***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umayya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ja plussanneille onnittelut :flower: Meille sattui hassusti eilen ,kun olimme ilman mitään ehkäisyä ja tarkoitus oli odottaa vielä yhdet menkat. Noh, mies siinä ennen loppuhuipennusta kysäisi, että uskaltaako tulla loppuun asti? ja sanoin ettei ovulaatio ole vielä mutta koskaan ei voi olla 100 varma. Siihen mies totesi :" no hitto, sit otetaan pankista lainaa" :laugh: :laugh: Ei se meillä oikeesti oo rahasta kiinni, mutta toi jotenki vaan sai mut hykertelemään. Taustata vielä, että olen palaamassa töihin elokuussa ja tarkoitus on olla vähintään se 6kk että saisi sitten edes pikkasen parempaa äitiyspäivärahaa. JOs se tulee aikasemin ni sit tulee.Mutta näin meillä.

Heippa!
Täällä ollan ja ekasta yrityksestä tultiin raskaaks...eli viim menkat oli tammikuussa mutta ultran mukaan LA on 14.11.08 eli nyt ollaan 15+4 viikoilla. Tänään otin ekan kuvan ja näkyyhän siinä pientä palloa...
Kaikille yrittäville ++++ tuulia kyllä se nappaa jos ei heti niin myöhemmin!

:wave: olen yhä kuumeilija ja kuume senkun nousee |O Nyt kp 29/29-31.Etsiskelen jotain oireita :D josta voisin olettaa olevan raskaani... :ashamed: huoh.Tiedän että keskenmenosta on melko vähän aikaa...mutta kuitenkin... yritän pitää jäitä hatussa ja keskittyä johonkin muuhun :whistle:

Heippa
täällä alkoi tänään tulla haalean punaista vuotoa paperiin. Toivoin niiiiin et olis tärpännyt, koska kävin hakemassa jo nuvaring reseptin josko pitäis vähän taukoa..
Itse ehkäsyt on tosin vielä apteekissa ja ajattelin josko en nyt ihan vielä kuitenkaan niitä hae/aloita ;)
Meillä on miehellä niin kova lääkitys päällä selän takia et musta tuntuu sillä olevan jotain tekoa näiden tätivierailujen kanssa. Sillä ajattelin toistapuolta et nyt alkaa varmaan olla viimeiset hetket hedelmöittyä, lääkärit on nostaneet kädet pystyyn ja todenneet et syöt(mieheni) lopun ikäs lääkkeitä, selkää ei leikata... eikä parane muutenkaan!
Kattoo sit syksyllä kun tulee vuosi täyteen ehkäisyn poisjätöstä, josko menis lääkärin pakeille sen suhteen!?!?
Mut kaikille +++++++++++++++++ :whistle:

umayya: älä vaihda vielä kp 1:stä. Ilmoitan sit kun kunnon vuoto alkaa!KIITTI

umayya: Kieltämättä aika menee toisaalta liian nopeaakin :whistle:. Jonkin aikaa saivartelin sitä, miksei aika vois mennä nopeampaa, että tulis eka se rv 12 täyteen..Ja sitten rupesin odottelee rakenneultraa, joka olis jo 12.6! Siihenkään ei siis kauaa ole enää.

Alkuviikot oli ihan karseimpia.. Pari viikkoo olin sairaslomalla. Menin itse sen verran heikkoon kuntoon, ettei mikään ruoka maistunut. En saanut mitään alas. Halusin vain sängyssä maata. Mutta se onneksi helpotti rv 8-9. Ei ollut kuitenkaan hauskaa. Onneksi oli vain 24/7 krapulainen olo, ettei tarvinnu ku kerran halata vessan pönttöä.

Nyt on sitten saanut nauttia mielin määrin, vaikkakin ruoka ei ole mitään herkkua edelleenkään. Liikkeitä on pieniä tuntunut rv 13+2 lähtien. Nyt vain voimistuuvat entisestään.. Eihän tuo natiainen näköjään ihan hirveänä vieläkään liikehdi, mutta ihan mukavasti:D.

Painoa ei ole tullut, pudonnut n. 3 kg. Olihan sitä ylipainoa ihan kivasti, kun aloin odottaa (ja on vieläkin siis).. Painoin alussa 74,4 kg. :ashamed: . Joten olisi vain hyvä, ettei sitä painoa pahemmin tulisikaan.. Saattaa olla synnytyksen jälkeen vaikeaa pudottaa.. Kerran jojona tuli yli 70 kg.. En kyl koskaan oo painanut yli 70 kg..

Mies tänää mulle, että poika on ihan selvästi tulossa, koska kaunistun päivä päivältä ja oikein hehkun. :o . Niin varmaa joo. Kieltämättä mielialat ei oo pahemmin heitellyt.. (mitä nyt ukko haastaa riitaa tahallaan).. Ja naama ei kuki.

Tytöt on suloisia.. Aina silloin tällöin tulee sanoo: "Äidin mahassa kasvaa vauva" ja käyvät silittelee :heart: .

Mutta lopettelen tarinani tähän.. Mukava ois kirjoitella vaik kuinka paljon, mutta en viitsi nukuttaa teitä! Tulkaahan pian kaikki tuonne odotuspuolelle! :wave:

Kuva on otettu tänään.. Ja en mie peilin mukaan ihan noin lihavalta näytä.. Taas nähtiin, että peili valehtelee ja pahemman kerran.. Vai tekeekö sit se, että kädet on takana.. Kuvitelmat joo itelläni on :laugh:

- Red Dragon + Nuppu 17+2 -

RD kiva oli ihan oikeesti kuulla miten menee :) kun ei odotuspuolella viitti roikkua lukemassa, lisää kuumetta entisestään :whistle:
ihana masu sulla on :heart: haikeudella muistellen :ashamed:
en voi edes kuvitella miltä tuntuu kun ruoka ei maistu, mulla kun on ollut huono olo molemmista, loppuuns saakka oksennellut pitkin päivää, ruoka silti mennyt alas..
ja usko poies, kyllä me täältä perässä tullaan, ainakin joskus :D

Keskiviikko 28.5.2008

n065.gif
n065.gif
n065.gif

Tanjusha82............................kp 3/30-35........tjot
sleeping..................................kp 6/20-29........yk.4......NKL
singa......................................kp 9/28-(32)......
Oinas74.................................kp 9/32-34.............
maaruska................................kp 9/28.............yk.8
upelankali...............................kp 9/25-28.........yk.8......KYS
marihoo..................................kp 11/29..............yk.5......KYS
Piijuska-78..............................kp 13/29.................yk.2
Tete........................................kp 18/33-61............yk. 3
poppaliina..............................kp 19/26-30........
TaikaWiitta.............................kp 22/22-30............
Kalalokki.................................kp 22/28-30.......yk.2
umayya...................................kp 24/38...............yk.3......PHKS
Mammutti-Mamma...................kp 27/30...............yk. 6
Elriina......................................kp 30/29-31..........
Matonen.................................kp 38/31.............yk.7 (tjot)
linneaborealis........................kp 41/32-36.........

d090.gif
d090.gif
d090.gif

Haamuilijat

[color]

d050.gif
d050.gif
d050.gif

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
mymmyryy
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana

mervi-elina..............................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Aurinko paistaa B) ja laiskottaa..Pihahommia olisi tiedossa,leikkimökin tekoa...mutta kone ei käynnisty.. :( tekisi mieli painua kauppaan testiä hakemaan :D mutta päätin että nyt odottelen menkkoja! On tullut tehtyä MUUTAMAT testit :laugh: Negoja,negoja...ja silti soitto isännälle että kipaseppas taas kauppaan.Aurinkoista ja mukavaa päivää kaikille :hug: p.s plussatuulia++++

umayya: Mukava kuulla, että oli kiva lukea :D. Ei ollut kivaa, kun ei saanut ruokaa alas.. Ajatuskin ruoasta :x . Mehut oli ainoat, mitkä sain alas. Ja mehujäät, mutta ei nekään hirveästi.
Onneksi se on ohi, mitä nyt ei vieläkään ruoka ole mun herkkua :o

Oon miettiny, että uskaltaakohan tänne kertoilla kuulumisia, ku tuonne talviunelmasta haaveilevat -pinoon menin kirjoittelee.. Ni jotkut sitten harmistui siitä.. Eikä todellakaan mulla ole tarkoitus kenenkään mieltä pahoittaa yms.

Tulin tänään pyörällä töihin. Aivan mahtava ilma B) . Illalla sirkukseen koko perheen voimin. :D

:wave: minusta oli kiva lukea kuulumisiasi =) vaikka en täällä paljonkaan ole,ns.vakio.Ei häiritse yhtään päinvastoin,lämmin aalto kulki sisällä kun katsoin kuvaasi :heart: Kaunista päivää sinulle :flower:

RD et sinä ainakaan mun mieltä pahoita ja niinku8in elriinakin sanoi, sellanen lämpö tulee kun kuulee että kaikki hyvin ja näkee masukuvan :heart: että ihan vapaasti, mä en usko että täällä kukaan pahoittaa mieltään.. ja juu huomasin kyllä toisessa pinossa tän kumman ilmiön, en oikein ymmärrä, kun kuitenkin tavoitehan on raskaaksi tulla, toisilla se vie enemmän aikaa toisilla vähemmän, ikävästi joidenkin kohdalle km tapahtuu, mutta nminusta olisi tärkeää olla katkeroitumatta... mutta sori vuodatus :snotty: kerro vaan ihmeessä lisää kuulumisia :)

ja tulipa tuossa myös mieleen äsken että tän kuopuksen odotuksen alussa mä söin kiisseliä reilu kk:n, ja en ole muuten sen jälkeen syönyt :x se oli ainoa mikä uppos ilman huonoa oloa

Elriina & umayya: Piristitte päivääni kummasti! :flower:

Tosiaan, kun tuonne toiseen pinoon kirjoittelin ihan sen takia, ku ajattelin jakaa kuulumiset.. Ja kun sanottiin, että sinne voi aina tulla kirjoittamaan, vaikka on plussannut.. Ja sitten harmistutaan, kun niin tekee.. Niin enpä ole sinne enää mennyt kirjoittelee nla-kuulumisia.. Enkä nyt pahemmin enää edes kommentoi asioita.

Pitäähän teitäkin tulla piristää ;) . Ja mahan kasvua vaan toivottaa :whistle: . Olisi kivaa saada enemmän täältä porukkaa tuonne toiselle puolelle.

Inhottavaa olla töissä tällaisella ilmalla.. Voisin ihan hyvin olla kotonakin. Varsinkin, kun ei ole töitä.. Onneksi enää on vain vajaa 1,5 h.

Innolla odottelen illan sirkusta :D . Neljäs vuos peräkkäin, kun joku meidän perheestä voittaa ilmaislipun.. Tällä kertaa onni suosi minua. Esikoista on onnistanu kaksi kertaa ja kuopusta kerran. Tänä vuonna mennään koko perheen voimin. Aikaisemmin oon käyny kahelleen esikoisen kanssa. Mietin vain nyt sellaista, että toivottavasti kuopus ei säikähdä ääniä.. On kuitenkin aika kiva volyymitaso. :whistle:
Mut pirun hinnakkaita on sirkusliput! Mutta jospa me pidettäisiin tämä joka vuoden traditiona :D

RD meillä on jäänyt just ton takia srikus kun se on niin kallista, kivahan siellä olis käydä.. vois ens vuodelle koettaa vähän säästää niin pääsis käymään.. teillähän on ollut hyvä tuuri, kun tolleen voitatte :)
ihan kiva on täällä kotona oleilla kun on niin nättiä keliä että :whistle: :whistle:
ja me kyllä tullaan täältä rytinällä, kaikki eiks niin :heart: odotuspuolelle

Heissan! Mie aattelin,etten käy ostamassa toista testiä ollenkaan,niin selkeän viivan sain siihen ensimmäiseen testiin..ja eihän nuo menkatkaan ole alkaneet...Soitin jo neuvolaan ja varasin ensimmäinen ajan..se on vasta 1.7...Kun eihän nyt oo viikkojaan kasassa paljon mitään..menisipä aika nopeesti =)

Kiva kuulla sinusta Red. Tuo ylin teksti on kuin minun suustani(minkä kirjoitit), eli täällä ja on toivo välillä mennyt kolmannen suhteen :kieh: On juuri sellainen olo ettei sitä meille enään suoda. Mutta silloin muistan aina sinut, kun raskauduit ja taas toivo nostaa päätään. että näin!! mutta kiva kuulla kuulumisia,joten käyppä täällä niitä kertomassa :wave:

Yhteistyössä