Toivottavasti
Nannan pahoinvointi helpottaa mahdollisimman pian. Ehkä se vatsan kasvukin on alkuun vain turvotusta, niin täällä ainakin kesällä pääteltiin.

Tosi myöhään sinulla on neuvola. Varataanko ultra vasta sen jälkeen? Myöhäiseksi menee. Minulla taisi olla eka neuvola 9+4 tms.
Kvartti, ei ole enää meillä kittana mukula.

Vuodessa ponkaisi keskikäyrälle ja huomenna saadaan uudet, 2-v mitat. Juuri pari päivää sitten naureskelin, että aika osuvasti muksun ensimmäinen yhdyssana oli "ruoka-aika". Hän tuli minulle sanomaan "kello, ruoka-aika!" Hyvin maistuu kaikki, vaikka välillä pitää kokeilla ruokalakkoa viikon tai kaksi. Sitten hän lopulta alkaa taas syödä, en ole tyrkyttänyt väkisin, kun muuten voi hyvin.
Korvatulehduksista. Oletteko harkinneet, että ette ottaisi antibiootteja? Muksulla on ollut kolme korvatulehdusta ja viimeksi kun sitä epäiltiin olin päättänyt, että ei oteta antibiotteja, mutta sitten ei ollut tulehdustakaan. Kaverin pojalle lääkäri sanoi, että kehittyy vastustustuskykyä, jos pystyy olemaan ilman lääkkeitä ja heillä ei ole sen koommin ollut korvatulehduksia, kun kerran eivät niitä ottaneet ja parani ilmankin. Saattahan tuo sattumaankin olla, mutta kuitenkin. Tokihan se resepti annetaan, muta sitä ei heti haeta, jos tilanne pysyy kohtuullisena särkylääkkeellä. Ja jälkitarkastus pitää olla. Yritän vältellä turhia antibiootteja, ja suuri osa niistä on ihan turhia.
Väsymys ja nukahtamisongelmat ovat täällä taas.

Otan vastaan nukahtamisvinkkejä! Mikä ihme siinä on, että koko päivän on kuin nukkuneen rukous ja nukkumaan mennessä silmät räpsähtää auki kuin käkikellon luukut? Pahoinvointikin voi yllättää milloin vain. Viime viikolla tuli bussissa huono olo ja oksensin kadulle. :ashamed: Hampaita harjatessakin oksentelen edelleen. Eli ei, en toivo, että voisin olla vielä joskus raskaana. Ei ole minun juttuni.
Kuinkas teidän lapset viihtyvät ulkona näillä säillä? Olen tosi iloinen, että lauhtuu. Muksu on niin topattu, ettei pääse edes ylös, jos kaatuu, ja kaatuu tosi usein kun on lumikokkareita ja liukasta. Sitten hän vaan huutaa, kunnes nostan pystyyn. Ei oikein tykkää kävelläkään lumessa. Sisseinä kuitenkin ulkoillaan, vaikka ollaan monesti ollaan nyt oltu puistossa kahdestaan ja tylsistytään. Kotona vasta tylsistytäänkin, jos ei ulkoilla. Onneksi on kahvikerho tiistaisin ja keskiviikkoisin. Niissä on kiva käydä, vaikka välillä pitää lähteä kesken pois, kun tulee liikaa konflikteja ja menee huudoksi sekin.