Mä oon 100% varma että täti tulee huomenna. Nyt kipuilee sen mukaan et alkaa. Hitsi kun tulee tällanen parin viikon pätkäkierto mutta näemmä e-pillerien lopetus saa kropan ihan sekasin. Mulla on rinnat koko ajan vaan kipeämmät ja pillereitä syödessä kipu loppui kun seinään päivä-pari ennen menkkoja, mut näemmä ilman pillereitä ovat hirmu kipeät. Harmittaa vaan jos tää todella jää tallaseks et kahen viikon välein tulee täti kun ei sit saa millään alotettua vauvan tekoa kunnolla :/ Tiedän tätin tulevan siitäkin et kn on pehmennyt ja lyhentynyt. Ei ole vielä auennut mut luultavasti sit aamulla täti tervehtii, niin oli pillereitä syödessäkin. Tosi takana se kyllä vielä on joten luulen et aika kivuliaat menkat tulossa.
Huoh, mut plussatuulia kaikille. Kivaa olla täällä jakamassa tunteita kun ei toi mies oikein näistä naisten tuntemuksista vauvakuumeisena ymmärrä, sanoo vaan et "onhan tässä hyvin aikaa jostain toisesta kierrosta tärpätä" :kieh: Ei noin voi sanoa vauvakuumeiselle |O
Huoh, mut plussatuulia kaikille. Kivaa olla täällä jakamassa tunteita kun ei toi mies oikein näistä naisten tuntemuksista vauvakuumeisena ymmärrä, sanoo vaan et "onhan tässä hyvin aikaa jostain toisesta kierrosta tärpätä" :kieh: Ei noin voi sanoa vauvakuumeiselle |O