3
32+1
Vieras
Eli miten käytännössä pistetään? Mihin pistetään? Pitääkö olla jonkin aikaa sairaalassa "tarkkailussa" sen jälkeen tai jotain, vai pääseekö heti tuikkauksen jälkeen kotiin? Mulla siis varmuuden vuoksi kypsytellään vauvan keuhkoja, kun aiemmat muksut syntyneet 37+ viikolla. Mitään "esitietoja" en ole saanut ja yhtään en tiedä mikä odottaan huomis aamuna ja iltana ja tiistaina kanssa... Piikeistä olen kuitenkin tiennyt jo pari viikkoa.