~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Tervetuloa jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







TIISTAI 24.3.2009





Jessie......................................kp 30/30-33..................yk 1
Lihapulla..................................kp 21/28.......................yk 1
höperö75.................................kp20/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 19/?.........................yk 1
pp73........................................kp 24/27.......................yk
kujakatit..................................kp 24/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 26/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 5/28-35.....................yk 5
Pakanamaan kartta.................kp 13/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 16/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 10/28......................yk
snowangel...............................kp 10/27(-35).....................yk 7
Toukotuuli................................kp 19/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 16/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 54/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 31/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 27/28-30.................yk 4
Pikkarainen..............................kp 5/33-36.................yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!




 
Onpas täällä ihmisillä jänniä paikkoja kierrossa :) toivottavasti oireet ovat sitä, mitä toivotaankin eikä ihmismielen omaa kiusantekoa :)

Mulla varmaan tällä viikolla jossain vaiheessa se ovis on, täytyy kattoo mitä eri ovislaskurit sanoo sen suhteen :) vaikkeihan ne laskurit siitä oikeesti mitään tiedä.
Nyt pitäis ne terolutitkin hakea apteekista, gyne sanoi, et niitä aletaan ottaan kp 16 mutta mutta, nehän saattaa estää ovulaation joten musta tuntuu, et toi kp 16 on liian aikaisin, mä aattelin, et kp 20 olis mulle oikeampi aika. Vaikka niin, ton takia mietin, et viitsinkö ottaa niitä ollenkaan käyttöön vielä tässä kierrossa. Katsoo et tuleeko menkat ajallaan.

Tää on oikeesti ihan hirveetä tää kiertojen kyttääminen, mulla ois vielä 17 päivää ennenkuin oon antanut itseni edes haaveilla testaamisesta, mut silti nyt jo kärsimättömänä oottaa, et menispä aika NOPEASTI et pääsis testaileen toivottavasti toivottua tulosta.
Vaikka sit samalla aattelee, et sen lapsen kannalta joulukuu on kyllä kurjin mahdollinen aika syntyä.
 
Jänniä hetkiä itsekullakin =) Omista oireiluista sen verran et paripäivää oviksen jälkeen alkoi ihan mieletön alaselänpolttelu joka kesti melkein viikon, olen ihan tajuttoman väsynyt ja posket hehkuu vaik ois kylmä.... nippailuakin on välillä... ihan lupaavia oireita :p tänään on kyl ollu vähän sellanen fiilis et menkat alkaa et saa nähä sit miten käy B)
 
Mamx2, hei muuten, miultakin tuli tänään tuota pinkkiä valkkaria ja luulin jo, että täti tulee :wave: =) ... Ja samoin alavatsaa on iltapäivästä saakka nipistellyt tai poltellut, miten sen nyt kuvais... Ja eikun ootetaan vielä....Aargh!!!!
 
Pitäs sen tädin tulla tännekin käymään,tai siis tänää ois pitäny tulla mut eipä oo viel näkyny( Normaalin kierron mukaan mut voipi olla taas et kierto ventyy tolkkuttomiin mittoihin) . Illalla oli alamahassa sellai tunne et olin sata varma et menkat alkaa,mut erehdyinpä.Parina muunakin iltana on alamahaa nippaillu tai jotain sen suuntasta.Tosiaan eilen oli tullu housuun vaaleanpunasta valkkaria?Verta ei mun mielestä ollu tai sit oli hailakkaa.
Viikon verran on ollu hassuja oireita, viime viikkolla tuli etova olo monena päivänä ja tänään meinasin oksentaa kun piti siivota koiran repimä kakkavaippa.
Kaipa se on loppu viikosta testattava jos ei rupee tätiä näkymään.
 
saralia testiä kehiin =) :attn:

Täällä ollaan ihan varma että raskaana olen... Kyllä tullaan taas alas ja kovaa toiveideni kanssa

voi kamala kun huimaa ja heikottaa :eek: Kannoin 1 vuotiastani (kevyt kuin keijukainen eli 12,5kg :LOL: = Ja voi hitto nyt tuntuu että taju lähtee....
 
täällä lämmöt laski 37,1 oli eilen ja nyt 36,5 :) Jos ihan yltiöpositiivinen tahtoo olla niin kiinnittyminen olis ollu :) 7dpo on nyt. :LOL: Okei okei se lämpö dippi voi olla 7dpo paikkeilla raskauden kanssa ja ilman :) Mut kivaahan se on tietty ajatella et vauva olis matkassa. Meillä onneks tilanne et molempi parempi. Tulee jos tulee ja jos ei tule niin sehän on vaan "ok" kun olis häät ja polttarit tiedossa :) Mut tiettyhän sitä pettyy jos ei tärpännyt muttei sitä nyt tässä tilanteessa tartte jäädä suremaan
 
Paljon plussia vaan, monella niin jännät päivät käsillä! :heart:
Itse vähän mietin sitä että usklataak otässä kuussa yrittää ollenkaan :D Lasketuksi ajaksi kun tulisi 30.12 ja koska edessä olisi sektio niin 23.12 tai 24.12 olisi sektio päivä enkä kyllä suoraan sanottuna haluaisi olla joulua sairaalassa :ashamed: Tiedä sitten että malttaako odottaa kuukautta.. :D
 
Piinaa piinaa.. :headwall: :headwall:

Ja kun hölmö on niin on eilen piti yksi testi tuhlata negana oli, mut jos oikein olen käsittänyt niin ne mammaksi liuska testi ei kauhean herkkiä?

No huomen on gyne aika niin jos siellä jotain alkua on niin luulisi jo jotain näkyvän,ajan siihen varasin jo aikaa sitten niin sattui loppujen lopuksi aika kreivin aikaan.
Nyt pitää mieli rauhoittaa ja odotella huomiseen :kieh:
 
mamx2 jospa nuo sun tuntemukset olis ihan totta =) saralia ja jessie kohta varmaan kuullaan uutisia testauksista. pp73 toivotaan, että olit vaan hiukka liian aikaisessa testaamisen kans ja pian pamahtais se plussa.
Täällä ei muuta kuin menkkoja ootellen, jotka alkaa ehkä 5-9 päivän sisään. pinna on siihen malliin kireellä, että pms oireita pukkaa ihan kunnolla. Mahakin on jo ollut kipee :/ Mutta kärsitään nyt ja sitten pääseekin uutta yritystä kohti. Kovasti jo odotan tammivauvan tekoon pääsyä :D
 
No voi hitto! Enpä taida testailemaan päästä, tänään alkoi rusehtava tuhruvuoto :( . Just tuolla niukalla tuhruvuodollahan yleensä miun tätikausi alkaa joka kuussa. Arvatkaa vaan, että ottaa päähän, varsinkii kun eilen oli aivan satavarmat raskausoireet päällä :'(

Eilen tosiaan vatsaa nippaili, oli hiukka tuota vaal.pun.valkkaria, vessassa täytyi juosta todella tiheään, rinnat ihan sikakipeet, päätä jomotti ja kun olen ammatiltani parturi-kampaaja, niin laittaessa asiakkaalle väriä hiuksiin, rupesi oikein todella yököttämään värin haju...
Elikkä oireet oli täysin samat, mitä aikaisimmissa raskauksissa :/ ...Oottelen vielä, että vuoto muuttuu punaisemmaksi ja täti saapuu oikein kunnolla, sitten voi aloittaa tuon kp:n laskennan alusta. Ja mikä ärsyttävintä, tänään saapui postissa vielä tilaamani raskaustestit. No, pitää ajatella, että enpähän innoistuksissani mennyt tuhlaamaan yhtään testiä negan tuloksen vuoksi.
 
Jessie :hug:

Huomenna saapuu testit postissa toivotaan et niillä pääsis testaa sitten sitä plussaa....
mahassa on kyl ihan sellanen olo et menkat ne alkaa mut pidetään lippu korkealla ja tipahdetaan korkeelta ja kovaa !!!!
 
alkoikos jessiellä menkat sit kunnolla :/ Mites unikeiju heti tuut kertomaan miten kävi!

Täällä 8dpo eli kp 20 vissiin. Viikko vielä :( eilen oli tosiaan lämmöt alhaalla ja nyt ne pompsahti korkeammalle kuin koskaan. blaah ihan hyvä et lähdetään sinne reissuun. :) Ei tuu sit testattua ja mietittyä niin hirveesti tätä. sunnuntaina meinaan testata ja sit seuraavaksi jos aihetta niin keskiviikkona...
 
P-E
:attn: Uusi nikki =) Lyhensin sitä vähän, eli ent PuuhaEmmi ;)

Täällä tätiä ei kuulu edelleenkään :/ Viikon meinaan vielä odottaa, sitten testaan ja otan yhetyttä lääkäriin. Mitään oireita ei suuntaan eikä toiseen ole. Vain selkää jomottaa ja se oire kun kertoo niin tädin tulosta kuin raskaudestakin. Mutta ei auta muu kuin odottaa......
++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille :heart:
 
Jessie alkoiko menkat kunnolla? Eikös sullakin just loppunut hormooniehkäisy? Voi tehdä kenkkuja temppuja. No, jos alkoivat niin uuteen kiertoon :)

mamx2 toivottavasti saat testailla sunnuntaina, ettei tuu mitään vierasta ennen sitä. Toi piina-aika on niiiiin tuskaa, päivät tuntuvat ihan älyttömän pitkiltä.

P-E toivottavasti nyt sitten täti ei tulisikaan ja syy kuukautisten pois jäämiselle on pieni salamatkustaja :)

).( Mä en tiedä, kun mä en oikeesti tunnista ovista, mut eilen oli vähän liukkaampaa kuin yleensä, mieskin asiasta huomautti, joten tuskin mä ihan hakuteillä sitten sen kanssa olen. Gynen määräämät terolutit olis pitänyt alottaa eilen, mut en sit alottanut, mietin et joko lauantaina tai sitten ei ollenkaan.
Noiden laskureiden mukaan mulla on ovis torstai-lauantai, joku siltä väliltä... en tiedä. Mut piinaaminen alkaa mullakin kohta, huih!
Onneksi on esikoisen synttärihäslinki, et toivottavasti se saa vähän ajatuksia pois vauvautumisesta :)
 
Tervetuloa jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







KESKIVIIKKO 25.3.2009





Jessie......................................kp 31/30-33..................yk 1
Lihapulla..................................kp 22/28.......................yk 1
höperö75.................................kp21/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 20/?.........................yk 1
pp73........................................kp 25/27.......................yk
kujakatit..................................kp 25/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 27/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 6/28-35.....................yk 5
Pakanamaan kartta.................kp 14/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 17/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 11/28......................yk
snowangel...............................kp 11/27(-35).....................yk 7
Toukotuuli................................kp 20/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 17/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 55/30.......................yk 1
P-E...........................................kp 32/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 28/28-30.................yk 4
Pikkarainen..............................kp 6/33-36.................yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!





 
Tosiaan rupeaa käymään jo liiankin jännäksi,etova olo jatkuu ja vatsaan nippailee mutta valitettavasti se on saman tuntuista kuin tädin tulo pv:kin,vessassa juoksuttaa tuon tuosta jos ei pissa hädästä niin siitä että pitää tarkastaa tuleeko sieltä mitään, no se tässä on ainakin edellisiin kiertoihin verrattuna erilaista että sitä töhnää ei vieläkään ole tullut.
Tulee pitkä tästä ilt.pv odotuksesta jotta pääsee sinne gynelle ja jos siellä jotain vastauksia saisi suuntaan tai toiseen,verenpaine taitaa hipoa huippulukemia :kieh:

Tulempa illan aikana ilmoittelemaan tuloksia..............
 
Kivaa, kaikilla tuntuu olevan jos jonkinsortin oiretta JIPII, näinkö meille "ei ainakaan joulukuun vauvaa" tovereille käy, et vannomatta paras :LOL:
Täälläkin närästää ja pyörryttää...voi tosin johtua antibiooteistakin, mut toivotaan parasta, jänskät hetket alkaa oleen taas käsillä.
Ihanaa ku on kevät!!
 
täällä kanssa menkkamaista juilintaa selässä ja masussa mut mä oon optimistinen ja muistelen että samaa oli suunnilleen viikko ennen menkkojen alkua (jotka ei koskaan tullutkaan) kun lapsia odotin.. Liian optimistista :LOL: mut jos testi negaa niin 1,5 vko jälkeen on kotibileet ja silloin pystyy nauttimaan alkomahoolia pitkästä aikaa sit :) Jos testi plussaa niin keksitään tekosyy :D
 

Yhteistyössä