KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Huomenia ja kovasti tsemppiä piinaviikkoja kärsiville :) ja toivotaan että plusplus plussia tulee!!!
Itse huomasin tässä että kun ei tosi toimia vauva asian suhteen missään muodossa en myöskään ole näitä viimekierrossa esiintyneitä kaiken maailman raskausoireitakaan havainnut kyllä se vaan taitaa olla niin että pieni pää tekee tepposet olipahan kyse mistä asiasta tahansa. Nyt kp 22/27-29 eli tätiä odotellaan tänne saapuvaksi.....Täällä aiva kauhea tuuli ei taideta päästä lasten kanssa ulos.

Maanantaita kaikille :)
Mä hölmö typerys taas mietin, et jos ostaisin ovistestejä... ihan vain varmuuden vuoksi, että ovuloikokaan sitä... piti olla ajattelematta koko asiaa! :D no, en oo vielä ostanut ja nyt kun pitkitän niin enhän mä ehdi ostaakkaan kun mahdollinen ovis olis jo menny ohi.

pp73 toi on ihan totta, et kun asiaa ajattelee sitä kehittää itsellensä kaikki maailman oireet... helpompaa kun ei vain miettisi asiaa.

pp73 ja tatomira, täällä yks pöljä näiden ovistikkujen kans... Oon testannut nyt kahdeksana päivänä, ja ensimmäinen tikku oli tummin vaikka olettaisin että sillon oli aivan liian vähän aikaa mennyt KM:stä ( 2vk 1 päivä nyt ) että ovis olisi voinut olla. Tänäänkin sain niin haalean viivan siihen testiin, ettei sitä juuri näy. Parempi olisi ehdottomasti olla ajattelematta koko asiaa :headwall:

Ahkerasti ollaan peittoja heiluteltu (nyt kp 18) :D

Eilen nipisteli mahaa ihan urakalla, oletan että ne olis oviskipuja. Ensi kuussa ajattelin sortua ovistikkuihin, jos nyt en siis raskaudu. Hirveästi en toiveita nyt elättele, kiitos niiden lääkkeiden joita söin.

Ehdottomasti olen minäkin sitä mieltä, että mielikuvitus tekee vauvakuumeisille aikamoisia kepposia =) Ja ihan varmasti kohta mullakin 'oireet' alkavat...

Varovaiset onnittelut Piijuska-78 =) Toivottavasti plussa vahvistuu.
Mulla kans näitä "oirekuvitelmia". Mua on väsyttänyt nyt ihan tajuttomasti muutaman päivän (voi johtua myös siitä että yöt nukuttu huonosti ) Välillä tullut yökötysoloja (voi johtua myös siitä, että vatsatautia lähipiirissä liikenteessä ) "kuivakausi" ei ole tullut (voi johtua myös alkavasta hiivatulehduksesta, koska mieletön työstressi päällä ) Rinnat tuntunut oudoilta (voi johtua uusista rintsikoista jotka ehkä hilkun liian napakat) vatsassa sellaista menkkajuilintaa, oikein lievää, ei tässä kierron vaiheessa yleensä ole (voi olla myös sitä, että tästä tulee super lyhyt kierto) :D Voi elämä, mitä sitä ihmismieli saakaan aikaan kun oikein kovasti vauvasta haaveilee. ja sitten vielä se, että nyt mä oon tuon työtilanteeni takia ajatellut, ettei hätä vielä tärpillä, että helmi-maalisvauvakin olis ihan kiva niin entä jos mä just nyt sitten en kuvittelekaan näitä oireita :headwall:
Mutta onneksi meitä on näköjään muitakin jotka menee sekaisin raskauden yrittämisestä :wave:

saanen liittyä joukkoonne? elikkäs kolmatta toivotaan ja ennestään on tyttö-06 ja poika-08.
laittelen tietoja kunhan pääsen rytmiin...sunnuntaina loppuu pillerit ja sitten alkaa yritys ilman paineita...tulee kun on tullakseen :) listoille saa lisätä mut ilman päiviä toistaseksi...
jos pystyy.

Varovaiset onnittelut Piijuska-78 =) :flower: :heart:

Ja tervehdys kaikille uusille :wave:

Varanikki tiedän tapauksia jossa uusi raskaus on todettu tosi nopsaa km:n jälkeen, joten ovis voi tulla tosi aikaisin. Toivottavasti tärppää pian uudelleen :hug:

Tikuttelusta - minäkin ehkä tikuttelen tässä kierrossa. Olen tikutellut joskus aikaisemminkin, ja rehellisesti sanottuna olen niin laiska että olen käyttänyt GB:n digitestiä. Maksaa maltaita, mutta tuntuu luotettavalta ja tulos on helppo lukea. Tsemppiä kaikille peittojen heiluttelu vaiheessa olijoille - vähän kannustusta simpoille :D

Itselläni alkoi yk 6, nyt kp 3/30. Enpä olisi uskonut että tässä näin "kauan" menee. Onneksi ei enään ole ihan hillittömän kärsimätön koko aikaa.

P-E
Piijuska-78 Tuhannesti onnea plussasta ja ihanaa raskausaikaa :flower: :heart:

Uusille tervetuloa joukkoon :flower:

Itsellä tunne ettei tässäkään kierrossa napannut, mitään oireita ei suuntaan tai toiseen ole. Toisaalta taas tämän pitkän yrittämisen jälkeen on jo ajatusta ettei meille kolmatta lasta tule :(

Oikein paljon onnea Piijuska-78. Ihanaa, että saamme välillä positiivisia uutisia!

Nasumasuselle Tervetuloa joukkoon!

P-E:lle :hug: Me yritettiin ensimmäistä lasta 2½ vuotta, joten tiedän minkälaista tuo pitkään yrittäminen on. Voimia!

Kaikille teille paljon plussia testeihin, olipa ne sitten ovis tai raskaustestejä!

Piijuska-78 onnea ja tarrasukkia! :heart: :flower:

P123 saako tuohon digitaaliseen noita testipuikkoja jostain lisää ostettua? Mulla löytyy seKIN täältä nimittäin, mut arvelin et jos seuraavassa kierrossa sillä sitten :D

"Mistä näitä limoja oikein tulee?" "Saunanlauteilta!" :LOL: :whistle: :ashamed: :D

Ja ulos :wave:

Varanikki siihen digitaaliseen ei saa erikseen niitä varatikkuja - mikä on mielestäni ihan törkeetä! Pitää aina ostaa uusi paketti.

Toivottavasti memmiliini ette joudu kolmosta odottamaan yhtä kauaa kuin ykköstä! :hug:

Piijuska
ONNEA vielä :heart: :flower:

Nyt pitkä sepustus omaa napaa; Kävin yksityisellä lääkärillä epäsäännöllisen kierron takia (kierukka poistettu 10/08 ja km 12/08) mutta kierrot sellaisia että tuhrutan vähän väliä ja pituus (sekä koknais, että luteaalivaiheen) vaihtelee melkoisesti. Lämpöjen ja ovistikkujen mukaan ovuloin, mutta aika myöhään (kp 17-19).

Söin Teroja viime kierrossa (aloitin kp17) ja lämmöt kyllä nousi, mutta ei tuntunut omalta lämmön nousulta, oli koholla vaan muutaman päivän. Sen perusteella olin sitä mieltä etten ovuloinut siinä kierrossa, vaan Terolutit nosti lämmöt. (Ovistikkuja en käyttänyt viime kierrossa.) Olin oikeassa, koska labrakokeet sen todisti - en ovuloinut. Juttelin lääkärin kanssa ja hän tiukkaan oli sitä mieltä että Terolutit ei estä ovista vaikka ne alottaisi ennen omaa ovulaatiota.

Koitamme nyt tässä kierrossa ilman Terolutia ja otetaan "ovulaatiokoe" taas loppukierrosta. Jos en nytkään ovuloi, väläytti hän jo clomeja... Luulen että odottelen syksyyn ennen kuin alan niitä popsimaan..mutta katotaan kuinka ovulaation käy tässä kierrossa.

Terveisin P123

Minulla sellainen tilanne, että vuoden vaihteessa sain alkuraskauden keskenmenon. Nyt tarkoitus olisi tässä kierrossa aloittaa taas yrittäminen, josko saatais vielä kolmas pikku tuhisija meille :heart:

Meillä siis jo kaksi lasta, syntyneet 2005 ja 2007.

Joten, jos lisäätte listaan, niin kiertopäivä nyt 6/25-27 ja eka yritys :)

t: pojatx2

P123 Toivotaan todella, että saataisiin kolmas raskaus käyntiin nopeammin kuin se ensimmäinen. Toinen raskaus käynnistyi sitten eka kierrosta, joten en tiedä yhtään mitä odottaa nyt. Terot ja Clomit auttoivat ainakin meitä saamaan sen ensimmäisen aluilleen eli kannattaa varmaan kokeilla!?

pojatx2 Tervetuloa joukkoon!

Raskaustoiveet taas ihan selvästi alkavat herätä. Täälläkin tulee vierailtua päivittäin
:ashamed: Mitenhän taas jaksaa pari viikkoa odottaa? Tätiä odotellaan saapuvaksi about 5.4. ja jos se ei sitten tulisikaan niin äitienpäiväviikonloppuna voisin testailla :heart:

Miten pian teillä muilla on aiemmat raskaudet tärpänny??

Meillä esikoisesta tärppäs yk 3 ja kakkonen yk 1. Jännää, että tuleeko nyt tärppi yhtä pian, vai pitääkö kovinkin kauan odotella...

Ja taitaa moni teistä käyttää ovistestejä?! Itse en ainakaan ihan heti ala niitä käyttämään, en ole ikinä niitä ostanutkaan, niin en tiedä missä hinnoissa ovat?
Ajateltiin jonkun aikaa "yrittää" ihan rennosti ( ihan niinkuin muka en laskisi silti mahdollista ovista/seurailisi limoja ym. ) :D Esikoista yritettiin heti ihan tosissaan ja pettymys oli sitten suuri, kun ei heti tärpännytkään. Tuon kakkosen kanssa oli ajatuksena: tulee sitten kun tulee. Näytti toimivan :whistle:

Piijuska-78 Paljon Onnea :heart: :flower:

pojatx2 tervetuloa!!

Tärppäämisestä Esikoinen sai alkunsa toiseen yk:n romanttisesti häämatkalla. Kakkosen tärppiä hidasti imetys, joka aiheutti ovuloimattomuutta. Tärppi tuli yk 5, joka oli eka kierto, jossa oli ovis. Nyt sama homma. Imetän vielä niin paljon reilu 8 kk:n ikäistä vauvamme, että tätiä ei näy eikä kuulu. Nyt olen kyllä taas siitä hyvilläni, koska tuli varattua etelänloma syyskuulle, enkä haluaisi joutua matkaa perumaan. Alkuraskaudessa loma vielä onnistuu, mutta ei myöhemmin.

Plussatuulia++++

Yhteistyössä