***Kolmatta lasta toivovat***VOL 3***

täällä toivotaan kanssa kolmatta ja kp 24/26-28. Oireiltu ollaan, mut aivot voi tehdä tepposia. Tää olis ensimmäinen yritys nyt. Hei osaisko joku kertoa tosta valkovuodosta, kun sanotaan että on kuivaa ennen kuukautisia, mutta mulla on vuotanu valkovuotoa kokoajan oviksen jälkeen. En kyllä oo ennen seurannut, miten on ollut sen vuodon kanssa...Mutta voisko tää nyt olla sitä :whistle:
 
Kiitos, tein ekan testin tänään joka näytti negaa, mutta en luovuta vielä, koska mulla aina näyttäny tosi myöhään positiivista. Odotan torstaihin tai perjantaihin ja teen uudestaan, jos ei täti tuu kylään ennen sitä. Täytyis jaksaa olla kärsivällinen, mutta vaikeeta on kun asia pyörii ajatuksissa koko ajan. :/
 
Maanantai 17.3.2008




Oinas74.................................kp 3/34
poppaliina..............................kp 5/26-30
sarabi....................................kp 5/25
Tete........................................kp 7/32...........yk. 2
hellu77..................................kp 11/32-36.......yk. 1
Käärme..................................kp 13/28............yk. 1
aurinkomamma......................kp 14/28-32......yk.
Mammutti-Mamma..................kp 15/26-28......yk. 4
mymmyryy...............................kp 15/28
Hilveri......................................kp 16/30
Kaksonen 74...........................kp 16/29-48
tikruliini...................................kp 18/28-33......yk. 3
Neilikka77...............................kp 19/30
ritsukka..................................kp 20/26-35
maaruska...............................kp 23/25-30......yk.5
Jännä.....................................kp 25/26-28
Luppana.................................kp 25/26-30......yk. 2
mervi-elina..............................kp 26/34-42......yk. 2
TähtiTaika...............................kp 27/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 28/28
Pamu k....................................kp 29/28...........yk. 4
hömpänpömppä.....................kp 30/26-28
MissMaisa...............................kp 49/27
Swiss.......................................kp 54/28
Mivi.........................................kp 91/33
Riemurasia...............................kp 147/35-48
umayya...................................kp 148/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??
hulluriitta...............................kp ??/?? (ensimmäinen yhteinen)



Haamuilijat



[color]




Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80


(Tanjusha................................ taustalla)[/quote]

[/quote]

 
no niin, heti täällä kyselemässä pamun uutisia :)
ja omaan oloon sen verran on tehtävä merkintöjä että olin siis perjantaina viihteellä ja aattelin et mulla on krapula lauantaina kun oli tosi huono olo :x mut se jatku viel eilenkin ja taas kun nousin sängystä oksetti ihan sairaasti.. mistä lie johtuu sitten..
 
noh, huomenta vaan! varsinkin ihanan uteliaa umayya :hug:
ihanaa olla taas kotona, enkä ois arvannu että mullekin käy näin...
en oikeen ota tosta testistä selvää, MUTTA positiivisuuteen lienee silti aihetta...kääk!
hailakas haamujen haamu se kait on...onnítella EI saa, mutta pitäkääpäs peukkuja!! Huomenna on testattava uudestaan. Ja toivoa ettei ne menkat tosiaankaan ala. Tällä mun lähihistoriataustalla koitan olla hyvin järkevä ( :eek: mitä se on? )
ja pitää jäitä hatussa, eli huomenna lienemme viisaampia...
=)
 
niinpä, sitähän minäkin!!
on tää taas niin jännää. en kyll tätä viestiä muihin pinoihin vielä laita kun on niin epävarmaa kaikki vielä joten jännäilen täällä teidän kanssa!
:whistle:

.. ja jos vielä tipun tädin yllättämänä niin tää pino on ehkä siihenkin paras...

nyt viemään poikaa kerhoon! :wave: onneks on tätä tekemistä!
 
on varmasti rankaa tuo odottaminen, enkä todellakaan voi ymmärtää miltä se tuntuu kun vielä muutenkin surua matkassa mukana, en voi muuta kuin toivottaa oikein paljon tsemppiä matkaan ja todella jos huomenna olisi jo viisaampi :hug:


mitenkähän tuolla pepillä sielälkin alkaa kp:t olla hyvällä mallilla, kuten myös tähtitaika :)
pakko jännätä täällä muiden puolesta kun omalla kohdalla ei oo jännättävää :whistle:
 
tähtitaika juu, sellasta on ilmassa, eilen illalla meinas ihan oikeesti tulla ylös, ja tänä aamulla oksetti niin että :x mut testailua koetan nyt viel malttaa :saint:
ja imetys on loppu, hmm, oiskohan kolmisen viikkoo kun on loppunut..
ja jännä kiitos :)
 
Maanantai koitti, enkä vieläkään ole malttanut testiä tehdä. :) Ei uskalla millään...
Tänään on kyllä se aika kun pitäisi joko tätejä tulla tai sitten ei. ;)
On jotenkin oireeton olo, toiveajattelua vaan kait... Mutta katsotaan nyt kuinka monta päivää jaksaisin vaan odotella. Ei jaksasisi noiden muksujen kanssa raahautua apteekkiin testejä ostelemaan. Joten aika näyttää. ;) Pidän teitä vielä jännityksessä.
 
Mä tulin nyt vähä päivittelemään. Oon ollu yli 4vk flunssassa, niin ei oo kerta kaikkiaan jaksanu kirjotella mitään :ashamed: Nyt on menossa 25/27kp ja ovulaatio käytettiin hyväksi, vaikka kuumetta oli 38,5 ja olo oli pyllystä. Tänään sitte tein testin, ku olo on ollu hutera, tosin paljo saa laittaa edelleen jatkuvan flunssan piikkiin. Clearblue testiin tuli heti plussa, tosin aika haalea :heart: . Aamuksi hain jo uuden testin ja katotaan ny mitä se sanoo. Aika vaikea kuvitella, että tämä nyt onnistuis, ku yrityskiertoja taitaa olla jo lähempänä parikymmentä :| Ilmottelen sitte huomenna kuinka naisen kävi :D :heart:

*muoks* Olis ny äkkiä se aamu, että saan tehdä uuden testin. Tuota aiemmin tehtyä testiä ennen olin muutaman tunnin käymättä vessassa, eli pitäis sitte aamulla olla kyllä vahvempi... Ei jaksa odottaa. Pidetään peukkuja :D
 
Heippa pitkästä aikaa =)
Täällä ollaan viime viikko myös sairasteltu, tuli sitten vuoron perään kaikille vatsatauti :x
Ei ole peitto täällä kyllä heilunu piiiitkäään aikaan :/ En tiiä mitä mä taas mietin, ei vain oo ollu semmosta fiilistä! Vissiin taas mietin näitä lasten sairauksia, jännitän aina kovasti kun tulevat kipeiksi :/ No, kaipa se tästä :D
Olo on itelläni todella rätti, kuopus on joka yö hereillä,hampaat taitaa vaivata! Ois ihana nukkua edes yksi yö kunnolla |O
Nyt mä oon kyllä valittanu ihan tarpeeksi, anteeksi kauheesti kun valitusta valituksen perään :/ Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja ++++++++++ tuulia puhaltelen :heart:
 
Heipä hei! täällähän on jännät paikat... juu plussatuulia kauheesti! Tänään gyne soitti ja puhuttiin tästä mun jutustani ja sanoi et ei tarvitse käyttää mitään ehkäisyä! mutta tosiaan mainitsi et se rakkula voipi häiritä raskaaksi tulemista... on jokin ihan normaali rakkula joita naisille tulee! Jospas tässä kuitenkin sit vaiks tärppäiskin... eli laitakaapas mut takasin sinne listaan... jookos? Eli nyt on kp3/31
 
Pamu k: Oih, pidän peukut sinulle! :wave:

(kopiota tuolta toisesta pinosta)
Minä kuolen tässä raskaudessa. Mulla ei maistu siis yhtään mikään! Pakolla yritän jotain saada alas, mut heti tulee huono olo. Oksentanut en ole kertaakaan. vaan on se öklötys, huono/heikko olo.
Eilen oli sitten loput vieraan esikon synttäreillä. Ja siel oli hyvä yrittää olla..

Tänään sain just ja just itseni ylös sängystä klo 13.. En olis silloinkaan halunnut nousta ylös, mutta pakko, koska ei onnistu koko päiväinen makaaminen.. Ja nyttenkin olisin valmis nukkumaan.

Vointi ei ole mikään parhain.. Pelottaa ihan, kerran perjantaihin oli viikos tippunut -1,4kg.. Ni mikä on torstai aamuna..
 

Yhteistyössä