Kolmatta lasta "yrittävät"

Tässä olen ollut reilun viikon nettipimenossa. Miehen kanssa kävimme Teneriffan auringossa oleilemassa. Viikko sitten sunnuntaina oli lähtö, mutta testailin hailakan viivan kp 24/27, aika vaikea oli uskoa todeksi. Lomalle ostin vielä testin mukaan... ja testailin vahvemman plussan 30/27. Eli nyt olisi rvko 4+5. Ja la olisi laskurin mukaan 2.9.

Oireita ei pahemmin vielä, ainoastaan rinnat on arat.

Tänään olisi tiedossa juhlat.. saas nähdä miten onnistun olemaan ilman alkoa ettei kukaan huomaa. Joku kestolasi kai se on väsättävä. :/
 
Kuulostaapa hyvältä =) siis lupaavalta. Niinkuin täällä on jo sanottu, niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa!!!!
Tanjusha: mitkä fiilikset, olet testannut ehdottomasti liian aikasin ;)
Mulla on pari päivää ollut lievää pakotusta alaselässä, joten tätiä tässä odotellaan. Ja salaa toivon että pysyis ainakin vuodenpäivät poissa. Ei se kuitenkaan niin kiva vieras ole... En kyllä testaa ennen sunnuntaita, joilloin pitäis tulla täti.
Meillä vaan sunnuntaina kummitytön ristiäiset, joten vähän jännittää et osaanko ottaa ilon irti kun oma tila on ns. arvoitus :kieh: No odottelen sitä tuhrua loppuviikosta, niin sit tiedän nostaa/laskea mielialoja jos ei tule/tulee :ashamed:

JA OIKEIN HEDELMÄLLISTÄ UUTTA VUOTTA 2008 KAIKILLE TASAPUOLISESTI!!!!!!!!!!!!
 
Joo fiilikset.. noh... eipä kummemat oli muuten ensimmäinen ja samalla viimenen kerta kun testasin etuajassa!! Esikoisesta testasin vasta kun menkat 2 viikkoa myöhässä ja tosta toisesta pallukasta testasin kun 4 päivää myöhässä!! Mutta eipä tässä kyllä ole mitään menkka oireitakaan ilmassa!! vähän oli tossa aamulla sellaista heikotusta ihan hetken aikaa aamupalan jälkeen... mutta katsotaan katsotaan ja jos täti kurvaa kylään niin eiku uuta yritystä sitten vaan!! ainiin sen olen kans huomannut että pientä itku herkyyttä löytyy!!! voipi hormoonit heitellä...? Plussia kaikille!!!
 
Luminalle onnea! :flower:

Tanjusha82: mä pidän peukkuja, että täti pysyy poissa :)

Meillä on nyt ovisajat, kauheeta ajatella, että jo viikon päästä alan piinailemaan vaikka mun mielestä täti vasta oli kylässä :D milläköhän sitä pystyisi pitämään itsensä kurissa, ettei vaan testailis liian ajoissa?

 
Keskiviikko 2.1.2008


Tanjusha.................................kp 1/31
letkukinttu..............................kp 3/28-34
Onnimanni84...........................kp 3/31
Taotao -03..............................kp 4/26
maitooo...................................kp 7/28
TaikaSäde................................kp 10/??
Red Dragon.............................kp 10/33
Kaksonen 74...........................kp 12/48
Mivi.........................................kp 16/33
tatomira..................................kp 18/30
Pamu k....................................kp 21/??
maaruska................................kp 21/21-28
äippä-80.................................kp 21/26-30
Oinas74...................................kp 21/27
Matonen..................................kp 28/31
Rindie77..................................kp 35/30
emunen...................................kp 38/28-30
mervi-elina..............................kp 40/34-42
tikruliini...................................kp 53/28-30
Telle76....................................kp 62/29-35
Riemurasia...............................kp 72/35-48
umayya...................................kp 73/28
Nandi......................................kp 86/??
tuplis2.....................................kp 88/29-31
Liina81.....................................kp 107/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
 
Haalea vuoto aamupissalla :ashamed: Tätiä siis enteilee! No olihan se arvattavissa kun on ollut noita alaselkäjomotuksia...
Tosi tylsää, mulla on töissä vähän pattitilanne ja tämän projektin toteutuessa olisin päässyt livahtamaan pois ilman muita selityksiä ja konflikteja... mut jos tää nyt sit venyy niin täytyy alkaa katteleen uutta työpaikka, ei hermo enää kauaa kestä...
 
onnimanni ja [/b]tanjusha :hug: :hug:

Mää ku niin pitelin täällä peukkuja...

Ja matonen: noi on kyllä vaikeita tollaset hankalat tilanteet töissä! Toivottavasti tilanne jotenkin helpottaa, tietenkin mieluiten parhaimmalla mahdollisella tavalla :D
Kyllä ne nyytit vielä meille kaikille saapuu, siihen on uskottava! Ai niin,
Luminallelle isot onnittelut :flower: :flower:
 

Yhteistyössä