KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Jessie paljon paljon voimia arkeenne surun keskellä :hug: :hug:

Itse myös tulin tekemään osaltani hyvästit teille rakkaat kanssa sisaret :heart:
Tilanne valitettavasti perheesämme kääntyi niin ettei mieheni enää halauisikkaann lisää lapsia :'( :'(
olen koittanut sulatella ,miettiä,ymmärtää ja ...... ja...
mutta mutta luonto on tehnyt osaltani niin kovaksi tämän vauva kuumeen että en tosiaankaan enää tiedä mitä teen???????
Onhan tämä itsekästä ajatella vain omaa oloa ettei saisi enää tuhisevaa nyyttiä,,,kun kaipuu ja tuska sitä luokkaa, en todellakaan tiedä mitä teen,elämän kaari voi olla todellakin arvaamaton ja lyhytkin,jokainen haluaa sen käyttää mahdollisimman parhaalla omaksi näkemällään tavalla :|
Tottakai ajattelen jo saamiani lapsia etten vähässä kummassa riistä heltä isää kotoa pois, voi että on hankalaa, auttakaa mua saamaan ajatuksia johonkin järjestykseen...........

pp73 Oi kun on hankala tilanne :/ Onko miehesi ihan varma, ettei mieli enää myöhemmin muutu?! Ymmärrän kyllä tunteesi. Meillä oli miehellä myös vakaa päätös ettei lapsia lisää, mutta sitten mieli kuitenkin muuttui sairastumisen myötä ja hän laittoi asioita erilaiseen tärkeysjärjestykseen johon sitten kuuluu myös lapsiluvun lisääminen. Kyllä minäkin silloin paljon pohdin luovunko tosiaan omasta haaveesta, isommasta perheestä.
Toivottavasti saatte tilanteeseen sopuratkaisun, johon kumpikin lopulta on tyytyväinen. Voimia siihen. Hyvää kevään jatkoa sinulle ja perheellesi. Kumpa aurinko pian pilkistäisi sinullekin.

Jessie :hug: voimia koko perheelle :'(

:hug: myös kaikille tädin yllättämille.

:wave: Tervetuloa kaikille uusille :) Itselläni on tyttö vm 04 ja poika vm 06.

).( Itse olen vielä kahden vaiheilla aloitanko Terolutit tänään. Jos vielä kuitenkin pitäis yhden luomukierron. Juuri kun tuntuu että on päässyt eroon kierukan hormooneista ja taas pitäisi aloittaa...saa nähdä. Sitäpaitsi oma kuumeeni on hieman katkolla. Kevättä on rinnassa oikeen koko rahalla ja haluaisin saada uuden tatskan ja käydä viihteellä kerran ennen raskautumista. Minua ei siis tässä vaiheessa haittaisi jos raskautuminen venähtäisi jopa kesälle saakka = olen siis raskaana ihan just :LOL: (Oikeesti vauva saa tulla heti kun itsestä siltä tuntuu, mutta itse en pingota yhtään tällä hetkellä ja yritän pitää kiinni tästä tunteesta)

Terkuin P123 kp 17/35 yk 5

VIRVON VARVON!

varanikki voi ei :hug: :hug: voimia sinulle!!!

Ella -83 tyhmä, tyhmä täti. No, nyt vain tammivauvan yritykseen :)

pp73 no höh :hug: toivotaan, että sen miehen mieli vielä muuttuu :) meillä kans ollut yhtä soutamista ja huopaamista, vuosi sitten oltiin päätetty et tulee jos on tullakseen, kuukausi yritettiin ja mies veti jarrut, sit kesällä yritettiin pari kk ja taas jarrut ja nyt on kolmas kierto ja mies kovasti taas pohtii et juuko vaiko eikö, mut toistaiseksi mennään tällä

P123 heh, mä aattelen sitä kun on aurinkoinen päivä ja saa grillata ja korkata kylmän oluen :D se menis tältä kesältä ohi jos raskautuis...

Jessie voimia :hug: tuo on aina raskasta kun joku läheinen lähtee.

).( nyt on dpo 10 ja ainoa oire on, ettei ole oireita! Rinnat ei ole yhtään arat, mitä ne on aiemmin tässä vaiheessa kiertoa ollut, menkkojen pitäis alkaa perjantaina, tänään siis kp 29... ja nyt oikeesti jo tekis mieli mennä ostaan se testi! Jotenkin on sellanen olo et kyllä mä raskaana oon, mut silti takaraivossa on "miksi olisin kun ei oo aiemminkaan tärpänny" eli mä meen sillä asenteella, et menkat alkaa perjantaina.

Ja tervetuloa kaikille uusille! :)

Ihanaa kun tulee pääsiäinen ja meillä muutto,ei tarvii miettiä näitä vauva asioita vaan saa ihan muuta ajateltavaa.hirvee ressi muuten koko ajan tuon tärppäämisen kanssa.
musta tuntuu ettei miehet mieti yhtään tätä raskautumista,tai ainakaan niin rankalla kädellä kuin me naiset.Miehillä on asenne että tulee kun tulee. Naiset taas tekee kaikkensa että onnistuu vaikka sitten joutuis roikkuu jaloista katossa että menee mömmöt oikeeseen paikkaan :LOL:
Tosi kiva kun alkanut lämpenee ilmat,saa kaivaa kevät vaatteita kaapeista :D

Kiitos haleista. Täältä mahdottoman suuri plussapuhuri kaikille, meillä vielä vähän asiat kesken ja pää sekaisin, mutta kyllä tämä tästä... Profiilistani löytyy selitys sille miksi olo on suorastaan rikollisen helpottunut, suru kilpailee hyvänä kakkosena.

Varanikki :hug: :hug: kyllä elämä julmuutta on välistä mahdotonta ymmärtää..voimia!

Niin vaan taas löydän itseni täältä vaikka oloani se ei ainakaan helpommaksi tällä hetkellä tee..,mieheni ei ole sinänsä lasta vastaan vaan, lähinnä sen mukana tuomaan lisä vastuuta,rahan menoa ja työ asioiden järjestymistä(meillä perhe yritys)Joten en vielä ole ihan kokonaan heittänyt kirvestä kaivoon,jos tässä antaisi asian olla tovin aikaa sen kummemmin sitä retostelematta ja katsoa myöhemmin uudestaan??..
Piipahdan aika ajoin teitä moikkaamassa ja jos tilanteet muuttuu tulen takaisin riveihin..
Nyt pitää keskittyä viimeisiin vapaisiin viikkoihin lasten kanssa kotona ja neidin 1v.synttäreiden järjestelemiseen ja mikä ihaninta lumet sulaa ja kesä koittaa kohta.

Aurinkoista viikonalkua ja hyviä plussa tuulia
:whistle: :whistle:

Varanikki olen tosi pahoillani tapahtuneesta :hug: Lisäsin sinut listoille.
tatomira vitsit kun sulla on jännät päivät. Teehän toki ennen pääsiäistä testi niin päästään tästä epävarmuudesta (huomaatko, kuinka tää jännitys tarttuu ja ihan kuin se olis koko yhteisön asia onko tärpännyt vai ei :D )
Huomasin tuossa päivittäessä,että siellä on useampikin, jolla päivät aika mahottomat. Onkohan tärpännyt vai onko vaan jäänyt palstailu vähemmälle.

Eipä tullu täti käymää ei vaikka olin 100% varma.
3 päivänä tuli todella vähän rusehtavaa vuotoa ja sekin valkkarin seassa sitä ei voi vuodoksi edes sanoa.Pikkuhousun suojillla pärjäsin ja välillä niitä ei ois ees tarvinnu.Mitäköhän tämäkin nyt sit oli? :| Onko kellään kokemusta?

Yritystä jatketaan kovasti kaikesta huolimatta =)

toukotuuli mä testasin jo :LOL: hitto mä olen kärsimätön!!

Tein predictorilla taas sen testin kun ei tossa apteekissa oikein muita oo ja siihen tuli viivanpaikka (?) oon tolla testannut pari kertaa aiemmin ja on ollut selkeääkin selkeämpi nega, mut nyt tossa mun mielestä erottaa paikan, missä viivan pitäis olla ja jossain valossa siinä minun mielestäni on häivähdys punaista... eli onko se sitten viivanpaikka vai haamujen haamujen haamu?
Varmaan jos miehelle näytän se sanoo, et se on selkee nega, mut kun mä oon noita tiiraillut niin toi ei musta oo niin selkee.
Kuitenkin kun menkkojen pitäis alkaa vasta perjantaina niin voihan hormoonin määrä olla vielä liian vähäinen, tai sit se on nega ja elättelen turhia toiveita :(

Onko joku tolla predictorilla saanut viivanpaikkaa??

Hitto, miksi en oottanu sinne perjantaille/lauantaille??

Suuret kiitokset kaikille teille ihanille ihmisille haleista! Täällä mennään päivä kerrallaan. Ja haleja puolestaan varanikille myös miulta :hug: . Itsekin olen kokenut varhaisen keskenmenon rv 8 ja kyllä se koville otti.
Tatomira, siulla on jännät paikat, jännätään, että tuo haamu muuttuu selkeeksi plussaksi :) ...
Ja tervetuloa uusille!!!

Ultrassa käyty. Kohtu on hienosti tyhjentynyt ja kaikki muutenkin niin kunnossa kun tässä tilanteessa voi olla.

Jessie :hug: :hug:

tatomira senkin höppänä, nyt saat kärsiä kärsimättömyydestäsi :D ( d=) b !! )

Saralialle myös peukkuja!!

Juu, kyllähän tän taas tiesi ja nyt on ihan kärsimätön... Ihan luulosairas en ollut, sillä mieskin sanoi siinä jotain näkevänsä ...

Nyt siis oottelen perjantaille et testaan aamulla uudestaan, ellei sit täti kurvaa paikalle... ja te saatte kuulla tuloksen vasta ensi tiistaina :LOL:

varanikki onneksi sitten luonto hoiti tuon loppuun asti, ettei muutenkin surullisesta asiasta tarvinnut sitten enää mitään lääkäreiden tehdä. Nyt vain uuteen yritykseen kun siltä tuntuu.

P-E
:hug: Kaikille sitä tarvitseville, erityisesti varanikille ja jessielle :hug:

Täällä vaan ovista odotellaan. Vauvakuume on taas niin korkealla kuin olla ja voi. Kävin ihanaa pientä vauvaa tänään katsomassa :heart:

Mukavaa pääsiäisen odotusta kaikille :wave:

Varanikki hyvä ettei tarvinnut tehdä kaavintaa. Toivottavasti teillä tärppää uudelleen pian ja paremmalla onnella. Mitkä sulla on fiilikset nyt?
Mulla on nyt niin ärsyttävän epämääräinen olo tän vauvajutun kans. Työtilanteen takia jotenkin epäilyttää yrittää...jos työt jatkuu, en haluis heti jäädä äitiyslomalle mutta toisaalta en uskalla kovin lykätäkkään yrittämistä. Kolmenkympin kriisi päällä.... :/ Ja mies haluaa nyt tehä sen kolmannen. Ja koska hän on mua kymmenen vuotta vanhempi niin ei hän halua varsinkaan lykätä lapsen tekoa yhtään pitempään...Onkohan tää vaan joku hetkellinen paniikkin mulla vai mitäköhän lie.

Ihan kohtuulliset fiilikset on nyt toukotuuli, kiitos kysymästä. Hieman surullinen, mutta ei enää sekopäinen ( :D )

Noista ovistikuista kyselin toisessakin pinossa, kun se ultraaja sanoi että raskaushormoni kehossa voi sekoittaa ennen niin säännöllisen kiertoni nyt täysin, niin ajattelin että jos muutaman tikun hommaisin... Mistä niitä saa edullisimmin?

Kyllä olen oikeasti mielestäni onnekas kun näin "helposti ja kivuttomasti" tämä KM kävi. Tästä on hyvä nousta päivä kerrallaan, eikös juu? :)

Varanikki, paljon voimia teille :hug: Tää odottelu on niin piinaavaa, eikö se nyt tärppää mulla enää ollenkaan... peitonheilutteluajat alkakoon ja jos ei tämä kuukausi tuota tulosta, tilaan ajan gynelle, 34vee ikää, joten pakko tehdä jotain tai lakata valittamasta.
Tsemppiä kaikille teille toverit! =)

Täällä ei taideta tässä kierrossa uskalleta edes yrittää raskautumista. En sitten vielä ole parantunutkaan ja näistä lääkkeistä en taida päästä eroon vielä. Sairaslomalla olen taas ja mieli maassa. Edellinen kuukausi tuntui niin pitkälle kun pidettiin sitä taukoa, enkä haluaisi taas odottaa ja samalla kova pelko, että mikä ihme minua vaivaa (sekään ei siis ole selvinnyt).

Jaksamista kaikille vauvakuume höperyyden keskelle!

Yhteistyössä