korvikkeista??

  • Viestiketjun aloittaja vahvero
  • Ensimmäinen viesti
tuttelia kannatan minä! olen aina suosinut suomalaista!! :) ja sopi meidän pojalle hyvin!! kerran yritin antaa nannia kun lähikauoasta oli tutteli loppu ja niinhän siinä kävi ettei poika sitä huolinut ja isän piti lähteä toiseen kauppaan :)
 
Meillä esikoinen joi valmista nannia, keskimmäinen jauhenannia ja nyt kuopus näyttää olevan tyytyväisin tuttelin kanssa, siis väheni mahavaivat kun vaihdettiin nan tutteliin.

Kokeilemalla tietää parhaiten. Minäkin ennen kannatin nannia, mutta kyllä ne kaikki on ihan yhtä hyviä. Mieluiten käyttäisin jauhetta, mutta ne ei ole sopineet kuopukselle ollenkaan. Nyt sitten päädyttiin kokeilemaan ne merkit mistä löytyy 5dl purkitkin.
 
Meillä annettiin nannia pari viikkoa, mutta tuli kauheat ilmavaivat.. Neuvolassa suosittelivat vaihtamaan merkkiä.Sitten vaihdoimme tutteliin ja se on sopinut todella hyvin.. Nannilla aloitin kyl sen takia, kun oli monet suositellut.. Meillä se ei vaan toiminut. Lapset ovat erilaisia. Kannattaa koitaa vaik kumpaakin :)
 
Tuttelia meilläkin käytetään.
Esikoiselle tuli Nannista masuvaivoja ja se jäi. Olen nyt toisella kerralla automaattisesti ostanut Tuttelia. Kotimaisuus ja sopivuus ennenkaikkea. =)
(Semppikin sopii.)
 
Kaikki ne on hyviä, mutta sopivuus on hyvin lapsikohtaista. Mä antaisin ensimmäisenä halvinta merkkiä. Taitaa tällä hetkellä olla Baby Semp, kun Nannissa ja Tuttelissa on kehitelty niin hienot 1- ja 2-korvikkeet.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 22:17 vahvero kirjoitti:
kertokaa kokemuksia korvikkeista?
Maidon tulo loppunut ja vauva 1,5kk :(
Ootko varma että sulla ei tule maitoa? Itse luulin ton esikoisen aikana et maito loppu, ku vaan imi ja imi enkä saanu lypsettyä milliäkää. Nyt sama juttu tytön kohdalla, siis aikoja ku vaan imee koko ajan ja lypsämällä en saa ku vähä. Kuitenki paino nousee koko ajan ja vaipat kastuu.

Mutta aiheeseen, pojalla käytin semperin korviketta, koska tutteli röyhyt haisi mun mielestä niin paljon oksulle,et meinasin itte jatkuvasti oksentaa...
 
Meillä Tuttelista tuli kasvoihin ihottumaa,mutta ei muualle kehoon. Syy saattoi olla myös se, että Tutteli puklu oli jotenkin vahvempaa ja "poltti" poskista ihon rikki. Kun siirryttiin Naniin niin ei ole ollut mitään ongelmia. Meidän mielestä Tutteli haisi myös vahvemmalle/pahalle.
 
Se selviää täysin kokeilemalla. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Meillä lapsista 3lle sopi tutteli, nanista hirveät huudot, kun taas tälle neljännelle tutteli aiheutti huudon ja ihottuman ja nan1 sopi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 08:47 vieras kirjoitti:
Kaikki ne on hyviä, mutta sopivuus on hyvin lapsikohtaista. Mä antaisin ensimmäisenä halvinta merkkiä. Taitaa tällä hetkellä olla Baby Semp, kun Nannissa ja Tuttelissa on kehitelty niin hienot 1- ja 2-korvikkeet.
Semperilläkin on kahta sorttia korviketta.
Tuota BabySempiä joka sopii vastasyntyneestä alkaen ja sitten toista (valitettavasti en muista nimeä kun ei ole meillä ajankohtaista sitä ostella), joka on taas +4kk vauvoille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 21:25 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 08:47 vieras kirjoitti:
Kaikki ne on hyviä, mutta sopivuus on hyvin lapsikohtaista. Mä antaisin ensimmäisenä halvinta merkkiä. Taitaa tällä hetkellä olla Baby Semp, kun Nannissa ja Tuttelissa on kehitelty niin hienot 1- ja 2-korvikkeet.
Semperilläkin on kahta sorttia korviketta.
Tuota BabySempiä joka sopii vastasyntyneestä alkaen ja sitten toista (valitettavasti en muista nimeä kun ei ole meillä ajankohtaista sitä ostella), joka on taas +4kk vauvoille.
Tiedän et Semperillekin on kehitelty äidinmaidonkorvike ja vieroitusvalmiste erikseen, mutta toistaiseksi sitä "vanhaa" korviketta saa vielä kaupoista.
 

Yhteistyössä