Kolmatta lasta "yrittävät"

ja Moikka! Kaikki uudet! :) PAMUK:mulla on pojat 12/04 ja 07/06. RD: mulla oli tää kuukautiskierto just samanlainen ku sulla sen ekan päivän tuli vuotoa ja loput oli vaan sellasta et paperiin jäi ku kävi pissalla... eli sidettä en oo juuri tarvinnut ja kesti 3 päivää ku normaalisti vuoto on 5 päivää....?! Ja HUHKUU: :hug: ja uus yritys kehiin vaan!
 
kukkahattu :wave: tervetuloa! täällä kuopus 4kk ja esikoinen 2v8kk :D joten kyllä se vauvakuume iskee kuopuksen ikään katsomatta, meillä ei ehkäisyä ollenkaan edellisen synnytyksen jäljiltä, yhdet menkat vain tulleet ja harjoitellaan ahkeraan josko vaikka tärppäis vaikka alkaa epätoivo hiipiä mieleen :whistle:
hömpänpömppä tervetuloa myös sulle :wave:
ja huhkuu uutta yritystä kehiin sitten :)
 
:D
jees täällähän minä :wave:
juu oikeessa oot, vielä noin viikon verran pitää ootella ni sit tiedetään jotain...ehkä ...tai toivottavasti ei oo kierrot tuon km takia lähteneet hirmuisesti heittämään!
Jos ns vanha kierto palaa niin ens viikolla tulee tuo kp28/29 täyteen ja sit viikon lopussa tuo kp 35 mikä nyt sit viimeks oli...
että siihen asti ootellaan ja ootellaan.
Hyvillä mielin, ei mitään paineita, ainakaan vielä.
Hommailtukin on joten siitä ei pitäis jäädä... :ashamed:

palaillaan!
ihana kuva!!!
mäkin haluun!

niin ja letkukinttu ihan sama täällä, ei ennen oikeen edes kerinny vauvakuumetta potemaan ...niin nyt sit kait senkin edestä. ja samaten jos vielä yks saadaan ni se varmaan on myös se vika.
 
umayya :wave:
Tottahan se on, ettei se kuume kuopuksen ikään katso. Synnytyssalissa vannoin miehelle, että luovun siitä haaveesta kolmannesta lapsestatänne en tule enää ikinä. Muttei mennyt kauaakaan, kun aloin jo kuumeilla kolmannesta, tässä ajassa, sanotaan nyt vaikka 6 kk:ssa, sain miehenkin suostumaan vielä yhteen lapsukaiseen. Mutta siis kuumettta on kyllä ollut ilmassa jo pidemmän aikaa.

Mulla on molemmat tytöt saaneet alkunsa nopeasti, mutta edellisestä liitosta takana on yrittämällä yritetty raskaus joka päättyi km.

Toivotaan, että tärppää pian :heart:
 
Ajattelin kysäistä teiltä rakkaat kanssa sisaret sellaista että: kauanko teillä on mennyt esikoista tehdessä ja tuota kakkosta? Esikoisesta meillä meni n. 8kk ja tuo kakkonen sitten tulikin heti toisen yrityskerran jälkeen! Elikkäs millon mahtaa kolmas tulla?!
 
Ykkönen tärppäs muistaakkseni yk2 ja kakkonen aika lailla samoihin aikoihin. Sellainen eroavaisuus tosiaan että noita kahta prinsessaa ei tarvinnut silloin "nuoruuuden innoissansa" ja aloittelijana
ns.stressata. Jotenkin osas silloin paremmin TJOT-periaatteella :| Nyt kun on ottanut asioista enemmän selvää (ovis-tikuttelut-kp:t) on jotenkin malttamattomampi....

Mutta erittäin paljon iloisia uutisia meille kaikille lähitulevaisuuteen =) :flower: :heart:
 
Kaksosia yritettiin noin vuosi... :p Tosin silloin tämän naisen täti vieraili epäsäännöllisesti. Tuona yritysvuonna -99 minulla vieraili täti noin 4 kertaa. Nyt säännöllisempi kierto!

:attn: Meidän suvun naiset eivät ole kovin hedelmällisiä... Lapsia on aina tehty ihan tekemällä.
 
:wave: Esikkoa tehtiin vuosi ja kakksota se 3kk. Esikkoa ennen söin pilsuja melkein 10 vuotta joten en ihmettelis, jos vaikka johtuis tuota. Kakkosen annetiin vaan tulla ja tämä kolmonen...kieruka oli n. vuoden ja sitten pois. En ois uskonu että viellä kakkosen jälkeen vauvakuume tulee, mutta näin kävi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:
umayya :wave:
Tottahan se on, ettei se kuume kuopuksen ikään katso. Synnytyssalissa vannoin miehelle, että luovun siitä haaveesta kolmannesta lapsestatänne en tule enää ikinä. Muttei mennyt kauaakaan, kun aloin jo kuumeilla kolmannesta, tässä ajassa, sanotaan nyt vaikka 6 kk:ssa, sain miehenkin suostumaan vielä yhteen lapsukaiseen. Mutta siis kuumettta on kyllä ollut ilmassa jo pidemmän aikaa.

Mulla on molemmat tytöt saaneet alkunsa nopeasti, mutta edellisestä liitosta takana on yrittämällä yritetty raskaus joka päättyi km.

Toivotaan, että tärppää pian :heart:
mulla on poika 06 ja tyttö on 07 ja ihan samaa minä sanoin ukolle synnytys salissa et TÄNNE EN IHAN HETI TAKAS TUU...mut kas kummaa kun tyttö oli 3-4kk nii kuume taasen nousi...ja ois kolmas tervetullut millon vaa :D
 
Esikko ilmoitti tulostaan ensimmäisellä kierroksella pillereiden lopettamisen jälkeen ja kakkosta aloin odottamaan yksien menkkojen jälkeen, helppoa on siis ollut :flower:

Nyt on kuitenkin ikää jo tullut lisää ja vielä muutama kilokin aikaan ennen viimeisintä raskautta...katsotaan.

Nyt on enää ne neljä pilleriä jäljellä, muistin tohkeissani väärin. Mutta ensi viikon lopulla siis odotellaan tyhjennysvuotoa ja sitten katsotaan kuinka pitkäksi ensimmäinen kierto venähtää.
 

Yhteistyössä