KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Nyt kiukuttaa.. Tämä kun ei tiedä kropasta nyt yhtään mitään. Kateeksi käy miehiä kun niil ei ole mitään kuukausittaista piinakiertoa.. Ja sekin ottaa päähän kun mun vapaapäivä vaihtunee kipeän lapsen hoitopäiväksi..

Nyt on tapahtunut pieni ihme! Kuten kerroin, niin tuon mieheni isän kuoleman johdosta ei raskautumista meillä edes yritetty tällä kierrolla ja makuhuoneen puolella oli tosi hiljaista. Ja muutenkaan ei ollut hajua, milloin tuo ovis oli, kun normaalisti on kunnon kivut oviksen aikaan ja nyt ei mitään tuntemuksia...

Mutta, mutta tänä aamuna tein raskaustestin ja tulos POSITIIVINEN !!!
Ihan käsittämätöntä, miten oon voinut tulla raskaaksi tämän kaiken surun ja murheen keskellä. Ja oireita ei ollut yhtään. Vasta nyt menkkojen ollessa myöhässä pari kolme päivää on rinnat hieman arat ja tietysti armoton turvotus, mutta aikaisemmin ei mitään. Mahassa nyt tietty tuo pieni nippailu ja menkkamainen tunne.

Nyt on vaan pidettävä jalat maassa, sillä yhden keskenmenon kokeneena en uskalla kuitenkaan liikaa innostua. Mutta ihanaa, että tällainen ilonaihe voi tulla kaiken murheen keskellä. Niin ja jos kaikki hyvin menee, niin laskettuaika sattuu just joulukuun viimeisille päiville, mutta ei se haittaa, jos pieni vaan kestää matkassa mukana... :heart: :heart:

Jessie onnea oikein paljon :flower: Näköjään silloin tärppää parhaiten kun sitä vähiten yrittää, toivotan sinulle kaikkea hyvää odotukseen. Toivotaan pienen pysyvän kyydissä =) Siirsin sinut tuonne plussanneisiin.
äityli30 vaikuttais olevan sullakin kyytiläinen mukana =)
pikkarainen ja punaposki :hug: Parempi tuuri ensi kerralla.
Minulle ei mitään uutta. Menkat alkaa tod.näk. vapuksi eli niitä odotellessa.

Jessie, onnea! :heart:

Minäkin sitten hurahdin ja menin perjantaina tilaamaan ovistestejä. Tuli jo tänään postin mukana. Pitää heti tänään tehdä eka, koska jo kp 11 menossa..
En olis ikinä uskonut, että menen jotain ovistestejä ostelemaan.. mutta nyt on tämä vauvakuume PALJON voimakkaampi kuin mitä noista edellisistä lapsista..että kai sitä on jotenkin hieman hurahtanut :saint:

Jessie ONNEA!!!!

Luojalla on joskus kummaliset tarkoitukset elämässä,toisen elämä katkeaa ja toisen alkaa.
Kovasti toivotaan että pikku asukki kyydissä pysyy.
Muistan aikoinani kun ukki kuoli niin samoihin aikoihin siskoni tuli raskaaksi ja poika sieltä syntyi peri sittemmin ukin nimen...Kaikelle on tarkoituksensa...

Täällä ei uutta suuntaan tai toiseen vauva asian suhteen,täti päivät vietetty..
Olo on vaan haikea viimeistä viikkoa lasten kanssa kotona ja "viralinen" vauva vuosi myös päättyy kun neiti vuoden täyttää.

Mulla kanssa nyt voimakkaampi vauvakuume kuin eedellisen raskauden kanssa. Sillo olikin eri puitteet muutenkin. Mut nyt vuoden kuumeilua enenevissä määrin. Ovistesti taas negatiivinen mutta viiva taas edellistä tummempi. Jos vaikka huomenna näyttäs jo plussaa..
Toiveajattelen myös, että olisin jo ovuloinut ennenku aloin tikuttamaan (kp 14->) niin nyt olisi jo kierron vikat päivät menossa, ja voimistuva ovisplussa oliskin merkki raskaudesta.

toukotuuli Mulla nyt kp4/27

Pitäs kai joku päivä yrittää paneutua tähänkin,jääny nää palstailut viime aikoina vähiin,mut ihan hyvää on kyllä tehny ei oo niin ollu noi vauva-asiatkaan mielessä vaan saanu ihan rauhassa keskittyä muihin asioihin.
Nytkään ei pidempään ehdi tässä istua,ku meillä kahvitellaan illalla tupperin merkeissä ni täytyy vielä vähäsen siivoilla :wave:

Onnea kaikille plussanneille :heart: ja :hug: uuteen yrityskiertoon joutuneille!

Täällä tuli aamupäivällä puhdas ovisnega. Jälleen. Nyt on jo kp 24, niin enpä usko enää ovikseen.. Ja sitäpaitsi ne limatkin menivät jo viime viikolla. Joka toinen päivä keskimäärin on meillä peitto heilunut tässä parin viikon aikana, pitää vaan toivoa ja odotella...
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Täällä tuli aamupäivällä puhdas ovisnega. Jälleen. Nyt on jo kp 24, niin enpä usko enää ovikseen.. Ja sitäpaitsi ne limatkin menivät jo viime viikolla. Joka toinen päivä keskimäärin on meillä peitto heilunut tässä parin viikon aikana, pitää vaan toivoa ja odotella...
:wave:
Samoissa mennään ja ovisnega oli mullakin ja limoja viime viikolla, tosin tän aamun viiva vähän vahvempi oli ku ennen. Tikutan velä 2 päivää ja sit olkoon..

Enssimmäinen kerta kun koko kuumeilun aikana ei oo minkäänsortin "kuvitteellisia" raskausoireita, ei väsytä, närästä, ota hajut nenään, juoksuta pissillä kokoaikaa...jne jne ja tänään pitäs tädin pyyhkästä kylään, outoo.

äityli30 :hug:
Mulla oli eilen illalla tosi huono olo ja väsytti ihan tajuttomasti. Oli just sellainen raskauskuvotusolo. Mutta ei se vissiin sitä sitten ollut, koska heräsin flunssaan. Tässä keräilen voimia josko minusta olis iltavuoroon töihin, mutta ei kauheen lupaavalta vaikuta....
Menkat alkaa parin päivän sisään. Alkais vaan nyt heti niin sitten pääsis taas oottaan uutta ovista.
kujakatit mukava kuulla sinustakin välillä :D
Tuosta vauvakuumeesta on ollut täällä puhetta niin, mulla ei oo nyt läheskään niin kova kuume kuin aikaisempia raskauksia yrittäessä. Yllättävän laimee, mutta sit iskee sellaisia hetkellisiä "piikkejä" jolloin kuumeilee kovastikin. yhtä vuoristorataa tää on =)

Kiitos kaikille onnittelijoille :heart:
Hoperö75, miulla oli sama juttu, ei niin minkään näköisiä raskausoireita etukäteen, siksi olin satavarma, että täti tulee. Olo oli ihan normaali, lukuunottamatta tuota turvotusta, jota on aina mahottomasti ennen menkkoja. Ja aikaisemmassa kierrossa miullakii oli kaikki mahdolliset raskausoireet ja olinkin ihan ymmällä, kun täti tuli ihan ajallaan vielä. Joten pidän peukkuja, että siekin plussaisit tässä kierrossa.

Edelleenkään ei kummempia raskausoireita, rinnat vain aavistuksen kipeet. Jotenkin hirvittää tää oireettomuus...

En uskalla vielä odotuspuolelle pinoutua, joten pyörin tässä meidän pinossa vielä jonkin aikaa. Olo on varovaisen onnellinen :heart:

Pahoittelut kaikille, joille täti on tullut kylään :hug:
Ja paljon plussaonnea jokaiselle ++++++++++++++++++++ :heart:

Jessie onneksi olkoon :flower: ihanaa et saatiin joulukuullekin plussia sitten :)

Ella-83 onneksi olkoon ovisplussasta, toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen :)

äityli30 ja muun tädin vieraikseen saaneet :hug: tyhmä, tyhmä täti kun ei ymmärrä pysyä poissa!

Mulla alkaa ovis lähestymään, yhtään en varmaksi tiedä koska se on ja ihan oikeesti jos tästä kierrosta ei tärppää niin tulee meillekin ne ovistestit käyttöön, nyt vaan ei viitti ottaa kun kp näytti olevan jo 19, laskureiden mukaan hedelmällisimmät päivät olis nyt tällä viikolla ke-to-pe mutta miehelle sanoin, et nyt se on oikeesti joka päivä tahtia vaikka ei tekis mielikään :D rankkaa tämmönen, onneksi se on kuitenkin ihan kivaa hommaa ;) ja toi joka päivä jatkuu sit ainakin vielä ensi viikonkin.
Mulla kuopuksestakin ovis oli ollut vasta tosi myöhään, joten en luota noihin laskureihin.

Vauvakuume mullakin on paaaljon pahempi kuin kahdesta ekasta, esikoisesta vaan mietin, et "vauva olis kiva" ja sit kun oli menkat jo aika reippaastikin kait myöhässä testailin ja totesin, et hitto, sitä on vauva tulossa :) ekalle piti tehdä kaveri joten sekin vain oli sellanen, et tehdään nyt ja sekin sai alun heti.
Tätä kolmatta oon kuumeillut kuitenkin jo parivuotta niin on aika paljon noussut vauvakuumeen taso :) mut toisaalta aika rauhallisin mielin mä oon ollu, tää kierto on ollu helpompi kun viimeksi, esim. kiertopäiviä en itse muista, vaan nytkin kävin tuolta listasta katsomassa et jahas, nyt mennään tässä vaiheessa, toivottavasti pysynkin yhtä rauhallisena ja tän asian suhteen "välinpitämättömänä" aina tonne toukokuun puoliväliin saakka

Jessie ONNEA! Aivan mielettömän mahtavia uutisia! :hug: :heart: :flower:

Tuntuu monella tulleen se haahka kylään - :hug:

Onnea Ella ovisplussasta, toivottavasti saatte lapset nukkumaan hyvissä ajoin :D

varanikki eihän sitä ovista saa aina bongattua tikuilla. Mutta esim itselläni esikoinen sai alkunsa oviksesta joka oli kp 33. Ja onhan meillä kaikilla ovuloimattomia kiertojakin. Kuten minulla viime kierto :kieh:

Minäkään en enään luota noihin raskausoireisiin yhtään. Pari kertaa tiputtu korkeelta ja kovaa. Ihan pöntööhän tämä itsensä tiiraileminen on :LOL: ja siinä km kierrossa oireita ei ollut mitään.

Vauvakuume on mulla kanssa ollut tosi kova tän kolmannen kanssa. Nyt on onneksi vähän rauhallisempi vaihe menossa.

Terveisin P123 kp 11/~30 yk 6

Varanikki jos sitä ovisplussaa ei nyt tuu niin toivotaan, et se ei vain näy testeissä tai vaihtoehtoisesti alkais menkat pian, että saisit aloittaa uuden kierron, missä se plussa sitten tulee....

Höh, mitä mä tänne oikeesti taas eksyin, nyt aloin taas laskeen, et koska testailen taas seuraavan kerran, nyt pitää vaan unohtaa se päivä ihan kokonaan muistin sopukoista :)

Onnea kovasti Jessie!

Voimia kaikille tädin yllättämille.

Tätiä odotetaan tänne saapuvaksi ensi viikolla alkuviikosta. Raskausoireita kuulostelen mutta ei tunnu missään :D Olen ollut varmaan niin kiireinen, etten ole kerennyt vielä oireilemaan. Niitä oireitahan perinteisesti ilmaantuu vaikka en raskaana olisikaan.

Yhteistyössä