Tervetuloa! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja hömpänpömppä:hyppää pinoon vaikkei yritys vielä ole alkanutkaan... mutta kun tämä pilleriliuska loppuu niin sitten
Tervetuloa! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja hömpänpömppä:hyppää pinoon vaikkei yritys vielä ole alkanutkaan... mutta kun tämä pilleriliuska loppuu niin sitten
mulla on poika 06 ja tyttö on 07 ja ihan samaa minä sanoin ukolle synnytys salissa et TÄNNE EN IHAN HETI TAKAS TUU...mut kas kummaa kun tyttö oli 3-4kk nii kuume taasen nousi...ja ois kolmas tervetullut millon vaaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:umayya :wave:
Tottahan se on, ettei se kuume kuopuksen ikään katso. Synnytyssalissa vannoin miehelle, että luovun siitä haaveesta kolmannesta lapsestatänne en tule enää ikinä. Muttei mennyt kauaakaan, kun aloin jo kuumeilla kolmannesta, tässä ajassa, sanotaan nyt vaikka 6 kk:ssa, sain miehenkin suostumaan vielä yhteen lapsukaiseen. Mutta siis kuumettta on kyllä ollut ilmassa jo pidemmän aikaa.
Mulla on molemmat tytöt saaneet alkunsa nopeasti, mutta edellisestä liitosta takana on yrittämällä yritetty raskaus joka päättyi km.
Toivotaan, että tärppää pian :heart: