umayya: Kieltämättä aika menee toisaalta liian nopeaakin

. Jonkin aikaa saivartelin sitä, miksei aika vois mennä nopeampaa, että tulis eka se rv 12 täyteen..Ja sitten rupesin odottelee rakenneultraa, joka olis jo 12.6! Siihenkään ei siis kauaa ole enää.
Alkuviikot oli ihan karseimpia.. Pari viikkoo olin sairaslomalla. Menin itse sen verran heikkoon kuntoon, ettei mikään ruoka maistunut. En saanut mitään alas. Halusin vain sängyssä maata. Mutta se onneksi helpotti rv 8-9. Ei ollut kuitenkaan hauskaa. Onneksi oli vain 24/7 krapulainen olo, ettei tarvinnu ku kerran halata vessan pönttöä.
Nyt on sitten saanut nauttia mielin määrin, vaikkakin ruoka ei ole mitään herkkua edelleenkään. Liikkeitä on pieniä tuntunut rv 13+2 lähtien. Nyt vain voimistuuvat entisestään.. Eihän tuo natiainen näköjään ihan hirveänä vieläkään liikehdi, mutta ihan mukavasti

.
Painoa ei ole tullut, pudonnut n. 3 kg. Olihan sitä ylipainoa ihan kivasti, kun aloin odottaa (ja on vieläkin siis).. Painoin alussa 74,4 kg. :ashamed: . Joten olisi vain hyvä, ettei sitä painoa pahemmin tulisikaan.. Saattaa olla synnytyksen jälkeen vaikeaa pudottaa.. Kerran jojona tuli yli 70 kg.. En kyl koskaan oo painanut yli 70 kg..
Mies tänää mulle, että poika on ihan selvästi tulossa, koska kaunistun päivä päivältä ja oikein hehkun.

. Niin varmaa joo. Kieltämättä mielialat ei oo pahemmin heitellyt.. (mitä nyt ukko haastaa riitaa tahallaan).. Ja naama ei kuki.
Tytöt on suloisia.. Aina silloin tällöin tulee sanoo: "Äidin mahassa kasvaa vauva" ja käyvät silittelee :heart: .
Mutta lopettelen tarinani tähän.. Mukava ois kirjoitella vaik kuinka paljon, mutta en viitsi nukuttaa teitä! Tulkaahan pian kaikki tuonne odotuspuolelle! :wave:
Kuva on otettu tänään.. Ja en mie peilin mukaan ihan noin lihavalta näytä.. Taas nähtiin, että peili valehtelee ja pahemman kerran.. Vai tekeekö sit se, että kädet on takana.. Kuvitelmat joo itelläni on
- Red Dragon + Nuppu 17+2 -