Hui, kiitos
Niisku tuosta tiedosta että tosiaan se voi olla sen puudutteen laittokin kivuliasta... Pitää miettiä sitä vielä, ja riippuhan se tietenkin tilanteestakin että aletaanko sitä edes laittamaan vai ei. Mulla itellä vaan oli viime synnytyksessä kamalinta se pään syntyminen, muuten en ollut juuri ääntä päästänyt, mutta siinä vaiheessa kiljuin ja kiroilin... Jotenkin tuntuu että mikään ei voisi sattua niin paljon. Mutta on noissa tosiaan hyvät ja huonot puolensa.
Täällä odotellaan muuttolaatikoita ja välillä käännän muutaman lauseen opinnäytetyön tiivistelmästä englanniksi. Valmista on muilta osin, joten kyllä on helpottunut olo! Muutamia pieniä töitä vielä roikkuu, mutta en jaksa niistä ottaa suurempia paineita, ne ei oikeasti ole isoja ja niitä voi tehdä sitten syksyn mittaan aina kun jaksamista riittää. Nyt alkaa siis muutto ja remontin teko, vaikka nekin varmasti väsyttäviä ovat niin silti tällä hetkellä ainakin tuntuu että suurin stressi on poissa

Oon saanut jopa viimeiset kaksi yötä nukuttua ihan kunnolla kun välillä ei meinannut uni tulla enää vessareissujen jälkeen takaisin.
Harmi juttu
Novelle noi yölliset itkut! Nukkuuko Eki vielä teidän huoneessa? Mietin että voisko olla ratkaisu jos olisi omassa huoneessaan, meillä ainakin se tuntui jostan kumman syystä auttavan heräilyyn. Tai sitten me ei vaan kuulla niitä ihan pieniä kitinöitä eikä herätä niihin. Helppo täältä taas huudella "neuvoja" tietenkin

Mutta saa tänne valittaa! Eikös tää sitä varten ole tämä palsta että oikean elämän kanssaihmiset pääsisivät vähän helpommalla kun tänne saa russuttaa kaiken maailman vaivoista ja ketutuksista?
Saisi muuten tulla ne laatikot jo, ilmoittivat ajaksi klo 9.00 ja nyt on kello jo 11! Haluaisin alkaa pakkailemaan, iltapäivästä pitäisi jaksaa ostamaan Helmille uudet kengät. Tunsin piston sydämessäni kun luin pari päivää sitten Hesarista sen jutun lasten liian pienistä kengistä.. Varsinkin kun itse olen "alalla" niin pitäisi kyllä tehdä kaikkensa ettei omalle lapselle tulisi mitään virheasentoja ainakaan liian pienistä kengistä. Kun just oltiin mietitty että menisikö nuo keväiset kengät vielä tämän syksyn (ovat aika ahtaan oloiset) ja sitten siinä jutussa luki että alle 5v olisi hyvä olla NELJÄT kengät vuodessa. Eli joka kauteen uudet kun jalka kasvaa niin hurjaa vauhtia... Niin se vaan varmasti sitten on että ei ne oikeasti enää mahdu (kyllähän tuon nyt näkee otsallakin että pienet ovat, mutta jotenkin sitä ei vaan heti uskonut..).
Hei palstankäyttövinkki kaikille! Tuossa ketjun yläreunassa kun on teksti "Työkalut" niin sieltä kun valitsee "Lisää tämä ketju seurantaan" niin pääsee suoraan tänne kun kirjautuu sisään ja painaa "asetukset". Ja siinä näkyy sitten onko tullut uusia viestejäkin

Ehkä tää uudistus ei ole ihan tyhmä, pitää vaan opetella käyttämään kunnolla. Paitsi
Novelle jos sulla kerta näkyy kaikki noi hymiöt jättimäisinä niin se voi olla kyllä aika ärsyttävää..
Nyt lounasta! Ihanaa kun äitiysloma ikäänkuin nyt alkoi oikeasti!
Kvartti ja Myyrä 36+1