KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

saralia, jospa se on jännitys joka pitää menkat poissa. Ainakin minulla tammikuussa menkat olivat viisi päivää myöhässä ja alkoivat sitten vasta negatiivisen testin jälkeen.

Ostin tuossa ovisliuskoja kirpan kautta, kunhan tämä vuoto loppuu, niin päästään kuivaharjottelemaan miehen kanssa :heart:

memmiliini :hug: T:höperö :ashamed:

memmiliini saanko kysyä mikä sinua vaivaa? En muista onko ollut mainintaa aikaisemmin. Onko vakavia oireita ja onko tutkimukset menossa? Surullisia ja huolestuttavia tuollaiset asiat :/
toivottavasti saralia sulla on just tuo varanikin mainitsema stressi mikä hämää kiertoa.
Meidän kai pitäis alkaa vauvantekoon näinä päivinä jos aijotaa. Mies ainakin aikoo ja minäkin kun saisin nää ajatukseni selkeiksi...
Oli kyllä ihana kutkuttava tunne, kun kaveri näytti ultrakuvia, joissa pikku möykky pötkötteli, tuli tunne, että voi kun pian minunkin masussa :heart:

Huomenta!
Jokohan me kohta saadaan tähän ketjuun plussauutisia. Tuolla listassa on ainakin yhdeksän nimee, joilla on jo sellaiset päivät että ellei täällä vierailu ole unohtunut niin plussa voi hyvinkin olla tulossa =) Pidetäämpä peukkuja!!!! Voi voi, kun tatomira pitää meitä jännityksessä pääsiäisen yli :D

Tulin vähän tännekin kurkkimaan taas. Nyt kp 7/32-35 ja kipeenä ollaan. Mulla meneekin jo toukokuun puolelle seuraavat jännäilyt niin ei kauheesti ole mitää informoitavaa vielä näillä päivillä..

Täällä uusi mamma joukkoonne pikkukolmosta toivomaan. Meillä on pojat 12/06 ja 05/08 syntyneet ja vielä olisi 1-2 lapselle tilaa.. nyt tuntuu että jaksamisen mukaan seuraava on hyvin mahdollisesti viimeinen, jos meille edes vielä lapsi suodaan.
Eka lapsonen sai alkunsa vajaan vuoden yrityksista ja toinen huolimattomasta ehkäisystä :)
Nyt työtilanteen vuoksi yritystä meillä 3 kiertoa ja sitten pitää miettiä tilanne uudelleen jos ei ole tärpännyt. Kiertopäiviä en halua laskea, kun tuntuu, että sitä sitten menee kevät päivien laskussa, mutta nyt on ovisaika ovilla ja sen mukaan yritetään touhustella..

Toukotuuli :) heh, en sitten pidä teitä jännityksessä :)
Voit päivitellä listaa, tänään kp 2/32... et semmosta... olis pitänyt vaan oottaa sinne asti mihin piti odotella testaamisen kans niin ei olis menny taas testejä hukkaan :(

Mutta ei toi ihan täysin huono asia oo, ensinnäkin, mulla oli taas kierto sen 32 päivää, eli jo kolmas perättäinen säännöllinen kierto!! ihan älyttömän hienoa, kauan sitä on odotettukin (ja nyt sit manaan et ens kierto on kaukana tosta 32... pöh... )

No, mä oon myös aatellut, että jouluvauva ei oo kauheen kiva, et tammikuu olis paras aika, joten nyt meilläkin kuumeillaan tammivauvaa :)

Tervetuloa Punaposki82!

Tatomira :hug: Ensi kierrossa sitten.
Minä toivoisin mieluiten Helmikuulle lapsosta, mutta kunhan nyt tulisi edes :) Nyt laskettu aika olisi ihan Tammikuun alussa, jos tärppäisi.

Mä olen tässä samalla ollut laiharilla, mitenhän vaikuttaa raskautumiseen? Syön kyllä terveellisemmin kuin aiemmin, joten varmaan mielummin edes auttavasti. Kiloja on lähtenyt n. 6 ja vielä olisi paaljon jäljellä. Tai no indeksi vajaa 30, joten olisiko 15kg vielä hyvä.. Yleensä paino ei ole raskauden aikana paljon noussut, kun ei ole yhtään tehnyt mieli mässyä... senkin edestä sitten kyllä imettäessä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja toukotuuli:
Tervetuloa Punaposki82 =)
Taitaa väki olla pääsiäisen vietossa kun on niin hiljaista....
Minä oon vähän väliä tännekin kurkkinut, mutta ei vaan ole ollut asiaa :D

Pääsiäistä vietelty suklaisilla munilla vaan, vielä himpun vuotelen.. En oikein uskalla aloittaa mitään ennen kun on "hanat kiinni" kokonaan.

Mutta jatkellaan munien parissa ;)

Tervetuloa Punaposki82 :wave:

Tatomira, no hö :( Ensi kierroksella sitten :hug:

Täällä taas pitkästä aikaa :D
juu elikkäs se kurja täti sitten tuli.... ja voi juma et oli oudot menkat :/ .... nyt sitten vietetään päivää 15/30 eli tuo kierron pituus näyttää aikalailla vakautuneen tuohon 30 päivään... ja täällä vietetään munaisaa pääsiäistä monessakin muodossa :heart:

tervetuloa kaikki uudet =)

Varanikki :hug: elämä koettelee ....

tatomira voi rähmä, olen pahoillani ettei sitten plussaa tullutkaan. Mutta ei muuta kuin tammivauvan yritykseen sitten.
unikeiju kiva kuulla sinustakin =) Minä jo ajattelin, että sie olet siirtynyt plussanneisiin.
Laiskaa lomapäivää vietellään. Ollaan vielä yöpukusillaan kun yleensä jo tähän aikaan ollaan pihalle menossa :D No, lähdetään retkeilemään jahka tästä jaksetaan. Välillä pitää ottaa ihan rennostikin, eikö vaan.

Tottakai lomalla rennosti toukotuuli :D Meilläkin nukuttiin tänä aamuna puoli kYMMENEEN asti, mitä en muista tapahtuneen ikinä aiemmin :kieh:

Unikeiju, niinhän se tekee :hug:

Ja munan kimppuun, suklaisen nimittäin :p

Reissusta kotiuduttu.
Pitkäperjantai alkoi kuten arvelinkin, menkathan ne minun kiusaksi siis alkoivat. Pari päivää oli ihan normaalia, ja nyt taas lorisee niin ettei mikään tunnu riittävän. Yöks.
Jotenkin alkaa jo usko ja toivo hiipumaan kun sitä vauvaa ei vielkään meille suoda. Kahdeksas kierto lähti käyntiin, joten eihän tässä vielä pitäisi mitään hätää olla. Mutta sitä kun on niin malttamaton.. Eikä asiaa helpota, että taas viime viikolla kuulin pari raskausuutista lisää. Voitteko kuvitella, nyt ystäväpiirissäni on 8 raskaana :eek: Aika hurjaa..

Tatomira ja unikeiju, pidetään peukkuja että nyt se tammivauva sitten tärppäis. Tääki tahtoo kuulua siihen porukkaan :heart: Plussapuhureita myös kaikille muille!

Mutta nyt purkamaan vielä matkakasseja ja järkkäilemään paikkoja. Huomenna juhlitaan kuopuksemme 2vee syntymäpäiviä mummien ja pappojen kanssa.

kp 3/27

snowangel pahoittelut menkoista. Toivotaan, että me siirrytään suurella joukolla sitten sinne tammikuisiin, kun tämän vuoden vauvat meni sivu suun =)
Mulla on nyt "vasta" kolme ystävää raskaana, sinun lähipiirissä tuntuu olevan ihan valtava vauvabuumi. jospa pian olisit siinä joukossa mukana.

P-E
:wave: Täällä ollaan, pääsiäinen mennyt yötöissä ja ovis samalla. Peittojen heiluttelu jäänyt muutamaan kertaan, mutta josko vaikka riittäisi :ashamed:

Varanikki :hug: , tuo vuoto on ärsyttävää ja toivottavasti pian loppuu :hug:

Kuivaharjoittelua suoritettu :whistle:

Pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä että elämä voittaa :)
Virallisesti päätetty että uusi yritys alkaa sitten kun siltä tuntuu, koitan ottaa rennosti ja päivän kerrallaan. Hahaa, eipä sitä kai juuri muuta voi :D

Mukavaa päivää kaikille :wave:

:hug: kaikille tädin yllättämille! Aikas moni on saanut nyt pettyä... Onkos meillä yhtään maaliskuussa?

Toukotuuli On tämä sairastelu jo vähän helpottanut ja hieman asiat jo selvinneetkin. Mulla oli aika paha tulehdus (hirmuisen tarkkaan en halua tässä analysoida, ettei mua tunnisteta) ja sain siihen lääkkeet. Ne lääkkeet aiheuttivat minulle sellaisia sivuoireita esim. kovaa huimausta, että kuvittelin jo vaikka mitä. Sitten kun annostusta vähennettiin ja lopulta lopetettiin, olo on ruvennut helpottamaan. Lääkäri oli sitä mieltä, että mitään esteitä ei pitäisi vauvantekoon olla. Tosin ne lääkkeet saattavat hetkellisesti aiheuttaa hedelmättömyyttä...

Eli jo vähän positiivisemmalla mielellä tässä jo ollaan :)

P-E toivotaan, että riittäisi :)
Carla hyvää kevään jatkoa sinulle. Tervetuloa uudelleen joukkoon jos tilanne muuttuu :hug:
Varanikki kyllä se siitä, vähitellen olo helpottuu. Kuulostaa tuo vuoto kestävän sulla aika pitkään. Mulle tehtiin silloin km:n jälkeen kaavinta niin se vuoto loppui siihen paikkaan. Mut olikin se tosi runsasta ennen kaavintaa kun side oli täys heti :/
memmiliini hyvä kuulla, että vointisi on parempi. Toivotaan, että paranet lopullisesti pian ja lääkkeiden sivuvaikutuksetkaan ei satu sun kohdalle lainkaan =)
Täällä on aloitettu oviksen bongaus ja jo harjoiteltu vauvan tekoa :D Nyt vaan vielä pari, kolme päivää aktiivista yritystä niin ei voi sanoa ettei olis kaikkeemme tehty...

Päiväkodista saatiin lappu hoitopaikan irtisanomista varten. Jysähti tajuntaan, että esikoinen ihan tosissaan lopettaa päiväkotiuransa toukokuun lopussa ja siirtyy koululaiseksi. Huh huh tätä äiteen luopumisen tuskaa :ashamed:
Joten kyllä meille se vauva sitten vissiin tosissaan saa tulla että pieniäkin riittää tässä perheessä :) viime yönä vaan tuli taas sellaisia pakokauhuisia ajatuksia raskaudesta ja vauvoista, että miten sitä jaksaa.....

Toukotuuli, mullahan koko vuoto on alkanut 23.3 jo, että aika kauan. Mutta ekat viikot ja tämä viimeinen viikko on semmoista ruskeaa ollut vaan. Että kyllä tämä tästä :D

Märkäharjoittelua suoritettu :whistle: :LOL:

Niin ja todellakin pelottaa jo että miten sitä jaksaa mahdollisen seuraavan odotuksen, kun tässä edellisessä kävi miten kävi..

Ja eikun ulkoilemaan :wave:

Täälläkin yks kolmannesta haaveileva.... :wave:
Täytyy kyllä myöntää etten ymmärrä noista numeroista joita tonne on listattu nimien perään yhtikäs mitään :ashamed: Mitähän ne meinaa tarkottaa???
Meillä ei edes vielä totista yritystä takana vaan vasta puhe asteella tämä kolmas ja saa nähdä jääkö sille asteelle vaiko saadaanko jotain aikaan...

Yhteistyössä