KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa



MAANANTAI 17.8.2009

Punaposket82.........................kp 1/27-29....................yk 7
Hirsimökin Hulda......................kp 10/28............................yk 3
onlydream...............................kp 11/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 11/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 12/28-39...........................yk 5
Ella-83...................................kp 15/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 16/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 17/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 18/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 19/26..............yk3
Tatomira................................. kp 24/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 24/28..........................yk 4
Unikeiju .................................kp 24/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 25/28..........................yk ??
höperö75................................kp 26/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 27/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 28/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 31/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 32/28....................... yk 2
miljoonakala...........................kp 33/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 42/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 42/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 45/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 47/32-38..................yk 1,5v
sandy85..................................kp 52/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen

Plussaonnea!!! :heart:
 
Moips kaikille! olen uutena täällä,nyt kp24 ja mukamas oireita ollut.. rinnat arat ja paisuneet,etovaa oloa välillä ja vasemmalla puolella munasarjois vihlontaa,kp17 oli jo kauheaa alaselkä kipua.. luulenpa että turhaan haaveilen..toivotaan parasta :|
 
Onnea nasumasunen :)

Ja :hug: punaposket82

Mä tossa totesin, et on paljon kivampaa päivitellä hitaalla aikataululla :D kun päivät pomppaa kerralla kolmella niin tuntuu et aikakin menee nopeammin :D no joo. Mulla ei oo toistaiseksi vielä yhtään poltellut testin teko vaikka niitä kaksi kaapissa onkin, jotenkin sitä on niin vakuuttunut, et nega se on kuitenkin ettei jaksa nähdä vaivaa ja taas jännäillä...

mut joo, menkkoja odotellessa

 
Onnea nasumasunen :flower: Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Minun pitäis varmaan tikkupissit aloittaa (nyt kp 11), mut eipä vois vähempää kiinnostaa! Kyllä mä sen vauvan haluan edelleen, tämä tekovaihe vaan tympii...

Plussatuulia kaikille!
 
Kiitokset onnitteluista! :heart:

vau laskurin mukaan 23.4 olis la..ku laskin kierron 38 mukaan..mullaha nuo heitteli 35-38 välillä...et saattaa muuttua :)
uskomaton fiilis...

varanikki mitä tarkoitit tuolla viestilläsi tuossa yläpuolella...toivoitko etten olis plussannut vai mitä?! sori, en oikein ymmärtänyt... :ashamed: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nasumasunen:
Kiitokset onnitteluista! :heart:

vau laskurin mukaan 23.4 olis la..ku laskin kierron 38 mukaan..mullaha nuo heitteli 35-38 välillä...et saattaa muuttua :)
uskomaton fiilis...

varanikki mitä tarkoitit tuolla viestilläsi tuossa yläpuolella...toivoitko etten olis plussannut vai mitä?! sori, en oikein ymmärtänyt... :ashamed: :/
Höpöhöpö, kun sitä tarkoitin että kaveri kai yritti piristää minua et näihin ei tule viivanpaikkaa :D En tod. tarkottanut sulle plussaamattomuutta hasssu :hug:
 
Miettii testien tilaamista mutta en ihan vielä.. La aamuna voin ekan kerran kokeilla, sillon voi olla dpo8 tai vähemmän mut elän nyt ton ekan vaihtoehdon mukaan. Eikä muuten tarttis testata mutta olis yhet juhlat, joissa ainakin tervetuliaismaljan "joudun" juomaan. Noh, tarkkailua nyt vaan, että voimistuuko oireet (tissikipu, alavatsatuntemukset). Oli miten oli mutta ainakin uskon että tässä kierrossa olen ovuloinut, mikä on jo osa voittoa =)
 
:ashamed: sori Varanikki :headwall: :snotty:
oireena mulla ollu: rinnat kipeet hiukan, alamahan vihlasut, KYLMÄ!!! eli siis palelee...

varanikki, oon kuullu et joku on saanu niihin viivanpaikan mut mä en oo saanu :)

ei oikein osaa uskoa tätä...
 
Mulla vihloo jännästi alavatsaa, normaalisti ennen menkkoja eikä niiden aikanakaan ole mitään tuntemuksia. Tämmöstä on ollut joissain kierroissa lähinnä ehkäsyn lopetuksen lähellä mutta ei enää moneen kiertoon.. Tietysti tämä taas lisää toiveita entisestään.
 
Punaposket82:lle :hug:

Älkää Höperö75 ja Varanikki vielä toivoanne menettäkö :hug:

Jospa Ella-83 saisitkin plussan tästä kierrosta :heart:

Mulla kummallista on nyt se,että ovis jo varmaan oli,mutta rinnat todella arat :/ Viime kierrossa oli aivan sama juttu ja kuvittelin raskautta :ashamed: Tarkottaakohan tää nyt taas sitä,etten tästäkään kierrosta plussaa saa?!? :(
 


TIISTAI 18.8.2009

Sssalla.....................................kp 2/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 2/27-29....................yk 7
Hirsimökin Hulda......................kp 11/28............................yk 3
onlydream...............................kp 12/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 12/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 13/28-39...........................yk 5
Ella-83...................................kp 16/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 17/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 18/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 19/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 20/26..............yk3
Tatomira................................. kp 25/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 25/28..........................yk 4
Unikeiju .................................kp 25/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 26/28..........................yk ??
höperö75................................kp 27/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 28/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 29/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 32/28-34....................yk 2
miljoonakala...........................kp 34/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 43/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 43/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 46/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 48/32-38..................yk 1,5v
sandy85..................................kp 53/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen

Plussaonnea!!! :heart:
 
Sssalla :hug:

Sateista tiistai huomenta :)
Jotenkin oli ihanaa aamulla kun vettä satoi, en mä tiiä, mä kuitenkin tykkään syksystä ja oli niin syksyn tuntua kun vesisateessa vein lapsia hoitoon :) Toki rakastan kesääkin, mut silti. Ja loppuviikoksihan on sitä aurinkoa luvassa.

Täällä ei mitään uutta, eilen illalla rinnat oli arat, mutta... vielä muutama kierto sitten olisin sitä pitänyt raskausoireena, nyt pidän sitä oireena siitä, että menkat alkaa n. viikon sisään. Lisäksi taas huomasin, että rinnasta tulee sitä "maitoa" jonka nopeankin googlettelun jälkeen totesin vaikeuttavan huomattavasti raskaaksi tuloa. Täällä ei siis ole pienintäkään toivon kipinää siitä, että raskaana olisin ja seuraavaan kiertoon mennään. Joo, testit alko jo polttelemaan kaapissa, mutta niitä katsoessani totesin, et mä en enää halua tuijottaa sitä tyhjää ruutua, niin turhaan moisen tekisin.
 
huomenia täältäkin päin.. mä täällä kanssa odottelen tätiä saapuvaksi :snotty: muutaman pvän ollu sellasta menkkamaista juilintaa mahalla ja selässä.. Hemmetti!!! :headwall: :headwall: vaikka kai se turha on kirvestä kaivoon vielä ehittää, vaikka tuloksen kyllä tiiänkin.. mä lopetan kaikkien mahdolliten testien tekemisen, ne aiheuttaa vaan ressiä liikaaa.. nautin tulevasta Miamin matkasta, mun tuurilla sillon on kauheet monsuuni menkat, eli alkais nyt sitten eikä vasta viikon päästä.. PRKL
 
Huomenta. Illan taas vihloi vatsaan ja nännikipu yltynyt. Lämmöistä kyllä uskon oviksen tapahtuneen, tasaisesti pinetä nousua ylöspäin.. Mullakin välillä nännikipu on viikko ennen menkkoja oire, mutta nyt aristelu alkoi jo niin aikaiseen, että menkkoihin kyllä olisi yli viikko. 25 päivän kierrolla tädin pitäsi tulla kuun viimeinen viikonloppu. Menkkaoireiksi siis tosi aikaisia tuntemuksia.
 
Ovis tuntenukset TODELLA kovia alavatsaa vihlonut pari pv ja selkäkin kipeä,eilen eka o.tikku näytti hailakan viivan,päivemmällä pääsen testamaan uudstaan pitääkö tuntemukset paikaansa :saint:

Ja onnea nasumasunen
 

Yhteistyössä