***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

suzu1984 :hug: tädin tulosta. Toivottavasti pian kuiten saat tehdä positiivisen testin siit testist jonka ehdit hankkia jo. =)

Mä ihte oottelen tätiä...toissapäiväisen tuhrun jälkeen ei oo vuotoa tullut, mutta.......hitsi, eiköhän se tuu ku nippailee alavattaa...ku äsken juoksin tuol ulkona koiran kans ku treenailin sitä.
 
Huh, ostin sit sitä vehnänalkioöljyä ja on muuten nii pahaa että näinä kahtena aamuna ku sitä otin, (nenästä kii pidellen) oli jokatapaukses oksennus tulla, nous jo kurkkuun ku oli nii karmasevan makusta. :LOL: Aattelin kuiten et syön ny vaik väkisin jos sit tulisin raskaaks :LOL: :LOL:
 
Pitkästä aikaa täällä taas jännäilemässä teidän kanssa.
Joulun aika meni niin nopeaa perheen kanssa, etten juurikaan koneelle ehtinyt. Ollaan vähän tehty välipäivinä remppaa ja sit oltu. Nyt on lasten serkkutyttö hoidossa, joten lyhyt viesti tästä taitaa nytkin tulla.,
).( Tänään mulla taitaa olla kp 17 menossa. Viime viikonloppu meni rempatessa ja välissä peittojakin muistetiin heilutella. Eilen sitten tuli aamulla tippa tuhrua kun veskissä kävin. Ja taas toivo heräs, josko siellä oiski pieni alkio kiinnittymässä. Kovin pessimistinen kuitenkin olen, tällä kertaa. Kun viime kierroissa olen ollut ihan varma raskaudesta ja sitten punainen täti on kuitenkin kurvannut ferrarillaan. Viime menkatkin oli ihan karmeet :(
Mutta nyt sitten maltillisesti odotellaan viikko, että pääsee ehkä testailemaan. Vai malttaisinko odottaa ihan menkkojen alkamispäivään saakka?

Suzu1984 pahoittelut.

snowangel kp 17/27 yk 5 vai jo 6
 
mä oon tota greippimehua nyt lipitelly.tuntuu ainakin, että on ollu tosi runsasta valkovuotoo.en tiä si että johtuuko siitä vai ei. Nyt pikkuhiljaa tässä ovista odottelen. Pieniä tuntemuksia on siihen suuntaan jo ollu. En kyllä ainakaan vielä tässä kierrossa aatellu alkaa tikutteleen..
 
Minä poistun myös taustailemasta. Toivottavasti pitemmäksi aikaa.

Syynä todellinen yllätysplussaus. Uudenvuoden aattona matkalla tein varulta testin, että tiedän uskallanko ottaa osaa viinipullon tyhjennykseen ja sieltähän tuli testiin täytenä yllätyksenä kaksi viivaa! Toisen testin tein tänään ja selvät viivat. Olo on uskomaton ja niin onnellinen, enkä millään usko tätä todeksi.
Tästäkin kierrosta heitin toiveen kp 23, kun vuoto alkoi, mutta se olikin oudompaa kuin aiemmin ja se loppui ja menkkoja ei sitten kuulunutkaan. Tosin tein ensimmäisen testin kp30, eli päivää ennen kuin pitikään alkaa.

Nyt toivotaan kovasti, että meille syyskuun alkupuolella syntyisi terve ja elävä pikkuinen.

Kovasti plussa onnea kaikille teille ja toivotaan, että moni teistä saa tällaisen yllätyksen pian myös.
 
Onnittelut Hiljaisuus sinulle! Itse tänä aamuna tein sitten hailakan haamun, mut kuiten nii et näin sen viivan siin ilman ihmeempiä tihrusteluita, samoten kun mieheni sen huomasi. Juu, mutta en viellä kovin uskalla iloita....kun tuhruakin tuli ja.....ei olo kyl oo sellanen et raskaana oisin...ei tosin olo ole sellanen et menkatkaan alkas. Kahtoo nyt...pari päivää...
 
kujakatit jep, pitää toivoa, oishan se ihanaa! Typeränä käyny kahtomas testin viivaa aina uudestaan ja uudestaan, ei se siit ajankaan kulues ole vahvistunu mut ei häipynytkään ja sitähän mä oon tarkistellut, et onko pysyny paikoillaan. :LOL: Että enhän nähnyt harhoja. Koskaa viel en noihin testeihin oo saanu edes haamua, joten siks virisi toivo. Jollain toisel testil kerran täs sain haamun mut kuiten täti tuli sit kylään testii seuraavana päivänä. Nyt en tiä siks mitä ajatella.
 
J84
Ihanaa ElämänIlo3 ja hiljaisuus :heart: Paljon onnea plussista

(.)Täällä on lämmöt noussu 36.6 tuonne 37.1, et ovis on nyt sit vissii ohi :p Kierrostakin tuli onneks se perus 31 ja toivottavasti menkat pysyy poissa ainakin tuonne eräpäivään asti ja mikä parempaa niin vois olla pois sen 9kk :D

Mä sain eilen veljeltä viestin Mexikosta, et musta tulee ekaa kertaa täti heinäkuussa, se oli kirjottanu oikein värssymuodossa tuon viestin. Hänen mexikolainen avokkinsa on nyt 11+4 ja kaikki oli ultran mukaan hyvin :heart: On tää niin ihanaa...toi mun veli on mun ainoo sisarus ja oon niin onnesta soikeena sen puolesta. Meillä on ikäeroo 4,5 vuotta ja mulla on jo kaks lasta ja nyt sit tuli mun veljen vuoro. Ollaankin tätä päivää odotettu äidin kans jo pitkään :p Tosin äiti ei tiedä vielä, mut eiköhän veli kulta sen sillekkin pian ilmoita...mulla tulee vaikeuksia olla hiljaa näin ihanasta uutisesta, mut pakko pitää suu kii, ettei ylläri mee pipariks.

Mukavaa alkanutta pakkas päivää kaikille!!!
 


SUNNUNTAI 4.1.2009





mervi-elina............................kp 5/49
Piijuska-78............................kp 8/28-30.......................yk 1.....OYS
Sonja R.................................kp 13/29-33.......................yk 1.....TAYS
P123.....................................kp 15/40-50.......................yk 2
Toukotuuli.............................kp 17/28-30.....................yk 1
Jellona84..............................kp 17/25-31......................yk 3....TAYS
snowangel............................kp 18/27..........................yk 5
Jennyli.................................. kp 20/32..........................yk 6.....TAYS
ipaipa....................................kp 21/30..........................yk 2
Metsätähti.............................kp 26/?............................yk 1
aamukastetta........................kp 27/28-32....................yk 3
Suzu1981..............................kp 2/28-30......................yk 2
kujakatit................................kp 2/27-29......................yk 4.....KOKS
Pakanamaan kartta..............kp 36/30
Babyporkkana.......................kp 40/28..........................yk 4
syksyinen..............................kp 52/28-36
MammaRoi............................
Mii-Sa...................................







Haamuilijat

ElämänIlo3............................kp 30/26-28(31)..............yk 8




Plussanneet:
äippä 84 :heart:
stoppis :heart:
nasu79 :heart:
AnnaManna :heart:
kukikas :heart:
Isabel81 :heart:
Narya :heart:
juska :heart:
Noomi :heart:
Äitee2 :heart:
jontturi :heart:
Tintta80 :heart:
sarbba :heart:
perämaan emäntä :heart:
aurinkoenergiaa :heart:
Adeliina :heart:
triine :heart:
Luminalle :heart:
Liina81 :heart:
Silleri :heart:
Taotao- :heart:
Onnimanni84 :heart:
mutzi81 :heart:
Kielo81 :heart:
Kukkahattu :heart:
Tulentyttö :heart:
Red Dragon :heart:
maitooo :heart:
äippä-80 :heart:
MissMaisa :heart:
Pamu k :heart:
Jännä :heart:
CitrusHeights :heart:
TähtiTaika :heart:
aurinkomamma :heart:
sarabi :heart:
mammakoo :heart:
Mivi :heart:
Nonna-79 :heart:
daizz :heart:
Niiskunen :heart:
leofis :heart:
Luppana :heart:
Mammutti-Mamma :heart:
sleeping :heart:
Iitanen :heart:
oinas74 :heart:
Mehiläinen :heart:
Vaavimasu :heart:
enkeli05 :heart:
Matonen :heart:
Tassutin :heart:
Mantelinkukka :heart:
Valon kantaja :heart:
Vanttu80 :heart:
tinni :heart:
rakkaimpani :heart:
Katta2 :heart:
Neitokeiju :heart:
Riemurasia/Molly Weasley :heart:
Salmiska :heart:
MiksiSiksi :heart:
Samppa77 :heart:
linneaborealis :heart:
Käärme :heart:
päärynärouva :heart:
L3nen :heart:
Hudjuke :heart:
Irmeli09 :heart:
Unelma3 :heart:
ssihinä :heart:
Hellu77 :heart:
mum84 :heart:
Elriina :heart:
Hiljaisuus :heart:


TAUSTALLA

Allunmamma, Tanjusha82, marihoo, Tikruliini, janita

NÄILTÄ NIMIMERKEILTÄ ODOTETAAN PÄIVITYSTÄ:

Danya, Peipi80, äiti 07, Tete, Seamrog, Vilijonkkis, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, mami-03, huhkuu, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULEE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!






[/quote]

[/quote]

 
Onnea Hiljaisuus ja elämänilo3 :flower: :heart:
Laitoin sinut elämänilo3 haamuilijoihin, mitä mieltä oot itse?

Tarkistakaa muutkin päivänne, onko oikein :attn: Tuntuu että mulla on jotenkin pää niin jäässä että voipi olla että on heittoja :$

Jellona nyt pääset sinäkin jännittämään =) :heart: ++++++++++++++puhureita!!

).( Odotellaan |O Oviksen jälkeiset oireet kehissä mutta uutta ja erilaista on tuo alamasu. En osaa edes selittää :whistle: Tosin eihän vielä olisi edes kiinnittyminen tapahtunut joten tiedä sitten mikä sielä on?! Mutta ehkäpä hieman nostaa toiveita...josko nyt :heart: Täytyis vaan yrittää olla jalat maan pinnalla koska menkkojen alkaminen on sitten taas hirvee pettymys :/
 
Mielettömän paljon onnea Hiljaisuus ja elämänilo3 :heart: Mahtavaa kun uusia odottajia ilmaantuu, itelläkin herää aina pieni toivo, että josko meillekin vielä se pikkukolmonen suodaan.

).( Oma olo on ihan normaali.. Joo, paitsi että on ihan hillitön ummetus. Sori... :D Kaikkea olen kokeillut, salitreeniä, kevyempää ruokaa, levolacia... Täytyy vissiin hakasta apteekista jotain toista "lääkettä" tähän ikävään vaivaan.
Lämmöt on olleet korkeammalla, joten eiköhän se ovis ole sitten tapahtunut. Ja vau.fi sivuilla kun tein sen raskauslaskelmajutskan, niin hedelmöitys ois mahd. tapahtunut 31.12 ja mulla tuli se tippa tuhrua sit 2.1... Hmm..Oiskohan se voinu olla kiinnittymisvuotoa? Tai sitten ei :D
Voe tätä elämää, kun tuntuu että itsellä ajatukset pyörii taas ihan liikaa vauvaantumisessa. Ja mitä lähemmäs kp:n loppua mennään, niin enemmän ja enemmän..

Mutta nyt lapset kutsuvat..
Oikein kovasti plussatuulosia kaikille teille!

snowangel kp 18/27
 
Suuret kiitokset onnittelijoille. =) vaik aika arkana olen ton suhteen, uskon sit vasta kunnolla kun olen kunnon plussan saanut.

Haamuilua teillekin, mieluusti plussia ja oviksen löytymistä - kaikille sitä mitä sitten tarviittekin juuri nyt. =)
 
Ihania uutisia, Onnea plussanneille :) Toivottavasti täällä tullaan kovaa vauhtia perässä. Mulla on kans tuo maha tuntunut kummalliselle jo muutaman päivän, mutta voi olla että minä tässä kehittelen itelleni "mukaraskausoireita"...hulluahan se tässä vaiheessa ois muka tuntea mitään :D
flunssa iski tuossa viime yön aikana ja nyt täällä pienoista lämpöilyä ja nuhaa poden. Loman viimeinen päivä ja huomenna pitäis olla reippaana töissä. Saa nähä kuin käy.
 
Kiitoksia kovasti kaikille teille :heart:

Toivottavasti pieni vain matkassa pysyy ja on masussa tosiaan olisi elämää. Teen vielä yhden testin kyllä. :eek:

ElämänIlo3:lle onnittelut ja toivotaan, että viivat vahvistuvat!

Ja muille paljon plussa onnea!!
 
J84
Iltaa.

Täällä särkee alamahaa kyl siihen mallii, et kyl ihme jos siä ei jotain radikaalia tapahdu :/ Ennen ei ookkaan näin kipee tuo loota ollutkaan, koko kohtu kauloineen ja munasarjoineen on oudon tuntune. Äskenkin, kun tos aivastelin niin vihlas kiukkusesti oikeeta munaria :$ Toiveet nousee taas pilviin :D
 
Täällä pidetään peukkuja Metsätähdelle !

Mulla alkaa nyt piina viikko. Ihan hillittömästi jännittää, kuinka tän kierron kanssa käy. Tuntemuksia ei oikeastaan ole, muutakuin iltaisin paleltaa ja turvottaa. Mutta näitä on ollut ennenkin .. Joten ei kait tässä auta kuin odottaa ja odottaa.
Muuten, kokeilin siihen ikävään ummetukseen Aktivia-jogurtteja. Ja kyllä, se toimii! Pikkasen on helpompi olla nyt :LOL:

snowangel kp 20/27
 
Nyt ehkäpäs jo saapi mut laittaa täällä plussanneisiin. =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3334230.jpg

ainakin minä jo tohon haluun luottaa, et se olis plussa, kaks aijempaa (eri testei, eikä aamupisuista) näytti hailakampia mutta selvästi näkyviä viivoi, mutta......nyt mä varovaisesti alan uskoa jo tuohon, että kaksi viivaa siel näkyy. :D
 

Yhteistyössä