KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Heippa vaan kaikille, taustaillut olen kaiken tämän kuumeen keskellä mutta mutta on pienesti ilmoitettavaakin että,mies on luvannut vielä harkita asiaa mahdollisen kolmannen suhteen =)
Jatkan varovaisesti olemalla toiveikas... :/

Paljon plussa tuulia :whistle: :whistle:

tuu-tikki2 numerot nimien perässä ilmoittavat sen hetkistä kiertopäivää kuukautisten kokonaiskestosta.Niin ja tervetuloa puolestani,itse vähän "lepäilen" taustalla tästä hommasta kun tuli muutoksia miehen puolesta kolmannen lapsen saannin suhteen...
 
Täällä on kp ehkä 16 ja edelleen tuntuisi olevan tärppipäivät. Isäntä ihan käsipelillä arvioi tilannetta samalla kun tekee kivaa.. hih. Mä olen oppinut vaan joskus että ovis on 2vk ennen seuraavaa tätiä ja tuntuisi hassulta, että mulla olisi kierto jotain 32 pvä.. ennen on ollut 29-30 ehkä.
Toisaalta jännittää ihan hirveästi, että jos tärppääkin. Me ollaan vitsailtukin, että tää ei oo mitään kauhean romanttista rakastelua vaan ihan siitostouhuja. "Hei tänään ois sitten taas siemennyspäivät" ei oo kauhean viettelevää :)

Tsemppiä vaan kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Punaposki82:
Täällä on kp ehkä 16 ja edelleen tuntuisi olevan tärppipäivät. Isäntä ihan käsipelillä arvioi tilannetta samalla kun tekee kivaa.. hih. Mä olen oppinut vaan joskus että ovis on 2vk ennen seuraavaa tätiä ja tuntuisi hassulta, että mulla olisi kierto jotain 32 pvä.. ennen on ollut 29-30 ehkä.
Toisaalta jännittää ihan hirveästi, että jos tärppääkin. Me ollaan vitsailtukin, että tää ei oo mitään kauhean romanttista rakastelua vaan ihan siitostouhuja. "Hei tänään ois sitten taas siemennyspäivät" ei oo kauhean viettelevää :)

Tsemppiä vaan kaikille!
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta haluaisitko kertoa kuinka tää toimii? :ashamed:
 
Heippa pitkästä aikaa. Lukemassa olen käynnyt, mutta kirjoittelu jäännyt vähemmälle. Mukana edelleen ollaan, mutta imetän edelleen niin paljon, että eipä tuo hormoonitoiminta oikein käynnisty. Eikä mua hurjasti haittaa, vaikka ei vielä hetkeen mitään tapahtuisikaan. Ihana kuitenkin kuumeilla kolmosesta. Palasimme juuri eilen Egyptin lomalta. Sen verran touhukas loma oli kahden pienen kanssa, että sekin vähän lievittää vauva kuumetta. Toisaalta hyvä niin ei vauvakuume saa yliotetta. Kolmonen saa tulla sitten, kun on sen aika. Näin ainakin nyt pystyn ajattelemaan, mutta voipi olla ,että jos menkat taas joskus alkaa niin ovistikkuja olen oitis tilaamassa :) .

pp73 Toivottavasti miehesi pikkuhiljaa kääntyy taas kolmosen kannalle. Mun mies myös aina välillä saataa tokaista ettei meille enää vauvoja tule. Hän saa minut niiin surulliseksi noilla puheilla. Taas seuraava päivänä on toista mieltä. Tiedä noista miehistä.

Plussatuulia kaikille!!!
 
Varanikki:
Mulla ainakin kohdun suu on yleensä suht jossain huomaamattomana. Oviksen aikaan kuulemma kääntyy paremmin esille ja kohdun suu on selkeästi auki, pehmeneekin ehkä? En oo tuolta meidän kotitohtorilta kysellyt sen tarkemmin =)
 
Tervetuloa tuu-tikki2 :)

Varanikki toivottavasti vuoto on jo loppunut ja pääsette pian uuteen yritykseen!

pp73 no hyvä et mies on taas tolla kannalla :) et jotain toivoa on.

).( mä nyt päätin olla oikeasti murehtimatta koko lapsiasiaa, mä päätin et miehen kans tjottaillaan ja lopetetaan kokonaan sen murehtiminen! Menkat loppui eilen... nyt yritetään keksiä kaikenlaista muuta mietittävää kuin vauva.

Saatan siis olla poissa täältä viikon-pari, mutta käyn varmasti lukemassa ja kertoilemassa joskus kuulumisia, mut yrittää vähän saada tätäkin taka-alalle.

plussatuulia kaikille :whistle: toivottavasti saadaan tammikuulle monta pikkuista kun joulukuulle ei tainnut tärpätä yksikään?
 
Heippa kaikille! Tulin vaan kurkistamaan mitä teille kuuluu. Meillä hautajaiset lauantaina ja sen jälkeen toivottavasti pääsee taas arkeen kiinni. Muuten, normaalisti aina ovisaikaan miulla on julmetun kova kipu tuolla nivusissa, yleensä joutuu särkylääkkeen siihen ottamaan, mutta tässä kuussa ei ollut ovisaikaan mitään tuntemuksia :/ .

Eli eipä harmita niin paljoa, kun tämä kerta jäi väliin, jos tuota ovulaatiotakaan ei kuiteskaan tapahtunut. Vauvakuume kyllä kova ja ensikierrosta ollaan täysillä mukana. Ja paljon haleja kaikille tädin yllättäneille :hug: ...

Joku taisi mainita, että esikoinen aloittaa kohta koulun, niin on meilläkin ja tuntuu jotenkin niin isolta tytöltä jo. Eräänlaista luopumista sekin, kun koulutaival alkaa ( itselle nimittäin)...
 
Punaposki82, kiitos tiedosta :)

Tatomira, kylläpä se, kylläpä se :D :whistle: Jospa se vauva sit tulee kun on tullakseen, mitä nopeammin sen parempi :xmas:

Miehet on vähän tuuliviirejä, meillä ainakin, toivottavasti teillä mies pysyy suostuvaisena pp73 d =) b

Jessie :hug:

Mullakin yleensä on ollut ovisaikaan nippailut vatsassa ja limassa selkeä ero, nyt ei ole ainakaan vielä mitään kuulunut. Tosin km vuoto/tiputtelu loppui vasta toissapäivänä ( no ehkä tippa vielä eilen ) joten ei ole mitään hajua millon tuo mahdollinen ovis voisi olla tulossa/menossa/mennyt jo.. (?) Mutta jos laskettaisiin siitä milloin vauva on menetetty niin 11.päivä siitä oli eilen.. Osaako joku sanoa jotakin tähän?

Täällä paistaa aurinko, ei liene vaikea arvata minne me tytöt suunnataan :wave:
( Huomatkaa iloisempi olemus ja toivoa tihkuva mieli :D )
 
tuu-tikki2 tervetuloa mukaan =) ilmoittele päiviä jos haluat niin lisään ne tuonne listaan.
Kiva kuulla sinusta pp73 toivotaan myötätuulta miehesi suunnalta ;)
Jessie voimia hautajaisiin :hug: Teilläkö on myös kouluunlähtijä perheessä. Kiva kuulla että joku on samassa veneessä. Äidille ja isälle kai se kovin pala tosiaan on. lapset vaan innoissaan :D
tatomira toivotaan, että saat ajatukset hetkeksi muualle ja vauva sitten päättääkin tulla. Mun hankala saada vauva-ajatuksia pois, kun kaveri sai eilen vauvan ja nyt vaan ootan milloin pääsen sitä katsomaan ja haaveilen omasta nyytistä entistä enemmän...
 
:wave:

Tervehdys.

Kirjoitin pidemmän meillin ja onnistuin tuhoamaan sen :kieh:

Joten nyt pikaisempi versio;

Kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja aurinkoisia kevätpäiviä!


Jessielle
voimia hautajaisiin :hug:

Itse en ole jaksanut viime aikoina kirjotella. Johtuen suurimmaksi osaksi siitä etten usko tässä kierrossa juurikaan olevan mahkuja.

Terkuin P123
Yk 5 , kp 28/ ~30 (dpo 10)
 
Ja mikä se viimenen numero siellä perässä on?yk??? :whistle:
Joo, mullapa ei mitään numeroita ole antaa, kun kierukan voimin mennään vielä (toivottavasti toistaiseksi) eikä minkään sortin vuotoja olekkaan...

Meillä siis tytöt 04/05 ja 08/06 ja kolmannesta haaveltu ja ei haaveltu vuoronperään jo ties kuinka kauan. Tällähetkellä on kuitenkin tosi voimakas tunne että yhdelle pienelle olis vielä tilaa ja rakkautta tässä talossa ja eipä tämä tunne taida tästä mihinkään enää hälvetä, niin kauan sitä on jo jatkunut :) Mieskin siitä pojasta haaveilee...

Joskin olen niin itsekäs, että ajattelen myös asiaa siltä kantilta, että mitäs sitten jos saatais kolmas lapsi....minkälaiseksi elämä muuttuu?? Me tykätään matkustella ja mennä lasten kanssa ja ilmankin joskus...ei kolmen kanssa olekkaan enää yhtä helppo mennä kun nyt kahden ja viehän se enemmän rahaakin? Jäisikö se kolmas "yksinäiseksi" kun tytöillä on niin pieni ikäero? Entä jos sillä kolmennella olisikin jokin vakava sairaus joka vaatisi normaalia enemmän äidin ja isän huomion ja kaikki se olisi isosiskoilta pois?

Silti tätä tunnetta vauvan tuoksuisista hetkistä ei voi millään pyyhkiä pois...Sekavia ajatuksia ja haaveita.

Kaikille tsemppistä yrityksiin :D Mä täällä yritän selvitellä ajatuksiani ja saada selville mitä tuo kaksilahkeinen nyt meinaa, vai meinaako mitään? Harjoittelu kuulemma ainakin käy ;)
 
Tuu-tikki2 se yk meinaa yrityskertaa, monettako kiertoa vauvapuuhaillaan :)

Meilläkin tuo mies on innokas kyllä harjoittelemaan ;)

Ristiselkä mulla kipuilee nyt, aivan kuin olisi menkat jo tuloillaan tai mahdollisesti se ovis :eek: Mutta testi antoi haamun aamupäivällä, siis ovistesti. Joten eipä vielä taida olla semmoistakaan..

:wave:
 
Moikka,,,jännä on,,,kaikenlaista oireilua ja ei minkäänlaisia merkkejä menkoista,mutta,,,lämpöä ollut koko tämän viikon,mutta johtuneeko päällä olevasta flunssasta :( pöhkö minä tein testin eilen apteekin raskaustestillä ja negahan se oli,,,onko kokemusta että miten se testi toimii? Hermoja raastaa,toivoo mutta samalla pelkää,,,
 
ihanaa, viikonloppu B) Mä oon niin totaalisen poikki ettei mitään jaksa tehdä. Sain mä kaupassa käytyä ja laitoin pesukoneen päälle. Nyt taidan ihan vaan oleskella.
Eilen oli ihan selvästi ovis, ja nyt sitten vaan toivotaan,että ennen sitä matkaan laitetut simpat olis jaksanut elellä ja odotella munasolua :whistle:
 
Eilen oli ovis. Limat ja lämpöä 37. Ovistikku näytti kahta viivaa. Eilen heilu peitto, joten peukut pystyyn, ettei ala vuoto 31 päivä... Niin kolmatta yritellään täällä =)
poika menee syksyllä kouluun ja tyttö täytti 5päivä 2vuotta.
Yrityskiertoja 2
 
Miten aika aina seisahtuu tässä vaiheessa kun oottelee et tuleeko täti, vai pääseekö testaileen :/ Viikko ois vielä sinniteltävä. Mut toisaalta, kyl tää 9 kuukautta mitä ollaan vauvaa yritetty on menny nopeesti, miettii vaan et jos ois heti tärpänny, ni nyt vois olla jo käärö kainalossa :'( Tsemppiä kaikissa vaiheessa kiertoo oleville kamuille, toivotaan näin kevään kynnyksellä, että lämmin sää ja iloinen mieli auttais asiaa ja saatas oikeen suurensuuri plussa-aalto :whistle:
 

Yhteistyössä