Jessie onneksi olkoon :flower: ihanaa et saatiin joulukuullekin plussia sitten
Ella-83 onneksi olkoon ovisplussasta, toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen
äityli30 ja muun tädin vieraikseen saaneet :hug: tyhmä, tyhmä täti kun ei ymmärrä pysyä poissa!
Mulla alkaa ovis lähestymään, yhtään en varmaksi tiedä koska se on ja ihan oikeesti jos tästä kierrosta ei tärppää niin tulee meillekin ne ovistestit käyttöön, nyt vaan ei viitti ottaa kun kp näytti olevan jo 19, laskureiden mukaan hedelmällisimmät päivät olis nyt tällä viikolla ke-to-pe mutta miehelle sanoin, et nyt se on oikeesti joka päivä tahtia vaikka ei tekis mielikään
rankkaa tämmönen, onneksi se on kuitenkin ihan kivaa hommaa
ja toi joka päivä jatkuu sit ainakin vielä ensi viikonkin.
Mulla kuopuksestakin ovis oli ollut vasta tosi myöhään, joten en luota noihin laskureihin.
Vauvakuume mullakin on paaaljon pahempi kuin kahdesta ekasta, esikoisesta vaan mietin, et "vauva olis kiva" ja sit kun oli menkat jo aika reippaastikin kait myöhässä testailin ja totesin, et hitto, sitä on vauva tulossa
ekalle piti tehdä kaveri joten sekin vain oli sellanen, et tehdään nyt ja sekin sai alun heti.
Tätä kolmatta oon kuumeillut kuitenkin jo parivuotta niin on aika paljon noussut vauvakuumeen taso
mut toisaalta aika rauhallisin mielin mä oon ollu, tää kierto on ollu helpompi kun viimeksi, esim. kiertopäiviä en itse muista, vaan nytkin kävin tuolta listasta katsomassa et jahas, nyt mennään tässä vaiheessa, toivottavasti pysynkin yhtä rauhallisena ja tän asian suhteen "välinpitämättömänä" aina tonne toukokuun puoliväliin saakka