Kolmatta lasta "yrittävät"

RD: niin mäkin toivoisin.. Eilen pupuiltiin vielä yömyöhään ja kuvittelin et olis siitä johtuvaa tiputtelua, jos limakalvot kuivat tms. Mutta mulla kun aikaisemmissakin kierroisssa on alkanut samalla lailla, tasan kolme päivää aikaisemmin tällänen haalea vuoto ennen "kunnon" niagaraa(josta myös lasken kierron uudelleen alkaneeksi)...
Ajattelin josko neuvolan tätille soittais tuosta, mut 3yk vasta menossa, niin tuskin muuta kuin kohauttaa olkaansa :(
Tanjusha: :hug: eikun uutta maratonia kehiin!! tunnistatko muuten oviksen!?
 
Mulla on nyt parikiertoa ollut ovistikut käytössä!! Ja nyt lähtee vast yk4! eiköhän se sieltä se plussa joskus tule!! mulla vaan on sellanen huonopuoli ku malttamattomuus... kaikki pitäis saada nyt heti ja tässä!! Ja sitä ei ainakaa helpota tämä vauvakuume ollenkaan!!
 
Ai mikä se sellainen on eihän kukaan ole sellaisesta kuullutkaan :LOL:
EI VAAN; IHAN SAMA JUTTU. Mulla tullut tämä vauvakuume ihan pienen ajan sisällä, mutta sitäkin kovempana. Ja "kaikki heti tänne mulle NYT"- periaatteella...
Sit kun vielä on tämän hetkinen työ ihan p%¤/&¤:stä niin olisin toivonut vähän nopeenpaa tulosta :$
Mutta mitä enemmän sitä stressaa niin sitä vähemmän on mahkuja ja loppujen lopuksi siihen ei paljon pysty vaikuttamaan ite. Lapsia siis saadaan, ei tehdä :heart:
 
Mulla on ollut maha ihan outo tässä pari päivää, nytkin se polttaa ihmeellisesti ja on ihan turvoksissa, siis täysin samanlainen kun ennen menkkoja, huoh... en yhtään ihmettelisi vaikka menkat nyt alkaisikin, kun kierrot voi olla ihan sekaisin, mälsää :p mutta, mitäpä minä manaan, onhan tässä vielä aikaa ihmetellä, että tuleeko vaiko eikö tule... toivottavasti pysyy poissa.

Ja Mervi-elina, tervetuloa :flower:
 
jees...ja arki alkaa. ihanaa ja onneks!
ja tuli vähän luntakin.
vaikka olihan ihanaa oikeen lomailla, syödä toisten laittamia ruokia, nukkua pitkään, herkutella ja ... :heart:
niin kyllä nyt on taasen arkikin ihan tervetullut.
Alkaa kaipaamaan ns rytmiä elämään.

Joops, Aurinkokin paistaa!! mahtavaa oli olla ulkona.
lapset pääs purkamaan energiaansa. ja mieskin lähti taas töihin, yli 10 päivän lomailun jälkeen.

jees. ei siis mitään ihmeempää.
hirmuisesti ois teidän viestejä luettavana...

Pamuk :D
 
Onnellista Uutta Vuotta 2008!

Vuosi vaihtui ja tätikin älysi pakata laukkunsa ja lähti. Nyt sitten intoa täynnä meillä lakanoita pöllyytellään. :LOL:

Tanjusha82: Onpa mukava kuulla, että on saman ikäisten lasten äitejä täällä. :D Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. :whistle: Ainakin meillä... :LOL:
 
Moikka pamuk ja taikasäde! Pamuk:eek:ot pitkän ajan ollu lomalla? On se ihanaa joo kun arki taas palaa! Taikasäde: joo ei tarvii tosiaan miettiä mitä päivisin tekee noitten poikien kanssa! :D meillä ihan kirjaimellisesti vauhtia riittää... ja kun jo kahdestaan keksivät vaikka ja mitä!! :LOL:
 
olikohaa tää sittenkä tädin vierailu...? Vuoto loppu ku seinää ja alko alaselkä jomotus... Ja vähän kyl ihmetytti toi kp20 :/ Saas nähää alkaako vuoto uudellee kunnolla vai oiskos tää sittenki jotai muuta :whistle:
 
minä en sitten kouluun mennytkään.. Ruvettiin ukon kanssa kahtoo monta House:a putkeen, ku niitä löytyy kovalevyltä ihan kivasti :whistle:

Esikoinen tuli syliin.. Ja valitteli mahaa.. Ajattelin, että eihän siinä mitään, ku o ennenkin valitellut aina maitoruokien jälkeen.. Joten olen ajatellut 4-vuotisnla:ssa ottaa asian puheex.

Ei mennyt kuin hetki, niin neiti nukkui mun sylissä :eek: Ja meidän neiti, kun ei muutenkaan nuku päiväunia.

Mummokin tuli käymään eikä antanut mitään huomiota. Mittasin kuumeen: 38,7!!

Käytettiin polilla. Ottivat veri- ja pissakokeet, mutta pissakoe joudutaan huomenna viemään uudelleen, koska ei onnistunut tänään, koska neiti oli tehnyt ennen lähtöä.

Verikokeissa ei ollut mitään poikkeavaa. Hemoglobiini oli 113, ku normaali on 115, mutta se ei ole hälyyttävä. Oisko johtunut ihan siitä, ku neiti ei ollut kerenny syödä pahemmin.

Oikea korva punoitti hiukan,mutta ei viel tulehdusta näyttänyt. Kysyi meiltä: "Haluammeko odottaa vai annanko kuurin?"

Jospa se pikku hiljaa helpottais. Mahakipuun ei osannut (?) sanoa mitään.. Sitä pitää seurailla. Herkästi tulla takaisin, jos vain jatkuu.



Ja mikä itsellä on parasta: Täti pakkas kamppeensa pian menkkojen alkamisesta ja ollaan jo saatu harjoitella :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liina81:
olikohaa tää sittenkä tädin vierailu...? Vuoto loppu ku seinää ja alko alaselkä jomotus... Ja vähän kyl ihmetytti toi kp20 :/ Saas nähää alkaako vuoto uudellee kunnolla vai oiskos tää sittenki jotai muuta :whistle:
Kuulostais, että ei ihan normi menkat ole.. Jos ei sitten myöhemmin ala kunnolla.
 
Tanjusha82,
juu tuli nautittua vapaasta oikeen olan takaa...ja huomattua tosiasia että eihän tässä enää kauheen nuoria olla :LOL:
kun pari kertaa päästiin miehen kanssa kahdestaan iltaaviettämään...
niin menikin sitten se seuraava päivä löhötessä.
ei siis muuten mitään villiä menoa mutta kun ei oo tottunut valvomaan...

ja herkkujakin on syöty ihan olantakaa.. :p
nyt puolestaan tänään olen aivastanut kuopuksen kanssa kilpaa.. :snotty: että kuumaa juomaa vaan kurkusta alas.

tämmöstä.
palaillaan taasen, arvon naiset.
ai niin, Taikasäde meillä kans tota energiaa riittää!!! :wave:
taitaa olla semmosta liikellä....
:D
 
Torstai 3.1.2008


Tanjusha................................kp 2/31
letkukinttu..............................kp 4/28-34
Onnimanni84...........................kp 4/31
Taotao -03..............................kp 5/26
maitooo...................................kp 8/28
TaikaSäde................................kp 11/??
Red Dragon.............................kp 11/33
Kaksonen 74...........................kp 13/48
Mivi.........................................kp 17/33
tatomira..................................kp 19/30
Pamu k....................................kp 22/??
maaruska................................kp 22/21-28
äippä-80.................................kp 22/26-30
Oinas74...................................kp 22/27
Matonen..................................kp 29/31
Rindie77..................................kp 36/30
emunen...................................kp 39/28-30
mervi-elina..............................kp 41/34-42
tikruliini...................................kp 54/28-30
Telle76....................................kp 63/29-35
Riemurasia...............................kp 73/35-48
umayya...................................kp 74/28
Nandi......................................kp 87/??
tuplis2.....................................kp 89/29-31
Liina81.....................................kp 108/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
 
Red Dragon: Miten tyttö voi?

Tanjusha82 ja Pamu k: Päivässä ainoat levähdystauot taitaa olla, kun pojat nukkuu. Ja heti vaan päikkäreiden aikaan koneen ääreen notkumaan ja ryystämään kahvia. :D Mites teillä muuten tulee lapset toimeen keskenään? Onko paljon tappeluita, kinasteluja tms. vai menevätkö leikit hyvin yhteen? Meillä esikoinen on tempperamenttinen pakkaus ja pikkuveli ei kyllä paljon armoa saa. :/ Välillä leikkivät tosi nätisti, mutta enemmän on tuota taistoa. Isompi vielä käyttää lyömistä kuritusvälineenä ja pienempi oppinut sen myös. :ashamed: |O Miten siitä pääsee eroon?
 
Meillä on kaksi jo "isoa" lasta (eka koulussa ja toka eskarissa). Nyt 12/07 km :'( . Kiertopäivät ei vielä tiedossa, tätiä odotellaan tulevaksi joskus piakkoin!? Pieni olisi kyllä meille tervetullut vaikka samantien. ;) :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä