Kolmatta lasta "yrittävät"




nyt olen aika varma, että viime kierrosta ei tärpännyt koska juuri noi pari päivää jäi väliin, olin ite yksin reissussa kavereita kattomassa... ja just jäi kp16,17 väliin...
mutta nyt asia tullaan korjaamaan!!
ja osittain onkin jo koitettu pelata varman päälle tikutuksien mukaankin, ja illalla taasen porukka laitettu matkaan.. ;)

luulin, että mulla olis ovis aikasemmin kuin kp15/16...mutta luulo ei ole tiedon väärtti!

no nyt on tehty mitä itse voidaan ja jäädään odottamaan miten Luoja päättää...
 
Olipa hyvä ku eilen kävin valittaan ettei nää menkat ala kunnolla!! nii jo illalla hanat auki :x hyi että.. muistu hyvin mieleen miksei näitä ole ollut ikävä. toivotaan et näistä nyt äkkiä eroon pääsis!

Kaikille testaajille :whistle: puhaltaa plussatuulia!!
 
Lueskelin tään teidän pinon läpi ja niin tekis mieli liittyä jo... :whistle:
Yritys ei siis ole varsinaisesti vielä alkanut, mutta kierukan poisottopäivä on lähiakoina. Joko mut huolitte?
Mites teillä muilla, onko miehet olleet yhtä innokkaita kolmanteen? kun minä oon saanut tuota ukkoa pehmitellä kauan aikaa uuteen vauvaan ja nyt taidan olla siis voiton puolell. :saint:
Meneeköhän tämä vauvakuume vielä kolmannenkaan jälkeen ohi???
 
Minä tuolta ukollta yks päivä kysyin, et alettasko kolmannen tekoon? olin ihan varma et lyö hanttiin ku pienin on 7kk. Mut katto vähä aikaa, et ootko tosissas? ja mikäs siinä mukaviahan nuo muksut on :LOL: olin kyllä iloisesti yllättynyt hänen kommenttiin.
 
Torstai 22.11.2007

Red Dragon.............................kp 1/33
Oinas74...................................kp 7/26
triine........................................kp 7/27-30
Adeliina....................................kp 15/29-31
Pamu k....................................kp 17/28-29
Kaksonen74.............................kp 18/??
Rindie77..................................kp 19/30
Tanjusha.................................kp 19/??
aurinkoenergiaa.....................kp 21/28
daizz.......................................kp 21/28-29
Telle76.....................................kp 21/29-35
Luminalle..................................Kp 22/27-31
Riemurasia...............................kp 31/35-48
umayya....................................kp 32/28
marjonetti................................kp 33/34
Nandi.......................................kp 45/??
tuplis2......................................kp 47/29-31
Liina81.....................................kp 66/??
sarbba.....................................kp 86/26-30
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
perämään emäntä....................kp ??/??
mami-03....................................kp ??/??
maitooo.....................................kp ??/??

Haamuilijat

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
 
Ja kierto lähti kuin lähtikin alusta :(

Ihmeen hyvin sitä ihminen tuntee oman kroppansa. En tiedä mistä intuitio tuli, että täti kurvaa kylään.

Olin aamulla virtsaamassa kuppiin, koska ei ollu yöllä viel saapunut, niin siinä sitten huomasin, että kas, kukas se on tullut :$ .

Positiivista on se, että toinen kierto peräkkäin oli 33 päivää.

Pakko kai sitä ois viel yrittää, vaikk alkaa olee fiilis, että ei meille ole tarkoitettu lasta.. Kerran näin kauan menee.
 
Missä viipyy mahakivut.. Vielähän ne kerkeää tulla.

Nyt ainakin tiedän, että pystyn huomenna muutaman siiderin juomaan, kun mies ehdotti, entä jos hän tekis täytettyjä patonkeja ja juotais jotain ilolientä ja pidettäis hauska ilta. :heart:

Ei ole mies pitkään aikaan ehdottanutkaan mitään, että pidettäis hauska ilta, oltais vain ja katsottais ohjelmia.
 
red dragon :hug: seuraavassa kierrossa sitten parempi onni :hug:
maitooo tervetuloa :flower: :) ja niin minä pari viikkoa tuon kuopuksen syntymän jälkeen pehmittelin miestä ja sitten se pehmeni, ei se kyllä alunalkaenkaan ihan hirmusti laittanut hanttiin, periaatteen vuoksi vissiin
triine ei ole kiva se täti ollenkaan, varsinkaan kun kivut on ihan mielettömät, mut mä täällä toivon että tulis jo niin päsis sitten hommiin :p
ja pamu k peukut täällä pystyssä teille kuin myös tanjusha :)
 
:hug: Red Dragon ikävä se kipu, samoin koko täti!

mulla edelleen jatkuu menkat! ei helv..tti tuu mitään :headwall: joutais jo loppuun! viikko tolkulla juosta rätti takapuolessa :/ .

joo ja kiva ku lähti sit nuo lumet! oliki jo niin kivan valoisaa ja joulu fiilis hiippaili tulemaan, nii eikö sada sitte vettä? toivotaan, et se talvi kuitenki tulis tänä vuonna aijemmin, entä viime vuonna!
 



me on oikeesti hommailu JOKA päivä, ja tuntuu ett nyt tulee kyllä pikku tauko ihan oikeeseen väliin...no ainakin viikonloppuun ku sit päästään kahestaan olemaan la ja su

Aamupäivä oltiin ulkosalla ja sit syötiin ja molemmat lapset nukahti päikkäreille niin nopsaa, että piti oikeen käydä kattomassa mitä ne puuhaa...kun on niin hiljasta... jooo nehän nukku ZZZZZzzzzz

tämmöistä täällä, jumppasin ja nyt meen suihkuun!!

edelleen innostunut Pamuk
 
Minä, kun olin niin varma, että tästä kierrosta ois tärpännyt, mutta kun ei, niin ei :'( .

Joko minussa tai miehessä on vikaa. Koska me rakasteltiin tosiaan niin usein kuin vain mahdollista.. Vai käviköhän niin, että loppupuolella ois pitäny olla aktiivisempaa, vaikka ihteni mielestä just oviksen aikoihin ois hommailtu.. Damn..

Kävin äidiltä kuntopyörän hakee lainaan. Oli isä nostanut sen sillä aikaa peräkonttiin, kun olin pitämässä siskon kanssa kerhoa :D .

Huomenna kauppaan, ihan vähän vain shoppailee, ajattelin ostaa kissoille raapimapuun, pienen sellaisen, mutta sellaista tuskin tulee olee kenelläkään muulla, on kuin mansikka. :D Verhoiltu siis mansikaksi.

Sitten mahakivut hävis ihan yhtäkkiä jonnekin, jos ei sitten yöksi tule. Vuotoa ei klo 11 jälkeen ole ollut kuin pieniä tippoja.. Aina pyyhkiessä / vessassa käynnillä. Klo 11 oli side tosi, tosi märkä (yäk, mitkä kirjoitukset).. Mutta sen jälkeen ei pahemmin mitään.
 
Perjantai 23.11.2007

Red Dragon.............................kp 2/33
Oinas74...................................kp 8/26
triine........................................kp 8/27-30
Adeliina....................................kp 16/29-31
Pamu k....................................kp 18/28-29
Kaksonen74.............................kp 19/??
Rindie77..................................kp 20/30
Tanjusha.................................kp 20/??
aurinkoenergiaa.....................kp 22/28
daizz.......................................kp 22/28-29
Telle76.....................................kp 22/29-35
Luminalle..................................Kp 23/27-31
Riemurasia...............................kp 32/35-48
umayya....................................kp 33/28
marjonetti................................kp 34/34
Nandi.......................................kp 46/??
tuplis2......................................kp 48/29-31
Liina81.....................................kp 67/??
sarbba.....................................kp 87/26-30
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
perämään emäntä.......................kp ??/??
mami-03....................................kp ??/??
maitooo.....................................kp ??/??

Haamuilijat

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
 
Huomenta!

Mie olen saavuttanut ensimmäisen painonpudotus rajani ja se oli 70 kg. Viikossa oli tippunut vain -400 g, mutta onhan sekin jo jotain.. Parempi kuin ei mitään.

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (- 1,4 kg)
23.11.2007: 69,8 kg (- 400 g)

Pudotus yhteensä: - 2,5 kg.

Seuraava tavoite olisi 68 kg. Mie ajattelin lähteä tällaisista pienistä etapista, että en kauhulla ajattelisi: "en minä koskaan tuota saavuta". Sitä seuraava olisi 65 kg. Ja olen miettinyt, että jos vain kävisi hyvin, että painaisin tuon ennen kuin tärppää..

Jos tässä kierrossa tärppää, ni mulla ois 4,8 kg siihen tiputettavaa kuukaudessa.. En ihan siihen pääse, mutta melkein. Ja vielä joulukin tulossa! :eek:
 
täällä alkaa jänskättämään vkoloppuna voisi sunnuntaina testiä tehä kun se kierto on 25-27 pv. kaksi testi odottelee tuolla kaapissa, tosin sitte vasta kuulin täältä palstalta et on monilla testaajilla ollut huono kokemus niistä. eli kyseessä vilja raskaus testi. tilasin netistä kun oli poistomyynti. :whistle:
 

Yhteistyössä