~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Mä oon 100% varma että täti tulee huomenna. Nyt kipuilee sen mukaan et alkaa. Hitsi kun tulee tällanen parin viikon pätkäkierto mutta näemmä e-pillerien lopetus saa kropan ihan sekasin. Mulla on rinnat koko ajan vaan kipeämmät ja pillereitä syödessä kipu loppui kun seinään päivä-pari ennen menkkoja, mut näemmä ilman pillereitä ovat hirmu kipeät. Harmittaa vaan jos tää todella jää tallaseks et kahen viikon välein tulee täti kun ei sit saa millään alotettua vauvan tekoa kunnolla :/ Tiedän tätin tulevan siitäkin et kn on pehmennyt ja lyhentynyt. Ei ole vielä auennut mut luultavasti sit aamulla täti tervehtii, niin oli pillereitä syödessäkin. Tosi takana se kyllä vielä on joten luulen et aika kivuliaat menkat tulossa.

Huoh, mut plussatuulia kaikille. Kivaa olla täällä jakamassa tunteita kun ei toi mies oikein näistä naisten tuntemuksista vauvakuumeisena ymmärrä, sanoo vaan et "onhan tässä hyvin aikaa jostain toisesta kierrosta tärpätä" :kieh: Ei noin voi sanoa vauvakuumeiselle |O
 
No niin!
Nyt on siis 1/33-36. En viitsi tuota megalukua ottaa mukaan kun epäilen että kierukan pois ottaminen vaikutti kiertoon pidentävästi. Nyt voi siis yritys kunnolla alkaa! :D Taidan kanssa käydä katsomassa että mikähän laskettu tulisi jos nyt tärppäsi tässä kierrossa, mutta taitaa olla jouluaaton lähettyvillä?
 
Kananmunanvalkuais limat on ohi. Ovis plussattiin tiistaina. Lämmöt ei kummiskaan ole nousseet... Fertilityfriend sanoo että olisin kuudetta päivää "hedelmällinen" HÄÄH... Yleensä mulla kyl lämmöt nousseet mutta nyt ei ollenkaan. Enkö sit ookaan ovuloinut? No eihän ne fertilityfriendit välttämättä oikeessa ole mut on se kyl aikaisempina yrityskertoina bongannut oviksen ihan suoraan
 
Tervetuloa Jessie :)

Mä odottelen kovasti ovista tässä. Siitäkin on niin montaa versiota, kun jossain sanotaan, että ovis on n. 14vrk ennen kuukautisia ja jossain 10... kumpi on totuus vai onko kumpikaan? Mä en oo koskaan oikeasti tunnistanut ovista ja kuopuksestakin olin varma, etten siinä kierrossa ees ovuloinut ja silti vaan sellanen pikkanen tuli :)
Mä en tiedä, mulla oikeesti on sellanen olo, etten voi enää tulla raskaaksi, en tiedä mistä moinen olo johtuu.
Jotenkin toikin et nyt on "jo" kolmas yrityskierto kun kaksi aiempaa on saaneet alkunsa heti ekasta kierrosta kun on ollut lupa tulla.

Ja sitten pitäisi pysyä täältä pois, ärrinmurrin, taas sitä toive nostaa päätään. Nyt kp 12 eli se 20pva vielä menkkoihin ja 22 pva siihen kun testaan jos ei menkkoja näy ja mä tiedän noi, ei mun pitänyt mitään kiertopäiviä laskea! Ja tekis niin kovasti mieli -tuhlata- ovistestiin, tietäis et ovuloiko sitä ees.

Noh, yritystä pidetään miehen kanssa yllä, toivottavasti tärppää. Jotenkin aina aatellut, ettei missään nimessä jouluvauvaa, mutta kun tää kuume on niin kova!

mamx2 noi lämmöt on kait oikeesti tosi epäluotettava mittari, joten sinuna en niistä olisi huolissaan :) Toivottavasti bongattu ovis tuo toivotun tuloksen :)
 
Toukotuuli eli mun kp nyt 20/27

Tervetuloa jessie samaa ikäluokkaa ollaan itsellä tuli tammikuussa 36 ja olen myös miettinyt ikäni puolesta tätä raskaaksi tulemista vaikka molemmat aikaisemmat raskaudet on lähteneet melkein heti tärpistä niin ei tätä mahdollista kolmatta voi enää pitää itsestään selvyytenä kai sillä luonnolla on oma sanomisensa asiaan jos ei onnistuisikaan,se on vaan sitten tyhjin mielin otettava vastaan..
no ei pitäisi mennä vielä asioiden edelle, täytyy ensiviikko odottaa ja sitten näkee miten käy että onko se täti tulollaan vai ei,myös minua tuo "täti" sana on mietityttänyt mistä on mahtanut tulla??

No nyt näitä olevinaan oireita:NÄLKÄ ,NÄLKÄ oikeesti nälkä koko ajan,illalla ja yöllä oikea vilukissa, päänsärkyä ja pientä jomotusta alavatsalla,nännin päät vaaleat joiden en muista ennen olleen.. tosin kaikki nämä voi viitata pms oireisiin ja tädin saapumiseen.

Kuinka korkealle lämmöt nousee/jää raskauden aikana?en ole sairaan oloinen mutta tällä viikol olen mitannu 37.2-37.5 välille,kummaa..?

heh heh kyllä kun miehet näitä lukisi niin varmaan valkotakkisia meille etsisivät.. :LOL:
 
Ei näy tätiä vielä mut olo edelleen sellanen et tulee hetkellä millä hyvänsä... Masentavaa... Kierto kuitesi vasta 17/28 ja toivon ettei noi pilsut saa vuositolkulla hormoonitonta kiertoa sekasin. Meillä vasta eka yk käynnissä ja nyt jo ymmärrän niitä joilla kestää kauan saada tärppi ja tuntuu tyhmältä valittaa. Väsyttää ja kiukuttaa.. Onneks on viikonloppu :D
 
TERVETULOA Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







PERJANTAI 20.3.2009





Jessie......................................kp 26/30-33..................yk 1
Lihapulla..................................kp 17/28.......................yk 1
höperö75.................................kp16/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 15/?.........................yk 1
pp73........................................kp 20/27.......................yk
kujakatit..................................kp 20/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 22/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 28/35.....................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 9/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 12/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 6/28......................yk
snowangel...............................kp 6/27(-35).....................yk 7
Toukotuuli................................kp 15/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 12/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 50/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 27/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 55/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 1/33-36.................yk 2
Indo.........................................kp 63/?......................... yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!




























 
tervetuloa Jessie. Lihapulla ja pp73 teillä kyllä saattaa jo olla kyytiläinen masussa, kun noi oireet vähän siihen viittais =) Jännät ajat edessä.
Mulla nyt jo kolme kaveria raskaana ja johan tuota itekin mielellään ilmoittelis suurta uutista. Mutta eipä taida jouluvauvaa meille tulla...meni kyllä niin mönkään tää kuukausi...
tatomira onnea ovikseen :D
 
murr tänään sit pamahti tissiin turvotus. :LOL: Liivit vaan jäi pieneks.. Eeen toivo raskautta een :LOL: tässä sitä taas keksitään jo kierron hiukan puolivälin jälkeen raskausoireita ja seurataan jokaista nippailua... Meidänhän piti antaa vauvan tulla jos on tullakseen mut.. paskat.. Oviksia on seurattu ja viikko pupuiltu ahkerammin kuin normaalisti :whistle:
 
TOUKOTUULI tai sit me saadaan kaikki jouluvauvat kun meistä kukaan ei vitsiin sitä kovin innolla odota ;) Kirjotellaan si synnärillä kuka saa eka!

MAMX2 mulla kans tuli tänään havainto ettei tissit mahu kunnolla liiveihin. Ukko saa olla tyytyväinen kun tärpin käydessäkin todennäkösesti kasvaa niin saa sit suoraan ukko F-kuppisen naisen kun ei näy loppua kasvamiselle :LOL:

PP73 voi olla hyvä pitää salasanat ukolta pois silmistä ettei oikeasti tarvi meitä valkotakkisten setien matkaan lähettää. Mut kyllä itestä tuntuu et pää pikkasen sekoaa kun vauvaa viimeinkin saa tehdä ja olo on niin malttamaton et tekis mieli juosta ympyrää!
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista!

Miekin täällä ihan hulluna etsin viitteitä maha-asukista, toinen rinta on hiukka kipeä ja kun oikein kuvittelee, niin ehkä masussa on omituista nipistelyä joskus harvoin :whistle: :D . Mittasin äsken lämmön ja ei tuo noussut kuin vaivaiseen 36,7 asteeseen, mutta tosin miulla normaalilämpö on tasan 36 paikkeilla. Joo, saahan sitä kuvitella, kaikki oireet kyllä vaan on ihan samanlaiset "tädinkin" kyläillessä. Kyllä itteenikin ärsyttää, kun pitää toivoa liikoja. Mutta näissä vauva-asioissa on järki kaukana. Mutta on ihanaa, että voi purkaa täällä omia tunteita, kun ei kukaan muu ymmärrä kuiteskaan, jos ei ole samassa tilanteessa.

Enpä ole muuten koskaan tehnyt raskaustestiä itse, olen aina kiikuttanut pissanäytteen laboratorioon. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä, että on ihan pakko vaikka tilata jostain noita testejä, jos milloin olis siihen aihetta.

Vaikka on eka yrityskerta menossa, niin olo on vaan niin malttamaton. Niin ja pp73, toivottavasti meillä "vanhuksillakin" vielä tärppää :D , siulla nuo oireet kuiteskin jo aikas sen mukaiset, että ehkäpä.....Ensiviikolla on miullakin tuo "tädin" saapumisen ajankohta. Hyviä tärppejä kaikille ja mukavaa viikonloppua!!!
 
hurjaa lämmöt oli noussut kokonaisen 0,1astetta :LOL: 36,5-36,6 on ollut tämän kierron aikana ja nyt 36,7.. Laitoin fertilityfriendiin huvikseni silleen et jos nyt lämmöt pysyisi ylhäällä niin sen mukaan ovis olis tapahtunut keskiviikkona (eli juuri silloin kun niitä fiiliksiä tunsinkin) mutta sen nyt näkee mitä lämpöjen kanssa oikeesti tapahtuu :)

Mulla tuolla kaapissa odottelee 4kpl testejä. vähintään 8 päivää pitäis vielä odottaa. Jos oon fiksu niin odotan sen 11 päivää Kunnes menkkojen pitäis olla myöhässä. Onneksi lähdetään perheen kanssa reissuun loppuvaiheissa eli kunhan vaan testit jättää kotiin niin ei tuu turhia testailtua :) sitten kun sieltä kotiudutaan niin onkin menkat alkaneet tai myöhässä (vissiinkin) Mutta jos oon raskautunut niin uskon huomaavani sen noin viikon päästä. Edellisissä raskauksissa on tullut kiinnittymis vuotoa ja heti alkanut kuvotus jo ennen positiivista testiä. Mut yksikään raskaus ei ole samanlainen! Blaah kovaa tullaan alas taas kun en olekaan raskaana :( toiveet kolmosesta on kyl liian kovat nyt
 
Ärsyyntymis piikki tahtoo pistää tänään päätään ilmoille liekko tädin tulosta tai voi olla kun unet aamuyön jälkeen katkonaiset ja jäivät myös kesken |O neita aika merkki päätti jälleen herätä klo6..

Olisihan tämä aika kivaa kun nyt meitä aika monta samoilla ajoilla kierron suhteen että kuka plussan ekana nappaa ja kuinka moni tästä kierrosta sinne pääsisi,mutta odotetaan odotetaan..

Aamulämpö 37.3 joka kyllä kummastuttaa,muissa raskauksissa en ole edes moiseen kiinnittänyt huomiota.

Jessie mammaksi.fi kätevästi ja nopeaan testeja suoraan kotiin,minäkin tilasin elämäni ekat testit sieltä.

Aurinkoista viikonloppua B) B)
 
Vitsit että monella on lupaavia oireita =) Odottelemme innolla uutisia kuka teistä ekana plussaa :)

Mistä sinä pp73 mittaat lämmöt? Tosi lupaavan korkealla ovat :)

Minä se en valitettavasti ole :kieh: :ashamed: Lupaavista oireista huolimatta tämä kierto meni enemmään persiilleen kun mikään muu kierto. Luteaali vaihe lyheni 8 päivään ja täti saapui dpo 9 :eek: :kieh: :( Aikaisemmpin luteaalivaihe on ollut jopa 15 päivää. Ei auta kuin hakeutua hoitoon tämän epäsäännöllisen ja välivuotelevan kierron takia. Harmittaa koska ennen lapsia ei ole ollut kierron kanssa ongelmia ja en periaatteessa haluaisi hormooneja.

Minulla on ennen ovulaatiota suusta 36.1 ja nyt oviksen jälkeen on ollut 36.7-36.8. Silloin korvasta 37.3. Tänään lämmöt siis vielä korkealla vaikka ilmeisesti kp 2. Vuoto on ihan rehellistä menkkavuotoa, eikä valitettavasti mitään kiinnitystuhruttelua.

niin ja vielä pitäisi miettiä antaako tämän joulukierron mennä ohitse, meillä taitaisi seuraava laskettu aika mennä juuri joulun jälkeen, eli sektio olisi juuri joulun aikaan..



Olen tuossa aikaisemmin naureskellut kun omat lättyni ei reagoi kiertoon ollenkaan - nauttikaa siis muhkeasta rintavarustuksestanne :D

Ja tervetuloa jälleen uusille :wave:

Terkuin P123 kp 2/28-35 ja yk 5 :ashamed:
 
paha vaan kun tätä varustusta on Dee kupin verran että lisää en kaipaisi :LOL: lasten jälkeen mun deet on ihan tyhjät reput :) mielummin pienet ja muotonsa edes vähän pitävät kuin isot jotka imetyksen jälkeen roikkuu polvissa :)
 
MAMX2 just hain kaupasta itelleni 75DD rintsikat, eli kuppikokoa isommat kun yleensä 75D kun nyt rinnat niin kipeät ja vanhat liivit sattui! Ihan hirveetä! Tosin mulla on synnytysten jälkeen ollut rinnat paljon nätimmät kun ennen :)

Täti ei tule mutta alavattaa kipristää ja tein sit tänään testin tyhmänä ja negaa se oli. Laskin et jos ovis olis ollu sillon ku bongasin niin nyt olis dpo9. Eli herkässä testissä näkyis. Mä hautaan toivon tältä kuulta ja alotin nyt varmuudeks maitohappokapselit alakerrassa kun alavtsa outona jos sattus pilsujen jälkeen oleen vähän ph:t sekasin eli ei mahiksia enää tässä kierrossa.

Esitän tän kysymyksen kyllä muutenkin tällä palstalla mutta te jotka ootte lopettaneet hormonaalisen ehkäsyn niin millanen se eka kierto sen jälkeen ollu tuntemuksiltaan? Eli onko teillä ollu rinnat niin kipeät ettei koskeen pysty? Onkoha tää ny ihan normaalia?

Sit te jotka mittailette noita lämpöjä nii missä välissä päivää te mittaatte ne? Oon vähän pihalla :ashamed: Kun ite mittailee päivän mittaan niin välillä on 37 ja välillä 36,6 eli iha oudosti menee noi. Mä oon muutenki aina ollu iltapalelija joten mulla aina iltasin 37 tienoissa lämpö :|
 
TERVETULOA Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







SUNNUNTAI 22.3.2009





Jessie......................................kp 28/30-33..................yk 1
Lihapulla..................................kp 19/28.......................yk 1
höperö75.................................kp18/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 17/?.........................yk 1
pp73........................................kp 22/27.......................yk
kujakatit..................................kp 22/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 24/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 3/28-35.....................yk 5
Pakanamaan kartta.................kp 11/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 14/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 8/28......................yk
snowangel...............................kp 8/27(-35).....................yk 7
Toukotuuli................................kp 17/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 14/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 52/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 29/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 57/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 3/33-36.................yk 2
Indo.........................................kp 65/?......................... yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!





 
Lihapulla mä lopetin pilleri vuosi sitten ja eka kierto oli voimakasoireiden. Olo oli kuin raskaana ollessa. ovulaatio tosi voimakas ja sen jälkeen rinnat kipeenä jne. Tasottui kyllä parissa kuukaudessa olo.
P123 pahoittelut tädin tulosta. :hug: Positiivisin mielin kohti uutta yritystä, toivotaan parempaa onnea siihen.
Monella alkaa olla jännät päivät lähellä =)
 
Tervetuloa uusille. Kiva, kun keskustelu vilkastuu!

P123 :hug: onpas kurjaa ,kun täti tuli. Mulle lääkäri kerran selitti tuosta luteaalivaiheesta ,että jos ovis on jotekin "huono" niin siksi luteaali vaihe jää lyhyeksi. Jos se toistuvasti on noin niin voi saada jotain "horminia" ,joka parantaa ovista. Mulla on kakkosta yrittäessä sama juttu ,mutta sitten yk 5 tuli "kunnon" ovis ja tärppi.

Lämmöistä Mulla ei viimeksi lämmöt nuossu mihinkää. Nehän pitäsi mitata aina aamulla ennen kuin sängystä edes ylös nousee ja samaan aikaa, jotta niihin voi edes jonkin verran luottaa.

Täällä vaan odotetaan, että kroppa alkaisi toimia taas. Nyt voisi kyllä vielä reilu kolme viikkoa täti pysyäkin poissa, kun olemme lähdössä lomaileen Egyptiin.
Nyt kattomaa josko tytöt heräilisi jo unilta..

Plussatuulia+++++++++++++
 
Oon unohtanu ilmoittaa nyt kp 26/28-30 ja yk 4

Oireita on: janottaa, pissattaa, ummetus, kuvottaa jos maha on tyhjä, väsyttää, alamahaa ja alaselkää vihloo jne. Mulla on 2 lasta ennestään ja just samanlainen olo on ollu niilläkin alkuraskaudessa. Mut kuitenkaan en usko raskauteen...
 
Monella alkaa oleen päivät täynnä - testiä kehiin!! :D mamx2 - meinaatko oikeesti olla niin sissi ettet aikaisemmin testaa? :)

Tää on kyllä niin tätä;


:hug: Kiitos kaikille lohdutuksista =) Täytyy sanoa että jatkossa en itse luota enään yhtään oireisiin. Oireet on ollut tosi lupaavia ja tänään kuitenkin oli jo kolmas vuotopäivä. Huomisaamuinen lämpö sit lyö viimeisen naulan yk 4:n arkkuun. Millään ei meinaa uskoa etten ole raskaana - en mitenkään yltiöpositiivinen :LOL:

Terkuin P123 ja 3/28-35 ja yk5...


 
Voi luoja tätä odottelua :headwall: ....

Lauantaista lähtien ollut sellainen olo, että ihan millähetkellä tahansa vuoto voisi alkaa. Aikaisimmissa raskauksissa rintojen kipeytyminen on ollut varma merkki raskaudesta, mutta nyt siihenkään ei voi luottaa, kun noin reilu puolivuotta sitten on nuo ruvenneet kipeytymään hiukan joka kerta, kun täti on ollut tuloillaan. Mutta kuiteskin ehkä pikkuisen on tuo rintavarustus enemmän arempi, kuin normaalisti :whistle: .

Mitään kovin kummoisia alavatsan nipistelyä en ole huomannut, enemmänkin on vaan se jännä tunne, että kohta täti tulee. Mutta hei, illalla kun kävin nukkumaan, niin tuntui selvästi pientä närästystä :D ja minuahan ei normaalisti närästä ollenkaan, mutta raskaana ollessa ihan tajuttomasti. Aikamoista oljenkorteen tarttumista :LOL: , mutta aika tuntuu matelevan, vaikka kyse on enää päivistä, jolloin saisi varmuuden asiaan.

Meinasin tänään laittaa tilauksen mammaksi.fi sivustolle ja tilata niitä raskaustestejä. En ole uskaltanut aiemmin tilata noita, ettei tule kiusausta testailla liian aikaisin :). Jos perjaintainakaan ei tätiä vielä näy, niin ehkä silloin uskaltaisi jo testailla, siis jos edes maltan sinne asti :/ . Se on hyvin mahdollista, että testien saapuessa meikäläinen ei malta olla testaamatta, jos eletään puoliväliviikkoa siinä vaiheessa. Kertokaapa kokeneemmat, pitäisikö tädin olla myöhässä, että nuo ei niin herkät testit antaisivat oikean tuloksen vai riittääkö, että testaa samana päivänä, kun tädin pitäisi tulla ?

Jaahas, se pitäisi kohta alkaa valmistautua töihin ja saada muuta ajateltavaa, kuin pelkkä mahdollinen tädin saapumisen tarkkailu :p
 
P123Arvaa vaan paljonko testejä meni viime kuussa kun en muistanut koska mulla menkat ollut edellisen kerran. Vko ajan testasin lähes päivittäin ja sain roskishaamuja... Viikon myös tiputteli mikä tosi outoa joten aivan varmasti testaan ennen reissua :LOL: testasin jo eilen mut ihan vaan siitä syystä että näen miten noi mammaksin testit reagoi. Eli tuleeko roskishaamuja/viivanpaikkoja ym. No ei tullut :) Eli.. Odotusta odotusta. Annoin luvan itselleni siis testata sunnuntaina kp 24/27? ja testit síis herkät. Miten sitä voi ihminen olla näin hölmö :) Ei voi malttaa odottaa siihen asti kunnes menkat ehkä myöhässä

lämmöistä turhaan huolehdin niistäkin. Eli pikkuhiljaa on kiivennyt ylös ja nyt 37,0 (norm siis 36,5-36,6) Aina mittaan silleen että sängystä kävelen suoraan vessaan ja heti siellä mittaan. Eli olosuhteet aina lähes samat ja tosi samassa on pysynytkin kierron eri vaiheissa.

Oireet mä hölmö toivon joka kerta vessassa käydessä että paperiin tulee ruskeaa.. Molemmissa raskauksissa on ollut tiputteluvuotoa kiinnittymisen aikoihin. pettymys on suuri kun ei tulekaan :LOL: on se niin hassua että tässä vaiheessa vuotoa toivoo ja viikko kun mennään eteenpäin niin pettyy jos sitä tulee. Mut se mitä tässä nyt on ollut niin 2 päivää huimausta. Ei mitään kovaa mut onpa silti ollut joka ei mulle mitenkään normaalia. Valkovuoto on tosi runsasta ja kermaista. En ole kiinnittänyt huomiota millaista se oviksen jälkeen normaalisti on :) Kai se tämmöst on mut jotenkin oon kuvitellut että se olisi kuiva kausi heti. Alavatsassa tuntuu aina välillä hassulle ja masu on turvonnut.. (ettei turvotus johtuisi edellisenä päivänä syödystä pitsasta :LOL:

Noh siinä ne nyt sit olikin...

Mamx2 kp 18/?? 6 DPO
 
Täällä myös yksi malttamaton joka toistaiseksi on pysynyt kurissa testailun suhteen,nyt kp23/27
dpo 10..ja oleviinaan näitä oireita tullut lisää:nämä pieniä,kuvotus,huimaus+iltaisin närästys.Vatsa turvoksissa ja pidemmän aikaa istuessa tämän hetkisissä farkuissa epämukavaa.Mulla myös noita mammaksi liuska r.testejä ja vaan 2 niin koita pitää itseäni kurissa vielä jonkin päivää.
Muissa kierroissa näillä päivillä jo sitä tuhrun tuloa jota EI ole vielä nyt ollut :snotty:

Jännäksi menee..

Joku taisi aiemmin kysyä mistä mittaan lämpöjä, niin olen mitannut korvamittarilla,tänään 37.5
 

Yhteistyössä