***Kolmatta lasta toivovat***VOL 3***

Iltaa kaikille. Huomenna on eka päivä jolloin täti voi tulla käymään. Jännittää! Tosin se jännittäminenki voi siirtää niitä menkkoja. Vitsi ku olis aina sellanen yks selkeä oire joka tulee aina!!! Olis helpompaa olla. Eikö?
 
Tiistai 18.3.2008




Tajusah82.............................kp 4/31.........tjot
Oinas74.................................kp 4/34
poppaliina..............................kp 6/26-30
sarabi....................................kp 6/25
Belle76..................................kp 8/??.............yk.1
Tete........................................kp 8/32...........yk. 2
hellu77..................................kp 12/32-36.......yk. 1
TMK........................................kp 12/28
Käärme..................................kp 14/28............yk. 1
aurinkomamma......................kp 15/28-32......yk.
Mammutti-Mamma..................kp 16/26-28......yk. 4
mymmyryy...............................kp 16/28
Hilveri......................................kp 17/30
Kaksonen 74...........................kp 17/29-48
tikruliini...................................kp 19/28-33......yk. 3
Neilikka77...............................kp 20/30
ritsukka..................................kp 21/26-35
maaruska...............................kp 24/25-30......yk.5
Jännä.....................................kp 26/26-28
Luppana.................................kp 26/26-30......yk. 2
mervi-elina..............................kp 27/34-42......yk. 2
TähtiTaika...............................kp 28/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 29/28
hömpänpömppä.....................kp 31/26-28
Swiss.......................................kp 55/28
Mivi.........................................kp 92/33
Riemurasia...............................kp 148/35-48
umayya...................................kp 149/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??
hulluriitta...............................kp ??/?? (ensimmäinen yhteinen)



Haamuilijat



MissMaisa
Pamu k

[color]




Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
 
juu pahoinvointi jatkuu edelleen, kävin eilen ostamassa apteekin oman testin mut en tiiä uskallanko tehdä sitä :eek: mua jotenkin nyt vähän jännittää vaikka se nega kuitenkin on.. kävin neljältä veskissä joten hetken viel pitää pidätellä mut jos sitten olis itsensä koottava ja tehtävä se testi, mies sanoi odottavansa tulosta ysin maissa :whistle:

tanjusah tervetuloa takaisin :flower: taustalta ja oikeen kiva kuulla että ei sen "vakavampaa" ollut kyseessä :hug:

missmaisa ja pamu mites on???? :)
 
Hmm...kauankohan sitä pitää olla pissaamatta et olis ns. vahva pissa, koska kun mä testasin eilen ni mä olin käyny veskissä 3.15 ja kusasin aamupissat 6.05. Et ei sen tarkempia kellonaikoja ;) Satuin vaan kattelee kelloja silloin.Tuskin sitte mulla ollu hirveen vahvoja ne mun kusasut... :/ Säästän edelleen testini torstaille ellei täti tule aikasemmin. Mulla tuli eilen nälänyhteydessä oksettava olo, mutta voipi olla et kuvittelin kaikki. On nainen kyllä tyhmä :LOL:
 
Tosi ärsyttävää...Mä tuolla ylempänä tokasin että olis parempi ku olis yks varma oire mikä aina esiintyis...sillee tyyliin heti =) Nyt ei taas tunnu missään mitää mut yöllä oli maha tönkkö...mun mielestä... :LOL:
 
Ihanaa lukea teidän jännäilyjä :) Toivottavasti kaikki epävarmat, ällötyksestä kärsivät saisivat vahvan plussan ja pääsisivät nauttimaan raskaudesta (tai no, fyysisen olon puolesta nauttimisesta ei ehkä voi puhua jos on paha olo mutta muuten) itellä oli tuossa vahva ovulaatio, mutta se oli ja meni ja hyödyntämättä. Katsellaampa kuukauden päästä tilannetta uudelleen, jospa sitten olis mahdollisuus yrittää vauvaa :) Mutta eipä muuta kuin onnitteluja niille joita jo saa onnitella ja peukut pystyyn epävarmoille!
 
nonnih, nega se kyl taitaa olla, näkeehän siinä viivan kun sen oikein kovin siihen haluu ilmestyvän :snotty: nyt mua vaan vaivaa että mistä tää mun öklötys johtuu.. ei oo kauheen kiva, meinas puurot tulla takasin päin :x
 
Niin, pitkään taustaillut ja lueskellut eri pinoja ja nyt aattelin lähteä itsekkin mukaan. Pieni esittely eli: minä 31, mies 33 ja lapset -00 ja -02 nyt haaveissa se kolmas. Kp 8/?, yk 1. Kierron pituus voi olla melkein mitä vain joten nyt odotellaan mitä tuleman pitää. Kaks aikaisempaa raskautta lähteny matkaan toisesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen josta se nyt kolmannenkin kohdalla olis sama, toivossa on ainakin hyvä elää!
Nyt pitää lähteä ruokatunnille joten palaillaan kun tulee jotain kerrottavaa.
 
umayya: tänään on menossa kp4/31 piti korjata vaan ihan muodonvuoksi... heh!Ja jospas testailit liian aikaisin? joo oli tosiaan mukavaa et kyseessä ei ollut mitään vakavaa! ja tosiaan mennään sillaä tjot-meinigillä... ei mitään pakko puurtamista... Nyt on ihan pakko kysyä PAMUK:Miten joko saapi onnitella?! Ja tervetuloa kaikki uudet! Plussatuulia tosi paljon kaikille!!!
 
^vaihdettu on :) voi olla että oli liian aikasta, ei vaan oikeen tiiä että koska se oikee aika on kun ei tuosta kierrosta oo mitään hajua :) mut jossain vaiheessa taas testataan..

ja niin mäkin täällä vähän ihmettelen että mihin se pamu nyt on hävinnyt :eek:
ja missmaisan piti kanssa testailla?
 
Vaalea plussahan sieltä tuli... menkkojen olis pitäny huomenna tai yli huomenna alkaa :)
Mä ostin taas uuden testin ja sen ajattelin tehdä vasta perjantaina, jos sais ihan kunnon vahvan plussan. Viimeksi tuli vaan haamuja ja raskaus meni viidennellä tai kuudennella viikolla kesken, niin ei uskalla luottaa noihin vaaleisiin plussiin. Mutta kai se siitä vahvistuu :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
missmaisa onnea nyt kuitenkin ihan hirmu paljon :heart: haluukko haamuilijoihin vai plussanneisiin?
Jos jäätäis vielä haamuilijoihin ja sitte vaikka perjantaina plussanneisiin, jos plussa tummenee :whistle: Tää olo on kyllä aivan kauhee, aamulla, illalla ja yöllä oksettaa mielettömästi. Päivällä voi olla hetken hyvä olo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
siel on :) ja toivottavasti viiva vahvistuu :)
ja tuo olo kuulostaa ihan mun omalta ololta :whistle:
Ohhoh, onpas sulla kunnon kierto menossa :eek: Mulla on aina ollu lähes kellon tarkat menkat, 27pvä:ä ja alkanu aina lähes samaan kellon aikaan. Toivottavasti sullakin se plussa pian pärähtää.
Heräsin aamulla puoli kuusi ja painuin heti vessaan. Ku testi oli tehty menin tökkimään ukkoa ja ilmoitin että testi oli plussa. No ukko vaan käänsi selkää ja mutisi jaa ja jatkoi kuorsausta :kieh: Mä yritin sitte nukkua, muttei uni tullu, ku niin suututti. Aloin uudestaan herätellä miestä ja tivasin, että kuuliko se mitä mä sanoin :D Se oli luullu, että puhun taas unissaan... tullu joka öiseksi nuo mun yölliset keskustelut :D
 
missmaisa juu tuo mun kierto taitaa venyy ton imetyksen takia, tosin se on nyt loppunut jotta ei sen enää pitäs ihan hirveesti haitata.. ja oon muuten huomannut että valkovuoto on lisääntynyt joten vois ajatella että hormonitoiminta alkaa tasaantua :)
mutta täytyy varmaan sitten testata taas jos ei ala jotain tapahtuu :whistle:

ja kuopuksella on nyt näemmä joku ripulitauti, on koko aamun ripuloinut, ja nyt nous kuume 38,5 joten oisko tää sitten jotain vattatautia meillä tää munkin huono olo :x
 
umayya: No höh. :( Olin ihan sata varma, että kaksi viivaa pärähtää. :ashamed:

MissMaisa: Onnea onnea! :flower:

Belle76: Tervetuloa mukaan! =)

Omaa napaa sen verran, että tänään huhkiessani imurin kanssa mulle tuli tosi heikko olo ja pienen pieni kuvotuksen tunne. Söin palan leipää ja se meni ohi. Nytkö alan taas kuvitella oireita vaikka olo on sellanen, että en usko tärppiin tästä kierrosta. :headwall:
 

Yhteistyössä