V
vierailija
Vieras
Olenpa ihmetellyt kovasti seuraavaa; rokotteen ottaneet ovat saman päivän tai pari päivää rokotteesta saaneet vakavia komplikaatioita ja osalle se vakavin on ollut kuolema!! Ja huom rokotetta ei pistetä kuin ns terveenä hakevalle. Eli niille joilla ei ole vielä tautia, vaan kysehän piti olla ehkäisystä ja suojasta..sehän rokotteen tarkoitus siis on. Jostain syystä hmm niin mistähän...rokotteen ottajat nämä terveet asiakkaat saavat sen jälkeen kovan kohtalon. Jokin näyttäisi olevan pielessä.
Onko todellakin edellinen kirjoittaja sitä mieltä että tieto on luotettavaa, varmaa ja turvallista, ja kokee että rokotteen ottaminen on hyvä asia??!!! Onko tietoa todellakin tarpeeksi- itse koen että median antama tieto taviksille ei ole riittävä mistään lähteestä. Tieto on siis saatava muualta.
Olen huolissani miten kaikkien käy..mitä tulee vielä eteen tästä kaikesta. Suru murtaa mieltä kun lukee lehtiä joissa kuoleman määrät nousseet. Pieniä lapsia, aikuisia ihmisiä, vanhuksia..listan ei tarvitsisi jatkua!!Ja olen erittäin erittäin pahoillani niiden perheiden kohdalla joita menetys kohtaa.
Oman näkemykseni tarkoitus ei ole herättää kenellekään syyllisyyttä rokotteesta eikä myöskään rokottamattomuudesta. Kunnioitan siis jokaisen omaa ratkaisua ja toivon että näin myös tehdään minun näkemykselleni. Kuten muille eri mieltä oleville.Jos rukoilun voima auttaa niin toivotaan tämä viruspiru pois elämästämme maanpäältä..saisi jo loppua tämä kaikki!
KUKA on kuollut tai saanut muita vakavia komplikaatioita rokotteesta? Ettet vain olisi lukenut netistä, ties mistä, näitä pelottelujuttuja... Terveitä kaiketi on tarkoitus rokottaa, mutta jos tauti on vasta "itämässä", ei sitä piikityshetkellä tiedä. Näinhän kävi sen 2-vuotiaan uhrin kohdalla: rokote oli saatu mutta influenssa oli iskenyt kyntensä jo aiemmin. Todella hirvittävän surullista kyllä!
Kyllähän muuten ne sivuvaikutukset on ihan yleisessä tiedossa, eikä niitä mitenkään pimitetä. Ne vain sattuvat olemaan todella lieviä, varsinkin jos vertaa itse sikainfluenssaan. Itse kuumeilin piikistä seuraavan päivän ja oli lihas- ja nivelkipuja, mutta en tohdi edes ajatella, miten kävisi jos itse tauti iskisi. Kuulun myös useampaan riskiryhmään.
Minuakin huolestuttaa, miten kaikille käy. Mutta minua huolettaa enemmän se, että kaikki eivät ole ehtineet saada rokotetta ajoissa; riskiryhmiin kuulumattomathan saavat sen vasta ensi vuoden puolella. Luotan kyllä terveydenhuollon ammattilaisiin, mutta lääketidekään ei aina mahda mitään, kuten olemme saaneet jo huomata.
Sanot, ettet syyllistä ketään, mutta luepa tuo lainaamani toinen kappale uudestaan... Melkoisen kovaa ja tuomitsevaa tekstiä minun nähdäkseni. Ja kaiken lisäksi täysin tarpeeton heitto, sillä edellinen kirjoittaja tosiaankin oli ollut sitä mieltä, että piikin ottaminen oli hyvä asia.
Itse muuten luotan huomattavasti enemmän tietoon, jonka antaa luotettava lähde jolla on varmasti korkein mahdollinen tietämys terveyteen liittyvistä asioista eikä kerta kaikkiaan mitään intressiä aiheuttaa kansalle terveysongelmia, kuin mutu-pohjaiseen panikointiin jossain suomi24-keskustelupalstalla tai ylipäänsä netissä, johon kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. En yhtään ymmärrä näitä salailu- ja salaliittosyytöksiä. MIKSI THL mielestänne haluaisi ihmisten ottavan vaarallisen rokotteen, vastatkaapa siihen!
Viimeksi muokattu: