautua hänen johdatettavakseen.

Nautin lämpimän veden ja kylpysuolan ylellisyydestä sen minkä jännitykseltäni pystyin ja havahduin ovikellon kilinään. Mitä? Nytkö Helin ystävä Riikka jo tulee? Kuulin kun ovi avautui ja puheensorina alkoi kylpyhuoneen oven takana. Kuulin myös kevyttä hyväntuulista naurahtelua, joka sai minut hieman epävarmaksi. Hetken kuluttua oveen koputettiin kevyesti ja ovi aukesi raolleen. "Oletko valmis?" Heli kysyi. "O-olen, kai.." sain nokkelasti vastattua. "Hyvä, kuivaa siis itsesi ja siirry makuuhuoneeseen ja ota mukaasi valitsemasi kenkäpari. Valintasi päättää illan tapahtumat. Ymmärrät varmastikin värien merkityksen tapahtumien ja tunnelman määrityksessä? Istuudu meikkauspöydän ääreen ja odota. Tulemme makuuhuoneeseen pian sinun jälkeesi."
Katselin kenkäpareja ja koitin miettiä mitä Heli oli tarkoittanut. Väri määrää illan tapahtumat... Valkoinen on viaton, punainen seksikäs ja musta kohtalokas? Vai jotain muuta? Olin samalla kertaa innokas valitsemaan kaikki ja ottamaan vastaan kaikki mitä Heli ja Riikka päättäisivätkin. Tiesin, että oli se mitä tahansa niin siitä tulisi upeaa, vaikken Riittaa ollut koskaan vielä tavannutkaan.
Päätin valita punaiset. Tiesin tai ainakin toivoin, että pääsisin myöhemmin kokeilemaan myös nuo muut värit ja niiden tuomat tapahtumat. Nousin kylvystä raukeana ja puhtaana mutta toisaalta innokkaana ja pelokkaanakin. Otin kauniit punaiset korkeakorkoiset avokkaat käteni ja astuin makuuhuoneeseen ja meikkauspöydän ääreen.

Muutaman minuutin istuttuani hämärässä huoneessa ovi aukesi ja kaksi uskomattomat upeaa naista tuli huoneeseen. Heli, täydellisenä kuten aina rinnallaan Riikka lähes yhtä upeana. Riikka oli hieman Heliä vanhempi, lyhyempi ja pyöreämpi mutta yhtä kaikki todella kaunis. Luonnollisen punaiset lyhyehköt hiukset, pisamainen kuulaan valkea ja täydellinen iho sekä muodot joista voi vain unelmoida. Molemmat olivat pukeutuneet melko rohkeisiin mutta kuitenkin tyylikkäisiin asuihin. Heli oli valinnut läpikuultavaa mustaa ja Riikka puolestaan valkoista, joka sointui hänen omiin väreihinsä täydellisesti. Oli mahdotonta irrottaa katsetta näistä kahdesta jumalattaresta jotka olivat huoneessa minun vuokseni ja kanssani. Hekin varmasti huomasivat ajatukseni ja tuijotukseni koska katsoivat toisiaan silmiin ja hymyilivät. Ja suutelivat. Se oli minulle melkein liikaa. Vasta nyt huomasin, että minulla oli ollut erektio jo sherrylasin läikytyksestä asti ja nyt tunsin kuinka sykkiminen alkoi ilman minkäänlaista fyysisyyttä. Pelkkä näky sai aikaan orgasmin. Se oli ensimmäinen kaltaistaan ja aivan toisenlainen kuin mikään aiempi. Syvempi, pehmeämpi, ihanampi. Se vei koko kehon pieneen vapinaan joka kesti pitkään. Jumalattaretkin sen huomasivat ja hyväksyvästi hymyillen tulivat puhdistamaan minut eritteestäni käyttäen huuliaan ja kieltään, välillä suudellen toisiaan.

Jatkuu pian.
 

Yhteistyössä