KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Tervetuloa jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta

TORSTAI 28.5

mammamia82...........................kp 17/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 17/27....................yk 10
äiti0408...................................kp 6/28-43.................yk 3
Ainuliini....................................kp 43/?.........................yk 3
Lilla2009..................................kp 79/31.......................yk?
Ella-83.....................................kp 21/32-35..................yk 7
Lihapulla..................................kp 86/28.......................yk 1
höperö75.................................kp 30/26-28...................yk 10
Unikeiju....................................kp 36/30.......................yk ?
P123....................................... kp 12/30........................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 25/28................yk 4 vuotta
Tatomira................................. kp 20/29-32...................yk 5
memmiliini................................kp 22/30-32.................yk 3
Justiina82.................................kp 65/30......................yk 5
Pikkarainen..............................kp 33/33-36.................yk 2
pikku 3.....................................kp 84/32......................yk ?
pojatx2....................................kp 16/25-27.................yk 2
Varanikki..................................kp 13/28-?...................yk 2
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?
äityli30.....................................kp 31/27-31.................yk 3
Kirppu81..................................kp ?..............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
Punaposki82 ...........................kp 32/28.......................yk 2
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
nasumasunen...........................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
BornToLose..............................kp?..............................yk?
pingviini100..............................kp ?.............................yk ?
Pusutin.....................................kp 6/?..........................yk?
essiennieukko..........................kp ?.............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E

Haamut
Unikeiju
äityli30

Vuoden 2009 plussat:
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Piijuska-78 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:

Plussaonnea!!!

Tulinpas korkkaamaan uuden ketjun.
Minäkin höperö75lle ja P-E:lle rutistuksia lähetän, kun se kurja täti nyt taas kurvasi :'(
Lilla2009 tervetuloa joukkoon ihanaan kirjoittelemaan.

Tänne ei ihmeempää. Nyt on menossa n. dpo 4. Mitään oireita ei luonnollisestikaan vielä ole, kun oviksesta on noin vähän aikaa. Flunssaa vain meinaa pukata päälle. Lämmöt on koholla ja nenän limakalvoja polttelee ja kurkkua kutittaa. Mutta nyt vain pää kylmänä odotellaan tulleeko täti ens viikon loppu puolella kylään vaiko ei. Kunpa aika kuluisi nopeaa.

Mä päivitän tätä nyt aina tähän eka sivulle (ellei joku sitten lainaa tekstiä ja liitä siihen niitä kuvia :) ) On sitten helppo löytää aina noi päivät.
Mulla nyt vihdoin odotettu täti tuli ja pääsee oottamaan yrityspäiviä =)

Kiitos toukotuuli uudesta ketjusta :) minä en osaa kuvien linkittämisessä neuvoa, mutta hyvin se käy tuossakin :)

Ella-83 toivottavasti täti ei tulekaan ja pääset plussaa testailemaan :)

Mulla on nyt dpo 6 ja mitään oireita ei mihinkään suuntaan... eilinen rintojen arkuuskin tuli ja meni, ei ollenkaan niin kipeät olleet kun pari kertaa aiemmin ennen menkkoja, mutta voihan ne vielä tulla. Mä nyt vain odottelen, tosin sallin itselleni pienen helpotuksen ja testaan jo ensi viikon perjantaina lauantain sijaan... vielä on suht rauhassa ollut, mut ens viikko on tuskaa :D

Elikkä olen piakkoin 30v. Kierrot mulla ollu ihan jotain kamalaa... välillä se lähes normi 30pv ja nyt viimeiset kolme kiertoa heittäny häränpyllyä 51-56pv. kolmatta ollaan yritetty jo toista vuotta - alkaa niin turhauttamaan. Aiemmat lapset (pian4v ja loppuvuodest kuopus 3v) tulivat niin helposti...
Nyt mulla on ilmeisesti dpo 10.. Aivan sata varma en ole tuosta kun ei tikutellut tälle kiertoa. Rinnat on kyl "paisunu" ja tavallisesti oviksen jälkeen ne sitten lurpahtaa sellaisiks ruttanoiks =) Nyt ne on pysyny tällaisina jo hyvän tovin, pieni toivon kipinä löytyy - mutta.. se selviää sitten jonku ajan päästä.

Täytyy päivitellä tietoja uuteen listaan... Enpä olisi uskonut, että täti olisi näin odotettu vieras. Mutta tulis siis jo, niin päästäisiin taas yrityksen makuun. Tänään on jo ensi oireet havaittu. Olipa kyllä onni, etten tullut silloin ekalla yrittämällä raskaaksi. Olen joutunut syömään vahvoja lääkkeitä mutta nyt siis alan olla kunnossa ja uusi yritys voi alkaa :)

Kohta siis palaan seuraanne! Uudemmille palstailijoille tiedoksi, että olen ollut 'lapsen tekotauolla', koska emme halunneet saada lasta joulukuussa.

Plussatuulia!

mikä tuo dpo oikein on?En ole ennen kuullutkaan tuollaista :D
Aivan mahtavaa kun kevät on tullut. Piristää kummasti toi aurinko vaikka muuten päivä menis kuinka päin peetä :saint:
Alkaa tuo vauvakuume kyllä olee tosi pahasti päällä,oli pakko käydä hipelöimässä tänään sellaisessa vauva/lasten tarvike liikkeessä.Aivan ihanaa tilpehööriä siellä sun täällä.Jotenkin kummasti nyt kun itse kuumeilee kovasti kaikki raskaana olevat huomaa ja pienet potkarit tarttuvat kaupassa käteen ja pakko huokailla taas :LOL: Ah tätä kuumeilun ihanuutta.
Täällä painaa kova flunssa päälle jo pari päivää ollut poissa töistä mutta ehkäpä maanantaina jo pääsis duuniin.Alkaa tämä kotona oleminen tympimään kun ei ole "tekemistä" vaikka meillä tosin on miehen kanssa muutto edessä.Ostettiin omakotitalo ja ens viikolla kait pitäisi muutella,että onhan siinäkin ohjelmaa :D
Mukavia päiviä muille,tää jatkaa sairastelua :snotty:

tervetuloa uudet! Snowangel, hoksasin, että mehän mennään melkein samoissa päivissä!!!Eli odottelua täälläkin. Mulla on nyt hiukan ristiriitaiset fiilikset, sain muutama viikko sitten vakituisen työpaikan ja olisi kyllä kaikkea muuta kuin oikeudenmukaista, että ilmoittaisin jossain vaiheessa että jään sitten äippälomalle,,,jos siis sattuisi tärppäämään...mutta elämäähän tämä vain on, eikä niitä lapsia tehdä vaan niitä saadaan...mutta silti, pelottaa jo valmiiksi, miten töissä asiaan suhtauduttaisiin

Täällä myös yksi jolla poika 00 ja tyttö 04 ja nyt haaveillaan kolmannesta.
Tämä haaveilu on vaan niin turhauttavaa kun jätin ehkäisyn pois jo marraskuun alussa, ekat menkat tuli sitten helmikuun 15. ja siitä pari viikkoa niin tuli taas jotain tuhrua pari päivää ja sitten ei taas mitään, kierroista ei siis mitään tietoa :|
Ärsyttää niin kun kaksi ensimmäistä tärppäsi heti ekalla ja nyt on sitten niin vaikeeta että... :headwall:
Lääkäri käski vielä vaan ootella tänkin kuun ja katotaan sitten taas miltä näyttää...
Muutaman kertaa turhaan testannutkin ja siitä masentunut lisää... mutta toivossa silti koitetaan elää.

Ella-83 eihän oireet välttämättä alakaan noin ajoissa, älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

memmiliini ja Carla onnea kuukautisista :) nyt voi sitten yrityksen laittaa kunnolla päälle :)

ON: mulla on maha ihan jumalattoman turvoksissa, hyvä et sain housuja kiinni... nice... eli ei. Perinteinen menkkaoire, se kyl on, et rinnat ei oo nyt olleet yhtään arat, kaksi viimeistä kiertoa ne on kipeytyneet ennen menkkoja ja nyt ei mitään, mitään muutakaan oiretta ei oo mihinkään suuntaan, mut toistaalta, nyt on dpo 7 joten eipä niitä vielä olisikaan. Tänään alko poltteleen raskaustestin osto, mut totesin, että hitto en varmasti osta! Ensi viikko on tuskaa, kun pitää kiertää apteekit kaukaa :D torstaina kyllä pitää moiseen mennä kun sitten onkin jo pääsiäinen. Viikonloppuna varmaan ajattelee muutakin kuin vauvakuumeilua.

Hitsin vitsi, tää on oikeesti ihan järjetöntä kun mä näin aivan mielettömän nätin kehdon ja mietin, et meen sen ostaan. Se sopiskin meillä tosi hyvin, ei se kovin pitkäikänen oo, mut se oli tosi hieno. Sit vaunut oon jo suunnitellu et millaset ostan ja pohtinut et otanko pakkauksen vai rahan jne. Jos nyt plussa tulee, pitää kartoittaa nuo vauvatarvikkeet, et tarviiko pakkausta :) Jopa turvaistuimet oon jo miettinyt, en siis pelkkää kaukaloa vaan senkin jälkeiset :D mä oon sekaisin! :D

Voi hyvä luoja tätä elämää... Mieheni isä kuoli eilen todella yllättäen, ilman mitään ennakkovaroitusta :'( . Itkusta ei meinaa tulla loppua ja mieheni sai eilen monta kertaa todella pahoja paniikkikohtauksia, jolloin jopa pyörtyi ja lopetti hetkeksi hengittämästä :'(

Itse olen myös aivan rikki, oman isän kuolemasta on tasan neljä vuotta ja siitä toipumiseen meni pitkään. Meidän lapsille pappa oli todella tärkeä ja kamalaa nähdä heidän suruaan! Nyt mennään vaan päivä kerrallaan eteenpäin ja vauvahaave jää valitettavasti hetkeksi taka-alalle. Ensiviikolla olisi ollut ovispäivä, mutta luonnollisesti tämä kierto ja saattaa mennä seuraavakin, mene ja tiedä, ihan ilman yritystä. Tärkeintä on saada mieheni taas kuntoon ja yli pahemman surun, jolloin voidaan sitten paneutua asiaan uudelleen.

Tulen silti aina kertoilemaan kuulumisia ja vilkaisemaan, mitä teille kuuluu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äityli30:
Olen 32 vuotias. Kaksi lasta on 02 syntynyt poika ja tyttö 07.. toiveissa on kovin kolmonen =) Mieskin sanoi eilen että kolmas saapi tulla =)
tammikuussa kierto 31 helmikuussa 31 maaliskuun 34.. elikkä 10 päivä pitäisi ovulaatio tulla. Laskurin mukaan?

=)

Voi Jessie :hug: Otan osaa menetyksen vuoksi. Voimia raskaaseen aikaan.
Uusille kuumeilijoille tervetuloa! Teitä tulikin kerralla monta. Kiva, että saadaan eloa tähän ketjuun kun täällä välillä on ollut hiljaisempaa plussanneitten poistuttua, mutta nyt näyttää taas oikein eläväiseltä =)
Memmiliini sulle kans tervetuloa takaisin kehiin. Niin se välikuukausi hurahti. Meillä se oli välikuukausi ihan muista syistä, vaikka ei ollut kyllä tarkoitus varoa jouluvauvan tekoa.
mammamia82 mulla kova yritys vakipaikan perään ja hirvittää mitä sit sanovat jos mut valitaan ja jäänkin vajaan vuoden sisällä äippälomalle. Meidän pomo on muihinkin äitiyslomalaisiin suhtautunut nuivasti, kun hän itse ei ole saanut lapsia...Mutta se on sen ajan murhe sitten. Toivotaan, että sun työpaikalla suhtauduttais uutiseen hyvin sitten kun sen aika on :)
ON: ei vielä mitään uutta, menkat edelleen menossa kovaa vauhtia, mutta huomaa kierron olevan etenemässä hyvään vaiheeseen kun alkaa nähdä seksiunia :D Mulla käy näin aina ja sitten oviksen jälkeen ne loppuu.... Tänään touhukas päivä edessä, joten nyt ylös ja hommiin.

:hug: Jessien perheelle voimia suureen suruun. Kyllä tämä elämä on usein niin epäreilua :'(

Ella-83, voi kurjuuden kurja täti :( Toivottavasti uusi kierto soisi teille tammivauvan.

).( Dpo 7 meneillään ja menkkakipuja ollut nyt eilisestä saakka. Hurjasti jännittää, oisko viimein tässä kierrossa tärpännyt ja saisimme joulunyytin perheeseen :heart: Kunpa malttaisin olla testaamatta vielä ainakin ensi torstaihin saakka. Minähän kävin tässäkin kierrossa follikkeliultrassa ja gyne totesi munarakkuloita olevan kolme, joista yksi oli kp 12 jo 16mm kokoinen. Limakalvo oli kohdussa oikean paksuinen ja kaikki muutenkin näytti olevan kunnossa. Ja tietysti peittoja heiluteltiin sitten oikeina päivinä tiuhaan :D Joten toiveet on aika korkealla. Jännittää.
Ihana, mulla alkoi nyt 1,5 viikon loma. Saadaan nauttia tyttöjen kanssa kotona olosta ja puuhailla kaikkea kivaa.
Tänään ajattelin kuitenkin ottaa vähän omaa aikaa ja hilipasta kaupungilla käymään, kun isukki jää päikkäreille neitosten kanssa.

Yhteistyössä