KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varanikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
SssallaVoi harmitus :|

Täällä kp1 :headwall: täytyykö muuta sanoakaan :headwall: :headwall: :headwall:
Tässä kierrossa ei sitten raskauduttu, tosin olihan se mieskin puolet kierrosta poissa, että toivottavasti parempi onni seuraavaksi.
Mä ajattelin etten ala tikuttamaan ovista, vaan mennään ihan perinteisellä ahkeralla harrastamisella :) Mies oli sitä mieltä että mielellään joka päivä, ja mä en välttämättä ihan sitä jaksa koko kuukautta, joten kompromissina se on ainakin joka toinen päivä.. Meillä siis molemmat kuumeilee vauvaa kovasti ja ihanaa ois saada se pieni alullekin..
Greippimehusta Jos täälä pinossa aletaan tällä konstilla raskautumaan, niin sitten alan minäkin sitä vetämään!
Plussaonnea kaikille :heart:

:hug: kaikille tädin yllättämille. Harmillisen monelle nyt käynnyt noin, mutta uutta yritystä kehiin vaan ja plussapuhureita siihen :whistle:

Mulla oli viime viikolla jo mukavia nippailuja masussa. Olin lähes varma ,että on ovis tai täti viimein palaa, mutta ei mitään. Meidän vauveli täyttään pian vuoden niin sitten olen ajatellut yösyöttäjä lopetteleen niin jospa kroppa sitten alkaisi taas toimia.
Niin meidän tytöt ovat nyt 2v10kk ja 11 kk. Jos tässä joskus kolmonen meille suodaan mulla ei ole mitään sukupuolitoiveita. Mies joskus puhuu pojasta ja esikoinen tuumasia haluavan veljen. Toivottavasti ei ala sitä kellekään mainostamaan muuten suvun epäilyt herää, kun ihan salassa kolmosesta haaveillaan.
Nyt nukkuun..huomenna rippijuhliin 200 km päähän..

:hug: niille joiden testi ei näyttänyt sitä mitä piti.
Mä olen täs nyt päivän pari kiukunnu kun menkat alko mutta minkäs sille teet. Katse kohti seuraavaa kiertoa joo.. Tyttöjen kans ollaan koitettu jatsailla ja nauttia ihanasta auringon paisteesta.
Me ollaan ihan avoimesti puhuttu kavereille ja sukulaisille että yritetään kolmatta, kuitenkin niin että lapset ei ole olleet kuulemassa. Niille olis liian iso pettymys jos tulis km joten ipanoille kerrotaan vasta kun on pää näkyvissä :D
Mä olen ihan tarkotuksella tahtonut kertoa heti alusta asti kaikille (no ei kaikille mut lähimmille,postimies on jätetty pimentoon ) ei huvita piilotella ja salailla, tahdon iloita heti plussasta alkaen ja surra jos on surtavaa.
Monenlaista kommenttia on kyllä tullut, toiset soittaa vähän väliä että joko nyt ja toiset mutisee että onko se nyt ihan ajankohtaista kumminkaan.

Tää alkukierto on ihan tylsää,olis paljon jännempää jännätä loppukiertoa. Tässä kuussa vielä kävi mun laskujen mukaan niin hienosti että mies on töissä oviksen aikaan, sekä ennen että jälkeen joten siinä se. Mut eihän se yrittämistä estä ;)

Sssalla ja Silmäterä :hug:

Höperö Täällä on myös yksi, joka testailee ennen aikojaan... Vaikka kuinka päätän, etten ala testaamaan, niin tuskin onnistuu :ashamed:

Mua rupesi naurattamaan tuo nimimerkkini. Miksihän se tuli mieleeni! Oisko yksi kaveri käynyt juuri kynsihoidossa ja itse en kehtaa edes värikästä lakkaa lyhyisiin kynsiini laittaa. Oisko kyseessä ollut haave kauniista kesäkynsistä ja siitä tuo nimimerkki!?

SUNNUNTAI 19.7.2009

Silmäterä.................................kp 2/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 3/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 4/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 9/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 13/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 13/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 13/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 14/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 15/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 15/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 16/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 16/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 20/26.............yk2
Varanikki.................................kp 20/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 20/28-43..................yk 4
sandy85................kp 23/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 23/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 24/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 27/30............yk8
Tatomira................................. kp 34/29-32...................yk 6
essiennieukko..........................kp 45/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 57/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 58/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 69/27........................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut :

tatomira

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Sunnuntaita kaikille :)

Silmäterä :hug: no, uuteen kiertoon :) aika harvinaista se kait on, et eka kierrolla tärppää, vaikkei ennennäkemätöntä. Greippimehua sit vaan jos tuntuu epätoivoiselta...

.... en malttanut olla tekemättä testiä....

sandy85 ei saa onnitella, koska haamu on ihan äärettömän haalea, mies katsoi nopeasti ja totes, ettei siinä mitään oo, mut mä näen ihan selkeän punertavan haamun huonommallakin valolla, mut en kyllä yhtään siihen luota!
Kun se siinä on, et se punertava on n. 2/3 siitä pituudesta, mitä plussaviiva, eli se ei ole koko matkalle, joten epäilen, et on väärä haamu :( :(

Noh... mä nyt aattelin menkkoja ootella ens lauantaille ja jos ei tuu niin testailen aiemmin.. vai koska sitä uskaltais testata??

tatomira sullahan on aika "upeet" kp:t jo joten toivotaan että täti ei enää tulekaan vaikka itestä tuntuu että just sitten ku alkaa innostuun niin sit se täti tulee kuitenki jostain puun takaa...

:hug: "pudonneille" ja ei muuta ku uuteen kiertoon paljon tsemppiä!

Me ollaan lomailtu joten palstailu hiukan jääny...messissä edelleen kyllä :D

Menkat tosiaan tuli ja meni ja hotellissa hurviteltiin heti niiden loputtua ;D kokeiltiin nyt heti niinkin... :whistle:

Joku kyseli (tsori en muista nimimerkkiä) et minkä ikäisiä lapsia on..meillä on -06 tyttö ja -08 poika. mä jotenkin nyt kuumeilen tyttövauvaa :ashamed: vaikka samahan tuo kumpu tulee kunhan tulee :)

jeps, plussatuulia för alla :D :whistle:

MAANANTAI 20.7.2009

Silmäterä.................................kp 3/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 4/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 5/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 10/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 14/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 14/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 14/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 15/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 16/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 16/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 17/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 17/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 21/26.............yk2
Varanikki.................................kp 21/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 21/28-43..................yk 4
sandy85................kp 24/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 24/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 25/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 28/30............yk8
Tatomira................................. kp 35/29-32...................yk 6
essiennieukko..........................kp 46/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 58/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 59/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 70/27........................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut :

tatomira

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Maanantai huomenia kaikille :)

Noista toiveista, itse toivoisin kovasti poikaa :) aika jännä, et kun aikanaan lapsia alettiin "tekemään" toivoin ehdottomasti tyttöä, nyt sitten on tyttö ja poika ja nyt ne toiveet on pojassa, vaikka niin, eihän sillä lopulta ole mitään merkitystä, kunhan pienokaisen vain saisi.

Sitten taas pähkäilyä testistä... :laugh:

Tein testin One step testillä, heti siihen ei ilmestynyt mitään joten heitin testin roskiin, kuitenkin kun oli taas pakko (idiootti :ashamed: ) kaivaa se roskiksesta niin siihen oli se haamu tullut ja joo, mieskin sen sitten illalla myönsi näkevänsä :D eli tuo haamu on se ah niin raivostuttava roskishaamu (jollaisen tein kuopuksesta... ) ja siksi en tuohon taas luota yhtään ja mä en siis tiedä, onko haamu tullut siihen jo testiajan puitteissa vai vasta sen jälkeen.

Hitto et on turhauttavaa, kun nyt on se pienen pieni toivonkipinä herännyt, mutta toisaalta sitä on ihan varma, että haamu oli väärä ja täti tulee taas riesaksi parin päivän sisällä :(

tatomiralle peukut haamusta tai melkeinhaamusta =)

Tulin vaan ilmottelemaan että lähetään tänään mökille Viroon, niin en pääse koneelle kun vasta ensi viikolla, saa nähdä onko menkat sillon jo alkaneet =)

Plussaonnea :heart:

Tatomira toivotaan,että haamu plussaksi vahvistuu :hug:

Ovisoireet on poissa,eli oli ja meni,nyt sitten rintoja aristaa,mitähän vois olla? :o
Ei kai menkat nyt heti voi alkaa ilmotteleen tulostaan,kun kp16? :/

Esikoinen lähtee huomenna mummulaan yökylään,pitäs pakata :wave:

Ihanaa, saatiin haamuilija pinoon,[/b]tatomira :heart:
Mulla oli kyllä korkealla toiveet plussaamisen suhteen, koska aiemmin olen raskautunut suht helposti;1.raskaus yk1(km) 2.raskaus yk3 3.raskaus yk1... Mutta katotaan nyt miten tällä kertaa käy..
Heräsin aamulla ihan hirveisiin menkkakipuihin, ei oo kivaa ei :(
Hyvää viikon alkua kaikille, nyt niitä plussia/haamuja kehiin :wave:

Silmäterä joo, meillä sai sekä esikoinen että kuopus alkunsa yk 1 eli kyllähän sitä tapahtuu :) Menkkakivut on kyllä karmeita, toivottavasti helpottaa pian :)
Nyt siis tätä kolmatta on tehty jo puolivuotta, eli kuudes kierto jo menossa :(

petronella09 tuohan voi olla ihan mitä hyvänsä tai olla olematta. Tuskin menkkaoireet nyt noin aikaisin alkaa. Toivotaan, että kroppa valmistautuu johonkin ihan muuhun :)

Tatomiralle kauheesti paljon peukutuksia, että ois tärppi käyny =) .
Mä koin vaikka mitä oireita viimeviikolla, olin IHAN varma et nyt oon raskaana, mut nyt sit taas tuntuu että enkä oo...johtuukohan siitä täysin viivattomasta testistä, minkä tein ihan ennen aikojaan, nyt en kyllä testaa ennen viikonloppua ja voihan se olla että sitten ei oo enää tarvettakaan, helekutin täti jos ei ala tajuamaan ettei sitä tähän pinoon enää kaivata.

Pah, kirjottelin jo pitkät m ut sit tuliki tunne etten jaksa enempää valittaa kun tuonne kahteen muuhun marisin vaan.. On vaan niin paha mieli taas :(

Tatomira toivottavasti haamu herää henkiin :hug:

Tatomira Pidän peukkuja että haamu vahvistuu, jännää! =)

Varanikki
:hug:
Kattelin että me saadaan kumpikin alkaa kohta jännäämään, kun meillä menee kp:t niin samaa rataa... =)

Omaa napaa: Täällä pää kehittelee jos jotain oireita. On kaiken maailman nipistelyä, vilunväreitä, selkäsärkyä, närästystä, lämmöt koholla, hirveä väsy... just joo! Taas kohta se täti taas kurvaa paikalle! :kieh:

Yhteistyössä