***Kolmatta lasta toivovat***VOL 3***

umayya: Niin toivoahan on siihen saakka, että japanin lippu heiluu salossa. :D Omiin tärppimahdollisuuksiin en vain jaksa uskoa jostain syystä. :/ Vaikka peittoja heiluteltiin oviksen aikaan. Tai ainakin kuvittelin bonganneeni sen. :whistle: Hohhoijaa... Oispa jo viikko vierähtäny, niin tietäis jo vähän enemmän. Ei tarviis itseään kiusata. :/
 
:wave:
täällähän minä, on vaan ollut NIIN tohina aamu/aamupäivä että nyt vasta pääsin hetkeks istumaan ja koneen auki, kyllähän siellä haamu luuras testissä!! :D
vieläkin ihan vaan nyt coolisti kaikki te ja minäkin. Haalea viiva oli, mutt selkeesti tummempi ku eilen. Ja vielä on testi jäljellä jos sit vaikka kans pe aamuna sen laittais meneen!

vaan kyllä edelleen niin jännittää tai no mietityttää, näillä 4 yrityskierrolla kun oikeesti olen jo saanut 3 plussaa!!! :eek: mutta eivät ole jaksaneet kuin pari viikkoa mukana niin tässä alkaa nyt oleen vähän tulisilla hiilillä, ei ole ollut vaikeaa raskautua mutta...
eli nyt sit taas vaan ootellaan ja ootellaan ja toivotaan parasta, jospa se olis se 3 kerta toden sanoo. Ed raskauksissa mulla ei ollut mitään ongelmia, ett nyt sit jännäks vetää tän mahdollisen kolmosen kanssa...

Aattelin soittaa sille Gynelleni ja kysyä milloin kannattais sen mielestä mennä näytille.

Onneks alkaa Pääsiäinen, vierailuja ja miehel koko ens viikko lomaa! :heart: Päivät menee vauhdilla ja on muutenkin ajateltavaa.

KIITOS kaikille teille!

p.s. en haluu viel mihkään haamuilijoihin tms...kerron sit.
tai no jos sit sinne haamuilijoihin, nautitaan nyt ku aihetta on!! :)
 
TMK
Siitä onkin jo aikas paljon aikaa kun tänne viimeksi kirjotin, mutta nyt taas ilmottaudun tuoreena mukaan :wave:
Nyt meillä on sitten koittanut se aika että kolmas saa tulla kun on tullakseen :) Olo on kieltämättä aikas epätodellinen, kun 3 vuoden MINUN kovan vauvakuumeen jälkeen me miehemme kanssa nyt YHDESSÄ toivomme kolmatta :heart:
Nyt jännityksellä ootellaan sitten saapuuko menkkoja vai ei...sen verran pitää myöntää itseni blondiksi, että en oo oiken saanut "juonenpäästä" kiinni, noista teidän lyhennyksistä :ashamed:
Mielettömän paljon halauksia teille kaikille :hug:
 
Onnea plussanneille ja haamuilijoille!! =)
Aattelin kysästä tälläistä juttua kun: jätin pillerit kesken laatan eli olin ottanu 12 pilleriä, siitä viidentenä päivänä alkoi se tyhjennysvuoto joka kesti kolme päivää. Tästä tyhjennysvuodosta olen laskenu kiertopäivät alkaneeksi. Kuitenkin pillereiden ohjeissa sanotaan että munasolu voi alkaa jo kypsymään kun pillerit on jätetty pois. Ovista kartoittaessani mietin että minkähän päivän mukaan sitä alkais mettästämään, pillereiden lopetuspäivä vai tyhjennysvuodon mukaan? Noita testejä kun en viittis ruveta ostamaan kun niihin voi upota aikapaljon rahaa kun ei oo mitään tietoa edes oviksen mahdollisesta ajankohdasta.

Saikohan kukaan selvää meikäläisen sekavasta sepustuksesta, toivottavasti! :LOL:
 
TMK tervetuloa :flower: eli kp=kiertopäivä, yk=yrityskerta vai joku muuko mietitytti?
belle mä lopetin aikoinaan pillerit kesken liuskan ja mä ainakin laskin kp alkaneeksi siitä tyhjennysvuodosta, ja muistaakseni siihen meni aika tasan se 28 päivää kun täti saapui, mut en sitten tiedä että miten se oikeasti kuuluu laskea :)
 
Mielenkiintoista seurata kuinka pitkä kierto tulee kun syksyllä poistatin hormoonikierukan niin tyhjennysvuodosta seuraaviin kuukautisiin meni 88 päivää. Niistä sitten aloitin pillerit kun miehen kanssa aateltiin lykätä kolmosen tekoa kauemmaksi, näitten työhommeleitten takia. No nyt kuitenkin täys yritys päällä ja toivotaan ettei tuu mitään mega pitkää kiertoa :headwall:
 
TMK
Niin ja tosiaan kierukka poistettiin tammikuussa, mutta söin pillereitä vielä tässä välissä yhden laatan kokonaan. Minä muistaakseni ekan lapsemme kohdalla jätin laatan kesken, muistaakseni noin vko jäi syömättä ja siitä alkaneesta vuodosta minulla laskettiin aika. Meillä on molempien kanssa käynyt tuuri..molemmilla kerroilla olen tullut heti raskaaksi. Sitähän mieheni nauroikin, ettei tarvi kun vähän yli kierähtää niin heti napsahtaa, mutta sen verran pestimistisenä ihmisinä oottelen hillitysti, eihän sitä tiedä kuinka kauan nyt kolmanella kerralla menee...
 
TMK
Minulla oli hormonikierukka tyttären jälkeen eli kesästä 2003 ja koko aikana ei ollut juur sanottavia kuukautisia, pientä tiputtelua silloin tällöin. Ja nyt kun otatin kierukan pois niin kuukautiset alkoi siitä 2 pvän päästä ja sitten taisi tyhjentyäkin 3 vuoden edestä, niin karmeen paljon vuotoa tuli ja sitä kestikin koko viikko! Pillerit aloitin sitten seuraavista kuukautisista ja niitä tosiaan söin sen 1 laatan ja nyt ollaan ilman mittään ja katsotaa :)
 
Meilläkin molemmat lapset saaneet alkunsa yk 2:sta joten siihen tässä tähtäillään. Jos nyt eka kerrasta alkais niin syntyis jo tämän vuoden puolella joten sais tosiaan tulla yhet menkat täs välis ja sitten vasta mutta tulee kun on tullakseen vaikka toinen joulutonttu meille. Esikoinen syntyny 21.12 ja kuopus 1.11 joten loppuvuoden lapsia kumpikin.
Oli muuten ihanaa aikaa laitoksella jouluna, kaikki lapset oli puettu punaisiin puseroihin ja potkareihin ja vain joulun kunniaksi. Niitä vaatteita ei kuulemma muulloin käytetä. Kaikki synnyttäneet pyrittiin sijoittamaan omiin huoneisiin vaikka ruuhkaa alkoi olla kun joulun stressin purkautuminen ruuhkautti synnärin.
Onko muilla kokemuksia jouluna laitoksella?
 
TMK ja Belle! tervetuloa munkin puolesta tänne joukkoon tummaan ja tosi kivaan!!
tosiaan meilläkin molemmat lapset saanet alkunsa heti, poika yk 1 synt 05/2005 ja tyttö tarras kiinni vähän varkain :whistle: , synt 08/2006.
mutta mutta eipäs olekaan tää mahdollinen kolmonen ihan samaa sarjaa...kun vetää niin jännäks ja jo kerinnyt tapahtua vaikka ja mitä...
mutta toivotaan!!
ja teillekin tärppionnea!
 
Täällä senkun plussapino kasvaa. Ei tarvi kun selkänsä kääntää, niin uusia plussia satelee. Hyvä niin! =)

Itse en uskalla toivoa plussaa tästä kierrosta. Tässä täytyy nyt ensin tervehtyä ja kerätä voimia, että uskaltaa raskautua. Tämä oli nyt tällainen kuukausi ja kierto. Seuraava saa luvan olla parempi! :attn:

Onneks teillä monilla on onnellisia uutisia. Piristävää luettavaa! :heart:
 

Yhteistyössä