Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Astrid osanotto äitisi poismenosta. :hug:

Kuumetta onnittelut plussasta! Onneksi sentään joku onnistuu!

Täällä ei mitään uutta vielä. Sain kuitenkin klinikalta hyviä uutisia eli mun FSH-arvo oli 9, eli ihan normaalin rajoissa. Hoitoon pääseminen kuitenkin venyy vielä hieman, sillä meillä on käymättä se lahjasolujen käyttöön kuuluva pakollinen terapiakäynti. Oma terapeutti on sairaslomalla ja sijainen käy paikalla vain silloin tällöin jostain toiselta paikkakunnalta. Pääsemme sinne vasta 8.5. Saa nähdä, ehditäänkö hoito tehdä vielä ennen klinikan kesätaukoa. Jos ei, niin sitten se menee elokuuhun. Mutta eipä se niin maailmanlopulta tunnu, tässä on tainnut jo niin tottua odottelemaan.
 
Mukana menossa tiistaina 7.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp22
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp14/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp21
toiveikas77.......clomit.......................................kp12
Astrid.................inssi........................................kp1
Elenia................................................................kp4
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp6
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp31
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta

 
Kiitos teille myötäelämisestä surussani.

Täällä on sitten se kp 1. Fiilikset kuitenkin odottavat, koska nyt alkaa inssikierto. Lauantaina aloitan pistokset sitten. Lääkityksenä mulla on siis menopur ja pregnyl. Tällä kertaa piikitän ensin pari päivää 150iu ja sitten vielä 4 päivää 75iu. Näin ollen follien kasvun luulisi olevan nopeampaa kuin viimeksi. Siihen ainakin pyritään... =)
 
Astrid: Hienoa että olet noin iloisella mielellä aloittamassa uutta hoitoa! Tsemppiä!

Leinikille kiitoksia onnitteluista. Enkeleitä täällä tarvitaankin.

Mustaruusu: Onnittelut hyvistä uutisista. Toivotaan, että ennen kesätaukoa pääsette uuteen yritykseen. Hienolla asenteella sinäkin olet liikkeellä. Odottamista ollaan kyllä kaikki varmaan opittu tekemään näiden hoitojen tiimellyksissä.
 
Mukana menossa keskiviikkona 8.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp23
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp15/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp22
toiveikas77.......clomit.......................................kp13
Astrid.................inssi........................................kp2
Elenia................................................................kp5
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp7
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp32
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta
 
Astrid Osaanotot myös täältä! :hug:

kuumetta Onnittelut plussan johdosta! :flower:

Meidän blasto ei selvinnyt sulatuksesta, joten siirtoon ei päästy. Kolmas ICSI tehdään seuraavaan kiertoon. Pikkase masentaa.. :ashamed:
 
Moikka!

Pikaisesti kesken pääsiäismässäilyjen...
Kiitos kysymästä, PeePee, mutta ikävä kyllä taitaa taas hommat mennä pieleen...Testasin tänään (joo - hätähousu pp 9) negan ja oireet (ts ei oireita) komppaavat tuota tulosta. Syksyllä olisi mahdollisuus vielä viimeiseen icsiin julkisella mutta täytyy nyt yrittää ensin tyhjentää päätä ja nauttia kesästä ja tehdä sitten päätöksiä tulevaisuuden suhteen. Rankkaa on ajatella, ettei meille oikeasti taida tulla sitä lasta - ainakaan omilla soluilla - vaikka sitä on tullut toki aiemmin jo pohdittua. Kai tässä pääsiäisen kunniaksi pitäisi uskoa vielä vaikka pyhään henkeen...

Mikä sulla PeePee on tilanne ja tuntemukset?
 
Mukana menossa perjantaina 10.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp25
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp17/30
Miimi78..............icsi...........................................kp24
toiveikas77.......clomit.......................................kp15
Astrid.................inssi........................................kp4
Elenia................................................................kp7
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp9
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp34
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta


 
Miimille :hug: Onneksi kuitenkin pääsette heti uuteen yritykseen, tsemppiä!

Kummille ja PeePeelle täällä pidän peukkuja. Ennakkotestauksiin ei luoteta, eihän? Ja oireita tai ei, plussa on silti vielä mahdollinen tuliainen teille molemmille.

Taas on pakko tunnustaa jotakin: :ashamed: Minä en sitten pääsiäisen yli kestänyt, vaan keskiviikkona lampsin yksityiselle ultraan. Onneksi lääkäri ei turhia kysellyt, vaan ultrasi lähes saman tien, muuten olisi kyllä pupu mennyt pöksyihin. Niin tulisilla hiilillä olin koko ajan siellä ollessani. Sanoi sitten, että oikeassa paikassa on . . . ja sydämen sykekin näkyy :heart: . Pituutta kaverilla oli kaikki 5mm. Aika vaikeaa se oli uskoa ja lääkärikin varmisti vielä useaan kertaan, että näinhän sen sykkeen. No näinhän minä. Fiilis on merkillinen, ennen kaikkea iloinen siitä, ettei taasen kerran tarvinnut nähdä tyhjää mustaa "palloa", vaan jotain mitä kuuluisikin näkyä.

Teille kaikille oikein värikästä ja valoisaa pääsiäistä!
 
Kiitos PeePee! Juu, tosiaan heti ku menkat alkaa niin uusi hoito alkaa. Hoitosuunnitelmassani lukee että kp 2 pitää Puregonia alkaa pistään.. soitin sit eilen klinikalle ja kysyin et mitäs jos menkat alkaa pääsiäsenä, voinko alkaa pisteleen vaikken ensin oo soittanut sinne ja hoitaja sano et kyl mä saan mut kyl siin menee se viikko zumejen ja lugejen lopettamisen jälkeen ennenkuin menkat alkaa (niinkuin lääkäri meille sano ku käytiin juttelemassa hänen kaa ku ei päästy siirtoon). No... äske vessassa käväsin ja kappas vaan... vuotoa pukkaa!!! Onneks eilen soitin apteekit läpi ja lähin apteekki josta Puregonia huomenna saa on 15 km päässä.. eli huomenna sinne hakemaan! Lääkäri muuten kirjoitti meille molemmille lähetteet kromosomi tutkimuksiin. Ei ehditä saada tuloksia tähän hoitokertaan, mut jos ei tälläkään kertaa saada toivottua tulosta niin on ainakin ne tulokset sit käytettävissä.
ps.. sori jos paljon kirjotusvirheitä, yksi valkoviini pullo takana :D Iloista pääsiäistä!!
 
Mukana menossa sunnuntaina 12.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp27
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp19/30
Miimi78..............icsi...........................................kp26
toiveikas77.......clomit.......................................kp17
Astrid.................inssi........................................kp6
Elenia................................................................kp9
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp11
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp36
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta




 
EllaElias, hienoa, että menit ultraan, kun tilanne kaiveli ja vielä hienompaa, että syke näkyi :heart: ! Varmasti uskomaton tunne ja fiilis...

Täällä toinen nega testattu ja olo sen mukainen. PeePee kyseli mun hoidoista; tämä oli kolmas icsi julkisella. Ekasta "huonohkoja" alkioita 2, jotka molemmat siirrettiin ja hailakka plussa tuli (ja meni sitten heti kesken). Toisessa icsissä ei päästy siirtoon ollenkaan (kaksi tosi huonoa alkiota) ja tässä kolmannessa yksi "kohtuullinen" alkio, joka nyt ei näytä enää jakautuvan... Kaksi luomukeskenmenoa näiden lisäksi ennen hoitojen alkua. Jossain siis mättää mutta ei tiedetä oikein, missä. Julkisella oli puhetta vielä yhdestä icsistä syksyllä, mutta en tiedä, jaksaako sitä enää yrittää.

Iloisempaa pääsiäistä muille!
 
Hei kaikille taasen! Väliaikatietoja, olen palstaillut mutta pysynyt sivummalla tuon keskenmenon jälkeen. PAS :iin pääsyä odotellaan edelleen, näyttää menevän toukokuulle, sillä keskenmenon jälkeen ei noita kuukautisia vain kuulu! Nyt siis menossa kp 48... testannut olen viikko sitten ja negaahan se tietysti näytti. Pirullista tämä odottaminen!!! Kerrankin kun olis hyvä asia että ne menkat alkaa niin sitten eivät ala ei millään.
Kovasti onnea kaikille plussanneille ja isot halit neganneille. :hug:
Pääsiäisterkuin!
 
EllaElias Kiva ku kaikki näytti hyvältä ultrassa! :heart:

Mulle saa päivittää kp 2 tänään. Eilen tuli silleen ihan normaali vuotoa, mut tänään vaan tuhrua?! Mut päätin kuitenkin aloittaa Puregonin tänään kun kyl mä kuitenkin uskon että nää kuukautiset on nyt täs.. ei ne ikään ala muutaman päivän päästä kunnolla ku kuitenkin eilen tuli enemmän. Tästä on nyt yli puoli vuotta ku viimeks tuli pisteltyä vatsamakkaraan... piti ihan varmuuden vuoksi lukea käyttöohjeet. Huomaa ettei tätä ole vähään aikaan tehny ku vieläki kirvelee pistoskohtaa vaikka pistin puoli tuntia sitten.. viimeks ku oli ollu useampi ivf peräkkäin niin puregoni ei tuntunu missään. No kai tähän taas tottuu... :|
 
Mukana menossa maanantaina 13.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp28
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp20/30
Miimi78..............icsi...........................................kp3
toiveikas77.......clomit.......................................kp18
Astrid.................inssi........................................kp7
Elenia................................................................kp10
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS huhti/touko......................kp49
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp12
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp37
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta


 
Kummille :hug: ja toivoa pidän täällä vielä yllä! Kiitos, olo on kyllä uskomaton, mutta myös tosi varautunut. Oireita/niiden puuttumista tulee kytättyä 24/7. Ylihuomenna on se jo aiemmin sovittu ultra julkisella, jonne aion kyllä mennä. Siihen asti taas eletään tulisilla hiilillä.

Miimille tsemppiä piikittelyyn - tottuuhan siihen joka kerta.

:wave: Nia! Laitoin sun kp:t listalle, jos vaikka täti siitä siten viimein tajuaisi, että on aika tulla paikalle. Toisaalta taas et varmaan pahastu lainkaan jos ei tulisi ollenkaan, kunhan vaan jättäisi kaksi viivaa testiin. Hermoja raastavaan odotteluun. Tuo on niin tuttua!

PeePeelle tsemppiä kierron loppupäiville!
 
Tänks! Joo, eiköhän tää tästä... eihän tää piikittely oo mitään punktioon verrattuna! Melkein pahin osuus punkitossa on molemmat kerrat ollu ku eivät ole saaneet kanyyliä pistettyä... moneen kertaan ovat yrittäneet ennenkuin ovat onnistuneet :/ Sanoinki miehelleni et hän saa sen laittaa mulle etukäteen ( hän on hoito-alalla ) ja tuun sit sinne kanyyli valmiina kädessä :LOL: Tämä on siis meidän kolmas IVF/ICSI.
 
Mukana menossa keskiviikkona 15.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp22/30
Miimi78..............icsi...........................................kp5
toiveikas77.......clomit.......................................kp20
Astrid.................inssi........................................kp9
Elenia................................................................kp12
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS huhti/touko......................kp51
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp14
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp39
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta

 
EllaElias kiva, että ultrassa kaikki oli hyvin! :heart: Ja toivottavasti kaikki on tänäänkin ultrassa hyvin, miksipä ei olisi =)

Mitähän Kummille kuuluu? Ja PeePee?

Mulla piikittelyt jatkuu vielä pari päivää ja perjantaina ois kontrolliultra. Kauhulla ootan jos taas kitukasvuisia folleja ja joudun pistämään lisää ja lisää ja lisää... Menopurista on tullut mulle kyllä nyt enemmän vatsakipuja ja päänsärkyä ja huonoa oloa kuin viimeksi. Johtunee osaltaan siitä, että annos oli kahtena ekana päivänä kaksinkertainen 150iu.
 
Kaunista päivää! :flower:

Olen edelleen sinnikkäästi taustaillut ja vakoillut teitä ystäväiset.
Tänne voi todella näköjään helposti palata aina kun siltä tuntuu. Joka kerta on jollakulla jotain uutta meininkiä, onneksi myös ihania uutisia, kuten EllaEliaksella ja Kuumeella viimeimmäksi on tainnut olla!

PeePeellä näköjään loppusuora tässä kierrossa menossa ellei se sitten ole muuttumassa raskauden alkusuoraksi?!! TOIVOtaan!!

Kummi, olen surumielisenä seuraillut kuulumisiasi ja tunnelmiasi, asiat olisivat kerta kaikkiaan saaneet sujua mukavammin kohdallasi. Paljon paljon kevään voimia toivottelen.

Mustaruusulle myös spesiaaliterveiset! Muistanko oikein viestistäsi, että sijaisvanhemmuus olisi jo käytännöllisesti katsoen ovella?! Joko suunnitelmat sen suhteen ovat konkretisoituneet?

Paljon voimaterkkuja kaikille tänne pinoon, myös teille hieman uudemmille tulijoille. Tässä porukassa kannattaa pyöriä ainakin niin kauan, että se plussa napsahtaa tikkuun tai lapsiasia ratkeaa muuta kautta onnellisesti. Tätä raskasta touhua jaksaa siten paljon paremmin!

Oma napa on nyt lomalla. Olen tässä kevään kuluessa järjestellyt itselleni ensi syksyksi psykoterapiaa. Samoin mieheni on aloittelemassa omia käyntejään. Ja itseasiassa olen nyt parasta aikaa parin viikon sairaslomalla, jotta saan vähän kasata itseäni ja kerätä voimia. Olen ollut aika itkuinen ja mieli liikkuu usein vuoristoradan lujimpaa kulkevan vaunun kyydissä. Halusin pysäyttää vaunun, ennen kuin törmään johonkin seinään töissä. Eli lapsettomuushoidot eivät ole meillä mitenkään ajankohtaiset, mutta muistot niistä ja keskenmenoista kylläkin. Tajusin juuri pari päivää sitten, että juuri tähän aikaa kahtena edellisvuonna olen ollut raskaana. Tuntuu uskomattomalta. Kävin tällä palstalla tuossa joku aika sitten kovasti pohdintoja suhteestani ja sen jatkumisesta. Lähes kaikki ajatuskudelmat ja teoriat olen pyörittänyt läpi. Tällä hetkellä toivon lähinnä, että jaksan tämän vuoden niin, että pidän huolta itsestäni ja annan miehelle hänen tarvitsemaansa aikaa ja rauhaa. Helppoa se ei ole, usein vtuttaa kovasti tämä yhtä leveä kuin pitkäkin parisuhdemössö. En jaksa kaikkina päivinä luottaa siihen, että tämä tästä vielä helpottuisi, mutten ole kokonaan toivoakaan heittänyt - taas vanha kunnon TOIVO nostaa päätään!! Mielessä on pyörinyt välillä Stellan lause "Joskus parisuhde ei ole tahdon asia" ja sitäkin olen kelaillut. Nämä nyt ovat tällaisia irrallisia ajatuksia, joihin ei ehkä pysty sanomaan mitään suuntaan eikä toiseen. Tärkeintä onkin saada kirjoittaa tämä johonkin, ehkä se samalla jäsentyy itselle, ees hiukan.

Tällaisena kevätkesäisen ihana päivänä kaikki tuntuu kuitenkin mahdolliselta. Löysin äsken kevään ekan leskenlehden, sen täytyy olla hyvä merkki! :heart:

Kuulumisianne yhä innolla lueskellen, Ade
 
Adeliini kiva kuulla sinusta! Toivottavasti terapiasta on apua sinulle ja miehellesi.

Meillä on tosiaan tositoimet päällä nyt molemmissa asioissa. Tänään on Pride-kurssin toiseksi viimeinen tapaaminen. Sitähän ei tiedä, miten kauan menee ennen kuin meille löytyisi sopivat sijoitettavat lapset, todennäköisesti siihen menee ainakin kuukausia ellei vuosia.

Hoitoon päästään toivottavasti vielä ennen klinikan kesätaukoa, jos ei mitään viivästyksiä tule. 8.5. on seuraava käynti klinikalla ja sitten varmaan aikatauluihin tulee selvyyttä.
 
Adeliini Paljon aurinkoa, perhosia ja lisää kukkasia kevääseesi! Voima :hug: !!!

Mä olen ahkerasti käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia ja paljon on kaikilla jännitystä ilmassa! Hengessä mukana siis kaikkien puolesta.

Itse olen YRITTÄNYT ottaa hieman rauhallisemmin tämän luomuilukierron. En hakenut edes ovistikkuja. Ajattelin etukäteen, että aivan sama milloin se on. Mutta nyt tietenkin ollaan sitten ahkerasti pupuiltu varmuuden vuoksi... ja huvin tietysti! :LOL:
Nyt odotan jo tota kesän taukoa että saa vähän hengähtää. Oon nimittäin alkanu vähän liikaa kuormittamaan parisuhdetta negatiivisella ajattelullani. Pitäis nyt vähän laajentaa tätä ajattelua pois oman navan ympäriltä ja elää!

Aurinkoista kevättä kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä