~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

TERVETULOA Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







TIISTAI 17.3.2009






höperö75.................................kp13/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 12/?.........................yk 1
pp73........................................kp 16/27.......................yk
kujakatit..................................kp 17/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 19/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 25/35.....................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 6/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 9/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 3/28......................yk
snowangel...............................kp 37/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 12/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 9/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 47/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 49/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 52/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 53/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 60/?......................... yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!






















 
Huomenia!
Eilen en päässyt jostain syystä koneelta nettiin joten vasta tänään sain päivityksiä. mammamia :hug: Uutta kiertoa kohti. Miukkelis toivottavasti saatte miehen kanssa kuviot selviksi. Tervetuloa sitten takaisin, kun alkaa siltä tuntumaan. Hyvää kevään jatkoa!
Ja vieraileva marihoo onnea plussasta :flower:
Mulla jotenkin kumma olo, kun tuntuu, että selkeät ovisoireet oli taas tosi varhaisessa vaiheessa eli viikonloppuna. Mutta voiko tosiaan olla, että olis noin aikaisin. Vai luenko nyt kehoani jostain syystä ihan väärin. No, jos viikonloppuna oli ovis niin jäi meillä käyttämättä. täälläkin nimittäin avioliitossa myrskyää...Eilen kuitenkin jutskattiin ja saatiin peitonkulmaa heilautettua niin josko sieltä jotain tarttuis mukaan :D Tai sitten mulla on vasta ovis tulossa ja nää tuntemukset oli jotain muuta. Kun tää tunnistaminen on nyt mennyt näin hankalaksi niin ens kierrossa ihan varmasti hommaan ovistestejä niin saa jotain selkeyttä tähän touhuun. Ja mistäs niitä nyt kannattikaan hommata? Kertokaas kokeneemmat! Mutta nyt aamupalalle ja suihkuun.
 
Täällä bongattiin ovis. Eli normaali kasetti testi nyt sit näyttää plussaa! Donnasta en kyl moista kuviota mitä ohjeessa sanotaan edelleenkään tunnista! Mutta edelleen meinaan jatkaa donnan käyttöä josko se mulla sit näyttäis hiukan erilailla. Meinaan jonkinlaista kuviota siellä on mut ei ihan samanlaista kuin ohjeessa. Normaali o testi oli eilen testi viiva haaleampi kuin kontrolli ja nyt se on sit tummempi kuin kontrolli. Ja testattu vain noin tunnin rakossa olleesta pissasta :) Eilen illalla päästiin heiluttelemaan lakanoita ja kai se täytyy vielä tänään ukko sinne raahata :) Enempää ei vissiin voida tehdä :LOL: eilenkin nukahdin heti seksin jälkeen joten siellä ne "muhi" yön yli elikkä parempaan ei pystytä :)

Tsemppiä kaikille joilla uus kierto on alkanut. Yllättävän nopsaan se pari viikkoa aina menee (mut siitä seuraava pari viikkoa kun menkkoja (ei odota) odotellaan alkavaksi :) menee toooosi hitaasti. onneksi on paljon töitä ja muuta
 
Onnea Marihoo :flower: onneksi odotus palkittiin ja toivottavasti sen pienen nyytin syliinne saatte :)

mammamia no höh, tuli se täti sitten teillekin :( Noh, sitten taas vaan uuteen kiertoon.

mamx2 onnea ovisplussasta! Nyt vaan 2viikkoa oot kärsivällinen, etkä testaile liian aikaisin :) mä oon paraskin puhumaan. Toi on meinaan ihan totta, että ekat 2vko menee ihan rauhallisesti, mut sitten ne oviksen jälkeiset ajat, ihan tuskaa :)

Meillä on tää tylsä aika kuukaudesta kun ei vielä oo ovista ihan heti odotettavissakaan. Oon vähän täältä yrittänyt pysyä poissa, että tuo kuumekin pysyisi kurissa, mutta välillä käyn kääntymässä :)
Eilen nytkähti rakennusprojektikin vähän eteenpäin niin ehkä sen myötä saa edes jotain uutta ajateltavaa :) Itse yritän olla noita kiertopäiviä laskematta, mutta siitä huolimatta yritän miehen sinne peiton alle mahdollisimman usein saada :D Itse päätin jo heti alkukierrosta, koska sen testin teen ja aiemmin en aio testata, mulla tollanen selkeä päätös on aiemminkin auttanut, etten turhaan niitä testejä tuhlaa. Jos en oo selkeetä päätöstä testiajasta tehnyt tuhlaan niitä sitten senkin edestä.

Mutta plussatuulia kaikille :) taustailen kyllä ja varmaan eksyn tänne kun alkaa piinaviikko oleen käsillä ja muutenkin käyn lueskelemassa, mut nyt vähän hiljaisempaa.
 
Täällä on yritys ohi. Aamulla ovistesti oli plussa ja alavatsakipuja oli päivällä ja nyt mielenkiinnosta testasin niin ovistesti nega :LOL: nopeesti se on ohi :) Mut kaikkemme tehtiin.. su-ti joka ilta touhuilua et enempiä ei kai ois voinu tehdä :) Nyt sit nauttimaan toisistamme ilman et vauvan kuvat kiiluu silmissä :)
 
TERVETULOA Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







KESKIVIIKKO 18.3.2009






höperö75.................................kp14/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 13/?.........................yk 1
pp73........................................kp 17/27.......................yk
kujakatit..................................kp 18/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 20/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 26/35.....................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 7/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 10/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 4/28......................yk
snowangel...............................kp 38/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 13/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 11/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 48/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 50/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 53/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 53/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 61/?......................... yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!
























 
toukotuuli mulle on tossa listassa tullut yksi päivä lisää, eli tänään on kp10, ei 11 :) ei mikään iso juttu, mutta pisti silmään :)

Onpas tämä ketju hiljentynyt! vähän aikaa sitten tuli monta viestiä päivässä ja nyt on ihan hiljaista, onko kaikilla nyt tylsät ajat kuukaudesta? :) Mä yritän tässä psyykata itseäni, etten vahingossakaan mee laittaan rahojani ovistesteihin :D ens kuussa on varmaan nekin käytössä jos ei taaskaan tärppää. Vähän pelottaa, kun mies on matkoilla tossa niin jos tulee ovis myöhään niin mene sivu suun :(
Mulla on tosiaan tämmönen tylsä aika, mut ovis alkaa kait lähestymään niin meillä peittoja heilutellaan seuraavat pari viikkoa joka päivä :D kun jaksais...
 
Toukotuuli voisitko päivittää tuohon listaan, että mulla on nyt kp 4/27 (-34) menossa. Olen muutaman päivän pitänyt täältä paussia, kun risoi taas tuo tädin tulo niin paljon.
Kiertohan mulla normisti on ollut 27 päivää, paitsi viime kierto oli poikkeuksellisen pitkä. Nyt on ihan järkyttävä täti kylässä. Tulee kuin sankosta kaatais, eikä mikään taho riittää :kieh: murr...

tatomiralle hauskoja peitonheilutteluhetkiä :)


 
Itsellä on ollut kiireitä niin tahtoo aikapula vaivata täällä käymiseen..lisäksi olen ollut tavallista väsyneempi kun kuopus on päättänyt pistää perheen heräämiset uuteen järjestykseen uni olisi itsellä klo 6 parhaimmillaan yö heräämisen jälkeen mutta pikku likka on toista mieltä |O

En muista kuka aikaisemmin mainitsi että on tämä tosiaan yhtä odottelua ja se on totta välistä tuntuu ettei "kalenteriin" muuta mahdu kuin itsensä tutkiskelua on tämä hullua mutta kuitenkin hauskaa.Aikaisemmat raskaudet on alkaneet suht supsikkaasti niin nyt sit tulee kytättyä varmaan niidenkin edestä
:kieh:
Niin taisi siellä on olla joku uusi raskatunutkin,onnea

Jaahas taas on nälkä vaikka vasta söin,tälläistä mussutusta on yleensä paria pv ennen menkkoja mutta sinne vielä kuitenkin aikaa,mitähän tarkoittanee??

Koitetaan jaksaa/keretä täällä piipahtamaan niin tulee jotain päivän piristystä kun muiden kuulumisia lueskelee.
 
Minäkin haluan liittyä teihin! Meilläkin kolmas suunnitelmissa ja nyt siis eka yrityskierto ja nyt siis 15/28 kierto. Pillereitä söin aiemmin ja vähän tässä jännittää ja on tylsää odottaa! Hulluinta tällä hetkellä on se että ovi oli n. viikko sitten joten kierto sen puolesta kyllä ihan sekaisin joten jos tärppi on käynyt niin pitäs jo ens viikon alussa näkyä kun kerran tuli jo 7 päivää menkkojen alusta :) Aiemmat lapset lähteneet heti ekoista kierroista alulle mutta jotenkin tuntuu ettei nyt ala heti kun kerran jotenkin ihan sekanen olo varmaankin noiden pillereiden lopettamisen takia. Mutta oireitahan multa löytyy vaikka muille jakaa mutta suurin osa varmaan johtuu pilsujen lopettamisesta johtuvista hormonimuutoksista. Eli maanantaina alko ihan järkky väsy. Nukun yöt kun tukki ja tähän päivään asti oon kaatunut sänkyyn päikyille suoraan töistä tullessa. Valkkari on runsasta ja palelen koko ajan ja kn on jotenkin aika ylhäällä ja kova ja menkkajuilinta mahassa ja selässä on melko kovaa ajottain, ihan ku menkat olis alkamassa. Munasarjoja viiltelee kummaltakin puolelta. Rintoja pakottaa ja ne on kosketusarat mutta kuten aiemmin totesin niin vaikea tunnistaa asioita kropassaan kun on käyttänyt hetken aikaa hormonaalista ehkäsyä. Onhan myös mahdollista et oli viikko sitten hämy ovis ja nyt onkin oikea ja siksi noi oireet.

Ja sain turhaa toivoa lisää kun kävin eilen akupistehieronnassa jossa käsitellään jalat ja kohdun kohta oli turvonnut ja kipeä ja sattui ihan kamalasti ihan sama mihin hoitaja koski ja hoitaja sanoi et joko mulla on tulehdus elimistössä tai sit on tärppi käynyt :) Ja sit se katsoi vielä mun korvasta jotain ja sanoi että siellä näkyi haaleutta jossain kohtaa mihin yleensä raskaana olevilla tulee valkoinen viiva. Aika jännää :D Mut sen verran akuhieroja sanoi ettei suostu hoitamaan mua ennen kun tiedän oonko raskaana vai en kun se ei voi sillon käsitellä jalkoja samalla tapaa ja nytkin jäi osa käsittelemätä varmuudeks.
 
Tervehdys kaikille täältä 'lapsentekotauolta' :D ja onnea hirmuisesti kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille!

Minä täällä malttamattomana odotan, että tämä joulukuulle lasketunajan antava kierto menisi pian ohi ja pääsisi taas tosi toimiin ja höyryämään olemattomista ja toivottavasti pian myös todellisista oireista teidän kanssa tänne palstalle :D Kiertopäiviä en ole laskeskellut, koskapa yritystä tässä kuussa ei siis ole, harjoiteltu kuitenkin ollaan ;)

Plussa onnea kaikille!
 
voi memmiliini, eikö siis ollakkaan ainoita jotka vapaaehtosesti vois missata tän joulukuun tärpin :) Meillä kans isäntä sitämieltä et ihan mikä vaan kuu kunhan ei joulukuu... Mut jokatapauksessa eilen oli satavarmaan ovis, sattu NIIN paljon tonne vasemmalle alas ja peitothan heilui, että jospa se kävis just niin että silloin kun sitä vähiten oottaa niin tärppäis, kun ei oo suorituspaineita :D Kyllä se isäntäkin ajatukseen tottuis!
 
P-E
Hei vaan kaikille ja onnea plussanneille :heart:
Kysta leikkaus nyt takana ja ensimmäisiä kuukautisia odotan kuin kuuta nousevaa :LOL: Niin että pääsis uuteen yritykseen. Nyt olis kp 26/25, en tiedä miten pajon leikkaus sitten sotkee kiertoa, kun jälkivuotoakin tuli runsaasti ja useana päivänä. Onko kellään kokemusta??? Vai palautuisiko kierto heti tuohon normaaliin 28pvä. Mulla kun ollut kierto max ton 25pvä lokakuun km:stä asti. Ennen sitä raskautta aina säännöllisesti 28pvä.
Mulla niin mones yk menossa etten osaa sitä ilmoittaa, en enää pysynyt kärryillä mukana :eek:
Tärppi Onnea kaikille :flower:
 
Aurinkoista huomenta kaikille ja tervetuloa lihapulla

Kaikki näyttää niin paljon valoisammalta kun on saanut nukutua kutakuinkin ehjän yön, herättiin syömään n.puoli 4 ja vaille 6 typy viereen ja sitten mentiin jopa vajaaseen seitsemään,ihanaa.

Tänään mennään tutustumaan perhepvhoitajan luo,ensikuun aikana pitäisi palata työelämään :'(
omallatavalla sitä odottaa mutta kuitenkin haikeaa viedä lapset hoitoon kun kuopus kuitekin vasta vuoden,hoitotäti tuntuu kyllä mukavalta joka helpottaa asiaa omalta kannalta ja jos tässä nyt uudestaan raskautuisi niin tieto siitä että pääsee lastan kanssa kotiin helpottaa mukautumista.

Onko muilla ollut ennen kun varmaa r.plussaa olette tehneet,tälläistä syömiseen liittyvää muutosta? itsellä on nyt että tuon tuosta pitää olla jotain mitä suuhun pistää,onneksi vaaka ei tästä "häiriöstä"ole ruennut kuitenkaan ainakaan vielä näyttämään ihan omiaan.. :LOL:
 
PP73 mäkin haaveilen nyt kolmannesta kun olis viimeiset ajat jäädä kotiin lasten kanssa kun sitten reilun vuoden päästä esikko menee esikouluun ja siitä seuraavana vuotena kupus ja saisin nyt olla niiden kanssa kotona vielä hetken ennen kun koulutaipaleensa alottavat. Mullekin oli tosi kova paikka viedä lapset hoitoon mutta hyvin ovat pärjänneet ja nt kun mies on ollut koti-isänä niin ikävöivät hoitoon vaikka kotona mies paljon touhuaakin lasten kanssa.

Luulin jo hetken eilen että rintakipu hellitti mutta taas ovat kovin kipeät ja ei yhtään voi koskea kun sattuu. Alavatsalla nipistelee ja välillä on ilmeisesti munasarjojen kohdalla vuorotellen molemmilla puolilla lyhyttä viiltävää kipua. Mietin et oisko kierto mennyt sekasin ja täti tuliskin kylän hiukan aiemmin. Katsotaan mitä tapahtuu..

Luen ketjun alusta kunhan tänään illalla saan sen verran omaa aikaa että ehdin, mutta tuli mieleen et onko kukaan kuullut aiemmin että kun lasta tekee niin orgasmin saanti edesauttaa raskautumista ovulaation aikaan, niin et ukot urakoimaan sit vaan meidän hyväksi ;)
 
:LOL:

Ihan oikeesti - miten joku voi olla näin tyhmä :LOL:
Mun oli ihan pakko mennä ostaan testi ja tehdä se - dpo 8 ja päiväpissa :LOL:

Tuloksena elämäni eka roskishaamu

Ihan sama kun kaataisi suolaa haavoihinsa! Ei auta kun testata parin päivän päästä aamupissasta..

Terkuin Pösilö

 
Täällä taitaa olla toinen pösilö,te jotka olette tehneet o.testillä havaitaksenne mahd. raskautta kuinka haamuja viivat on olleet??
Menimpä hätähousu ja tekaisin ja pienen haamun sinne sai.. :headwall: :headwall:

Ja kun blondi olen pitää kysymän mikä dpo on??? (blondin päätelmä päivät oviksen jälkeen??)
 
Dpo - days past ovulation.

Minulla ovulaattiotestit antaa koko kierron haaleaa ja tummuvat sitten oviksessa. Tosin kaikilla ei ole näin. Toivittavasti sinulla haamu siirtyisi R testiin :D

Kyllä minulla ainakin on toiveet hieman normaalia korkeammalla.. :ashamed:

Terkuin,
P
 
P123, minullakin oli se eka testi oikein roskishaamujen roskishaamu ja olin aivan että just, pitikin mennä tekemään. Mutta Jostain syystä jäin miettimään, että miksi siihen se viiva piirtyi, jos hormonia ei ole, sillä olen oman osani testejä tehnyt, enkä koskaan ole saanut mitään muuta kuin kontrolliviivan. Ja siksi tein toisen, ei-niin-herkän ja siihen tuli se selvä plussa...
Joten pidän peukkuja sinulle, että samoin käy sullekin bd !!!
 
Kiitos!ei tämä blondi ihan tyhmä olekkaan.. :LOL:
Tämä hailakka haamu oli samanlainen kuin paria pv ennen kuin ovis näytti plussan, onhan tämä kyllä tosi julmaa kiusata itseään tällä tavalla mutta kun yksi ovis liuska vielä oli jäljellä niin kun sitä on vaan niin malttamaton,no nyt pitää koittaa pitää itsensä kurissa ja katsoa kierto loppuun.Eli mun dpo nyt vasta 6.
Pidetään lippu korkealla!!

 
TERVETULOA Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta







TORSTAI 19.3.2009






Lihapulla..................................kp 16/28.......................yk 1
höperö75.................................kp15/26-28...................yk 8
mamx2.....................................kp 14/?.........................yk 1
pp73........................................kp 18/27.......................yk
kujakatit..................................kp 19/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 21/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 27/35.....................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 8/24-28................yk 4 vuotta
Carla........................................kp 11/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 5/28......................yk
snowangel...............................kp 5/27(-35).....................yk 7
Toukotuuli................................kp 14/24-30............... yk 4
Tatomira................................. kp 11/32.......................yk 3
memmiliini................................kp 49/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 26/25.......................yk ?
Justiina82.................................kp 54/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 54/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 62/?......................... yk 2
Piijuska-78.............................. kp ?
Babyporkkana..........................kp ?
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk





Haamuilijat:








Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!!


























 
Hei vaan Puuhaemmi ja tervetuloa takaisin =)
Toivottavasti teillä tulee vielä ihan oikeat plussa jotka niitä haamuja olette testailleet. Peukut siis pystyyn.
Täällä tää yritys nyt ei niin ahkeraa oo ollut. Jotenkin nyt on niin monta rautaa tulessa ja fiilikset matalalla. No, ens kierrossa sitten ehkä parempi olo.
Onkohan nyt kaikilla päivät oikein. Tulee ihan sumussa näpyteltyä mitä sattuu ruudulle :D
 
Täti tekee lähtöään..tai mikä sitten olikaan, hirveää oli ainakin vuoto,haamuja kun ehdin jo viikko sitten testata. No, uuteen kiertoon vaan, ei muukaan auta.Haikein mielin hiukan, mutta sellasta tämä elämä näyttää olevan.Meillä vasta siis 3. yk, joten ei mitään hätäilyjä sen suhteen. Nyt lupaan,etten tee testin testiä ennen, kuin menkat on useamman päivän myöhässä, jos siis semmonen tilanne tulis (täälläkin siis testien suurkuluttaja) :ashamed: Yhden kaverini kanssa tässä just naureskeltiin,että ollaan samanlaisia testien suurkuluttajia, että hyvä kun on vrk kulunut isännän kans olosta, ollaan jo apteekissa raskaustestiä ostamassa,ihan vaan varalta...heh.Kp 5/28 mennään, joten hiljasta sillä rintamalla vielä:)
 
Heippa kaikille!
Täällä ilmoittautuu mukaan yksi kolmannesta vauveliinista haaveileva
:wave: . Ennestään meillä on 4 - ja 7 vuotiaat tytöt! Olen ollut nuorimman tyttäremme synnyttyä aina sitä mieltä, että lapsiluku on ehdottomasti meillä täynnä, mutta koskaan ei pidä sanoa " ei koskaan " :D . Viimekesästä lähtien on ajatus kolmannesta kypsynyt pikkuhiljaa ja vasta noin pariviikkoa sitten uskalsin haaveestani ilmoitella isännällekkin =) . Isännän piti sulatella ajatusta pari päivää, mutta ei tuo yhtään vastaankaan laittanut. Saas nähdä, vieläkö sitä miten hyvin enää raskaaksi tulee, kun ikääkin tuli jo 35 vuotta täyteen. Mutta aivan tajuton vauvakuume on meikäläiseen iskenyt ja pettymys on todella suuri, jos meille ei yhtä pientä kullannuppua enää suoda :snotty: ....Kiertoni on aika pitkä eli noin 30 - 33 päivää ja nyt menossa 25 päivä, eli kp 25/30-33.
Yrityskerta on siis ensimmäinen ja paras peitonheilutteluaika oli viime viikolla, mutta kyllä tällähetkellä tuntuu, ettei vielä ainaskaan ole tärpännyt. Olo on suht normaali, ei mitään erikoisia tuntemuksia, mitä välillä aina tuntuu mahassa siltä, kuin kuukautiset olisivat alkamassa. Ensimmäistä lasta yritettiin puolivuotta, joka meni kesken 8:lla viikolla. Toisella kerralla, eli esikoisen kohdalla tärppäsi viidennellä kerralla ja viimeisin raskaus sai alkunsa kolmannesta yrityksestä. Nyt tietty ikä voi tehdä oman lisänsä yritykseen, mutta katotaan miten käy.
Olen lukenut koko viestiketjun alustalähtien ja on uskomatonta miten samanlaisia ajatuksia meillä liikkuu päässä ja on ihana huomata, että on muitakin "kohtalotovereita" :D . Kuukautiset pitäisi alkaa ensiviikolla, ehkä alkuviikosta ja tää on yhtä piinaa tämä odottelu. Vaikka niinkuin kerroin, niin mitään tuntemuksia ei ole, että olisi tärpännyt, mutta silti se on iso pettymys, kun " täti tulee kylään ". Mistä muuten tuo sanonta on tullut, sori tyhmä kysymys :ashamed: .
Ja meillä sama ongelma ensikuun yrityksen kanssa, laskettuaika sattuisi vähän jälkeen joulupyhien, mikä ei olisi paras mahdollinen ajankohta todellakaan, joten tietty sitä silloin tärppäisi, kun ei pitäisi :LOL: . Mutta yhtään kierrosta en uskalla kyllä jättää väliinkään.
Mielenkiinnolla seurailen kuulumisia teiltä jokaiselta ja ilmoittelen itsekkin , että missä mennään... :)

Terkuin; Jessie
 

Yhteistyössä