Kolmatta lasta "yrittävät"

kiitos, kiitos :)
pamu k enpä tiiä muistako mua mutta samaan aikaan odoteltiin esikoisiamme tällä samaisella palstalla, mulla siloon nimimerkkinä oli drewi :)

m oikeestaan oottelen tässä uutta kiertoa jotta päästään kunnolla toimiin ja vauvaa odottelemaan, tosin koetan olla ressaamatta ja jäitä hatussa kun molemmilta pojilta kesti yli vuosi ennenkuin tärppäsi..
nyt vauvaa nukuttamaan :wave:

p.s. onnittelut jontturille :flower:
 
Torstai 15.11.2007

Adeliina....................................kp 8/29-31
Pamu k.....................................kp 10/28-29
Rindie77...................................kp 12/30
Kaksonen74..............................kp 11/??
Tanjusha..................................kp 12/??
aurinkoenergiaa.........................kp 14/28
daizz........................................kp 14/28-29
Telle76......................................kp 14/29-35
Luminalle...................................Kp 15/27-31
Riemurasia................................kp 24/35-48
umayya.....................................kp 25/28
marjonetti.................................kp 26/34
Red Dragon...............................kp 26/33-34
Oinas74.....................................kp 26/76
Nandi........................................kp 44/??
Liina81......................................kp 59/??
sarbba......................................kp 79/26-30
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??
perämään emäntä......................kp ??/??

Haamuilijat

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi

 
Alkuperäinen kirjoittaja jontturi:
Kiitos kaikille onnitteluista! =) Tein tänään aamulla uuden ja haamu oli jo paljon vahvempi, että kai se täytyy uskoa. Tsemppiä kaikille yrittäjille ja iloista joulun :xmas: odotusta!
ihanaa :heart: paljon onnea odotukseen ja paljon tarrasukkia matkaan!
 
tere tytöt!

juu minä kun oon vähän tämmönen kyläluuta niin taas ollaan muksujen kaa tienpäällä...
hotelliviikonloppu edessä, mies on työasioissa ja me tultiin perässä, huomenna sitten kaikki hotelliin!! kivaa

alotan oviksen bongauksen huomenna ,sit on kp11

jees eipä muuta, ahkeria ollaan kyllä oltu jo!! :D
 
Perjantai 16.11.2007

Adeliina....................................kp 9/29-31
Pamu k.....................................kp 11/28-29
Rindie77...................................kp 13/30
Kaksonen74..............................kp 12/??
Tanjusha..................................kp 13/??
aurinkoenergiaa.........................kp 15/28
daizz........................................kp 15/28-29
Telle76......................................kp 15/29-35
Luminalle...................................Kp 16/27-31
Riemurasia................................kp 25/35-48
umayya.....................................kp 26/28
marjonetti.................................kp 27/34
Red Dragon...............................kp 27/33-34
Oinas74.....................................kp 27/76
Nandi........................................kp 45/??
Liina81......................................kp 60/??
sarbba......................................kp 80/26-30
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
perämään emäntä......................kp ??/??

Haamuilijat

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
 
Itsellä ei oo mitään tuntemuksia, että olisin raskaana. On rintoihin pistellyt oudosti, kipeästikin. Eilen oikeaan rintaan ja tänään vasempaan. Viiltävä kipu tuli vasemmalla puolelle mahaa töissä.

Äsken kävin saunassa ja kokeilin suihkussa ihan vain mielenkiinnosta, että miltä kn tuntuu. Oli takana, kova ja kiinni.

Tänään pyöräilin yhteensä 17 km!! :eek:
 
ja täällä ovista pukkaa!!!
en sit ihan aamuun asti päässy, ja vielä meni testi tälle päivälle kp10 siis
...


mutta kun tuli aika paljon tuhrua...
mikä oli musta outoa...ennen ku muistin!
ja ei ku tikuttamaan... ja sain viivan!!
minä ovuloin!
ihanaa!!! pienestä ne ihmisen ilot syntyy....

:D


ZZZZZzzzzzz

öitää.....
 
huomenta :wave:
mulla täällä oikeestaan vasta odotusta seuraavaan kiertoon joten aika on piiiiiiiiiiiiiitkä |O
viime yönä oli kuopuksella joku maratoonisyöminen käynnissä ja ajattelin sitten niinä yön pimeinä tunteina että olenkohan mä ihan pipi päästäni kun alan tähän näin pian uudelleen mutta sitten tuli ihana valloittava hymy (unissaan tosin hymyili) ja mä olin jälleen myyty :heart: :ashamed:
 
En ole ehtinyt tänne kirjoitella mutta olen kyllä seurannut tilannetta :) Onnea kaikille plussanneille =) Sain viikko sitten positiivisen tuloksen kävin eilen ultrassa jossa varmistui että viikkoja on 5+6 ja vauvoja saattaa olla ehkä kaksi tulossa kahden viikon päästä on ultra uudestaan niin näkyy sitten paremmin että onko siellä yksi vai kaksi,jännittää!
 
tintta onnittelut plussasta ja tuplasti tietty jos näin on :) :flower:
marjonetti meillä ei niinkään ole mitään kiintiötä, mä olen aina halunnut ainakin kolme lasta, miehellä jo ennestään kaksi eli meillä jo periaatteessa neljä lasta vaikka eivät meillä vakituiseen asukaan, toisaalta ollaan alusta saakka oltu sitä mieltä että niin monta lasta tulee kuin on tullakseen ja hyvältä tuntuu jos niitä vain meille suodaan.. mutta mulla on rajotteena oma terveyteni joten joka kerta tarvii lääkärin kanssa erikseen keskustella joka sitten luvan myöntää.. joten voi olla hyvinkin mahdollista että tämä jää viimeiseksi jos meille vielä kolmas suodaan, joten olen hieman haikealla mielelllä sen vuoksi mutta toisaalta mitä sitä turhaan murehtimaan..
ja niin meillä tosiaan tuo nuorin on vasta kohta sen 3kk joten hieman hirvittää mutta positiivisellä mielellä yritetään olla, kyllä ne askareet varmaan tulee sujumaan itekseen, ainakin luulisin niin :)
ja pamu k onnittelut oviksesta sinne =)
 
no täällä mä ainakin roikun melkeen koko ajan, välillä teen tässä jotain kotihommaa ja säädän lasten kanssa mutta tää palsta on mun henkireikä :LOL:
ja juu marjonetti ei kovin vakavaa ole, tai ehkä on mutta mä en oikein ole sitä vielä sisäistänyt..
ja nyt mä huomaan että mä kirjottelen tänne koko ajan.. oon siis riippuvainen näemmä, joten sori kun koko ajan "äänessä" täällä :whistle:
 
Sitten, kun mie yritän epätoivoisesti laihduttaa, kun olen itseni antanut repsahtaa.. Eka rintaleikkaus, jolloin ei saanut urheilla.. Ja otin hormonikierukan, lihotti minua 5-6 kg, vaikka söin säännöllisesti ja yritin katsoa mitä syön.. Ni sitten yhtäkkiä huomasinkin painavani yli 70 kg!! Jota en oo painanu ees kummankaan neidin raskausaikana..

Viime marraskuuhun mennes sain laihdutettua 12,7 kg.. 8 kk:ssa.. Takaisin normipainoon: 56 kg.. Ja sit iski toi masennus, kun huomas, miten paino vain nousee.. :'(

Esikoisen raskausaikana paino nous 10 kg (lopussa painoin 66 kg).. Kun aloin odottaa kuopusta painoin 68 kg ja kun lopus punnittiin, niin painoin 70 kg. Eli vain kaksi kiloa tuli painoa.

Tänään oli viikkopunnituksen aika ja en ollut uskoa silmiäni, kun vaaka näytti pudotusta: -1,4 kg!! :eek: Vaikka on tullut syötyä kuin hevonen.. Mutta alkaisko pikku hiljaa liikunta vaikuttaa asiaan: kävely ja pyöräily.

Mutta sitten ihmetyttää, kun viime punnitusta olevalla viikolla söin huomattavasti vähemmän ja liikuin saman verran kuin nyt, jos en jopa enemmän.. Niin paino nousi viikossa 1 kg!

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (- 1,4 kg)

Pudotus yhteensä: 2,1 kg
 
Ja meidän lapsilukukiintiö.. Jaahas, mikäs se on? :whistle:
En mie vaan tiiä sitä, milloin meillä on lapsiluku täynnä. Mies haluaa ison perheen.. Ja poika kuulema pitäis ainakin viel tehä.. Niin kauan kuulema tulee lapsia, kunnes poika syntyy :LOL:

Mie oon ajatellu 5-6, ellei jopa enemmän.
 

Yhteistyössä