KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

BornToLose sitähän jotkut sanoo, et joka toinen päivä ois parempi, et ehtis niitä siittiöitä kehittyyn, mutta mutta... mä oon tolla keinolla yrittänyt koko tän vuoden eikä oo onnistunut ja kun muistelen niin meillä kaksi ekaakin tehtiin ihan todella joka päivä ja ihan kierron alusta kierron loppuun, eli siihen päivään kun menkkojen pitäis alkaa ja ne on saaneet alkunsa ekasta kierrosta.

Mut joo, kyllä toi vähän tökkii -jo nyt- eilen illalla oli sellanen "kun on pakko" olo eikä siitä oikeesti nauttinut ees :ashamed: mut taitaa olla miehelläkin vauvakuume kun mä hälle sanoin, et jos sua ei huvita niin ei sitten niin mies totes, et ei kyllä huvita, mut siitä huolimatta kuitenkin...

memmiliini tolla perusteella mulla on ollut vaihdevuodet jo ööh... viimeiset 16vuotta ja ikää on siis 26v...
mut toi on oikeesti niiiiiin raivostuttavaa, kun menkat ei oo säännöllliset, etenkin näin vauvakuumeisena niitä on raivostuttavaa odotella.
 
No mutta Ella, eikös sitä toivoa saa aina pitää yllä? ;)

Mun mieliala kohonnut hurjasti! Nyt jo innolla odottelen tärppipäiviä :D

tatomira, mä kyllä alotan tällä joka toinen päivä-tyylillä niin katotaan mihin päädytään, ja voihan siitä vähän lipsuakin mut mä en halua tota pakkopulla-olotilaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BornToLose:
Mun mieliala kohonnut hurjasti! Nyt jo innolla odottelen tärppipäiviä :D

tatomira, mä kyllä alotan tällä joka toinen päivä-tyylillä niin katotaan mihin päädytään, ja voihan siitä vähän lipsuakin mut mä en halua tota pakkopulla-olotilaa :ashamed:
Täällä myös samoilla fiiliksillä ja melkein samoissa kiertopäivissäkin mennään :D Mulla edelleen vuotaa,tosin enää vähänlaisesti,alkupäivät oli kyllä aivan älytöntä vuotoa :whistle:
Viime kierto mentiin niin,että seksiä oli välillä joka päivä ja sitten joka toinen tai kolmas,mutta plussaa ei tullut :/ Oon alkanut miettiin sitäkin,että ehkä mun kroppa ei toimi vielä kunnolla,eikä pysty raskautumaan,kun mulla oli se hormonikierukka melkein 2-vuotta :ashamed:
Nyt kun tärppipäivät tulee,niin täytys joka päivä yrittää,vaikka oonkin tosi väsynyt iltaisin töitten jälkeen :| Greippimehu ja vitamiinit on myös menossa mukana :D
 
Kuulumisia täältäkin.. :)

nyt muutaman päivän ollu ihan hirvee olo, ei oikein mikään maistu ja yrjöttää, ei kyllä vatsakaan oo oma itsensä.. :S
Pupuilua on ollu kierron alusta joka pvä ainakin kerran.. :LOL: Luulis että jos jostain nii tästä kierrosta tärppäis, ihme tuskan hikikin koko ajan pinnassa..
nyt taitaakin olla kp 12-13/28 kai :D eh oo niin perillä.. eli ehkäpä ne parhaat pvät :D onko kenelläkään ollu mtn tiettyjä fyysisiä oloja oviksen aikaan? ninku raskasuoireiden tyyppisiä..
Mä jo pelästyin ku yks ilta tuli otettua parit oluet ja yks wiski ja aamulla hirvee jysäri.. muuten ei oo ikinä paitsi kahdessa viime raskaudessa oon tajunnut olevaniu raskaana ku juhlaillan jälkeen ollu ihan hirveet olot, siihen ne juomiset on sitten jäänytkin..
Nyt siis parasta odotellessa!!
Kaikille plussa onnea..
mulla aina menkat alkanut 20-23.pvä/kuukausi joten nyt vaan odotellaan..

yk 2
 
Mua ihmetyttää nää mun menkat kun la-su välisenä yönä peitot heilu ja aamulla alkoi menkat. Vuoto oli niukkaa ja kesti vajaat kolme päivää. Tänään tuli punertavaa vuotoa seksin jälkeen, eikä oo kyllä ikinä ennen tullu ja vuoto oli kyllä loppunu jo aiemmin. Onko toi jotain menkkojen jälkeisvuotoa vai mitä? :ashamed: Jos kukaan osais vaikka kokemuksesta kertoa :ashamed: Ei pitäis mitään tulehdusta olla kun kaikki testit otettiin alkukesästä :/

Kivaa jännätä petronella yhdessä, jos melkein samoilla päivillä mennään :wave: Päästään sitten yhdessä jatkamaan juttua toukomassuihin :D

Join äsken yhden pacardin ja nyt poskia kuumottaa, mies taas pelkää että oon sairastunut, vaikka kuumetta ei ole kun päivällä oli 37.4 ja äsken 37.1 :whistle:

No mä lähden pohtimaan omaa oloani sänkyyn kera miehen ja Daniel Craigin ;)
 


TORSTAI 6.8.2009

Ella-83...................................kp 4/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 5/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 6/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 7/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 8/26..............yk3
Tatomira................................. kp 13/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 13/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 13/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 14/28..........................yk ??
höperö75................................kp 15/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 16/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 17/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 20/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 21/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 22/?............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 27/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 31/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 31/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 31/30..........................yk 1
memmiliini..............................kp 39/27-36.....................yk ?
Pakanamaan kartta.................kp 34/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 36/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 41/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 41/28-30....................yk ?
äiti0408...................................kp ?/??...........................yk?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:
 
huomenet kaikille :)

meilläkin tais sit mennä jtp tahtiin, kun eilen ei vain yksinkertaisesti voinut vähempää kiinnostaa, joten annettiin olla. Jos raskautuminen nyt tosta on kiinni, niin sitten se on. Tää on oikeesti raivostuttavaa tää päivien laskeminen, mut kun ne muistaa koko ajan, vaikkei tahtoisikaan!
 
Tatomira, täällä TASAN sama juttu. Eilinen sänkykeskustelu suunnilleen meni näin: "Vois ruveta kohta nukkumaan..." "Joo, ei tarvii varmaan kauaa unta kysellä." "Öitä." "Öitä." :whistle: Ja jos se on taas tosta yhdestä kiinni niin voi voi :( Nimittäin mulla ihan selkeitä ovisoireita ollut eilen, nippailuja ja valkkaria, tänään valkkaria. Muttä tänään ajattelin kipata ukkokullan nurin ja vaikka väkisinmaata sen |O :kieh:

Äiti0408 ja memmiliini :hug: :hug:
 
Olitte puhuneet vauvan tekemisestä.. Tekemiseltähän se tuntuu jos harrastaa vaikka ei huvittais. Kyllä mekin ollaan siihen sorruttu, ja vieläpä niin että jätetään esileikit välistä ja käytetään Ceridalin öljyä puuhailun apuna.. Ollaan kyllä lipsuttu tosta jtp tekemisestä, välillä on jokapäivä, jokatoinen tai jokakolmas päivä vaan. Nyt on mies taas reissussa muutaman päivän, joten saa unohtaa tuon tekemisen kokonaan siksi aikaa..

Mä jännään ja luen muiden pähkäilyjä, mutta omat raskautumisen arvailut jätän siihen kun on kiertopäivä 42, viime kierrosta viisastuneena.






 
no, musta se nimenomaan on lapsen tekemistä.
Jotenkin huvittaa kun etenkin lapsettomat näkee punaista jos sanotaan, et lapsi tehdään kun se "saadaan" mut nimenomaanhan nuo jotka lapsettomuushoidoissakin käyvät niin tekemällä tekevät sen, ei se itsestään tule eikä lahjana mistään, kyllä se tehdä täytyy. Joskus enemmällä vaivalla ja joskus vähemmällä.

 
Tatomiran kanssa samaa mieltä, että kyllä lapia ihan joutuu ainakin tässä perheessä tekemällä tekemään. Ei riitä että pesee kalsarit samassa koneellisessa pyykkiä. Ja mä en ihan ymmärrä miks ihmiset pitävät sitä lasten tekoa jotenkin loukkaavana sanontana. Kyllähän tämä ihan työstä käy, eikä palkastakaan ole takuita ;)

Mulla on yleensä ovikset aika myöhään, nyt tunsin alamahalla jomotusta kp 13-14. Se ei kuitenkaan ollut sellaista toiselle puolen paikantuvaa kovaa vihlomista kuin joskus. Nyt ei tunnu mitään erikoista. Joko ovis oli silloin, kerrankin normaaliin aikaan kierrosta tai sitten se on vielä tulematta. Toivottavasti edes olis ovulaatio ylipäätään! Tikkuja en ainakaan tässä vaiheessa osta, koska esikoista "tehdessä" en niistäkään usein selvää vastausta saanut.

Meillä on pojat syntyneet helmi- ja maaliskuussa, joten nyt tulis tästä kierrosta hyvin tuohon huhti-toukokuun vaihteeseen LA jatkoksi, jos tulis tärppi.

Me ei olla ainakaan vielä lähdetty joka päivä puuhastelemaan. Mulla ei kestä pää eikä...Joka toinen päivä on nyt pöllytelty peittoja, vielä pari viikkoa pitää odotella että mihin se riittää =)
 
Hei kaikille, Saas nähdä saanko viestin läpi:) Täällä on myös yksi kolmannesta haaveileva. Minulla on 05 syntynyt poika ja tämän vuoden tammikuussa syntynyt tyttö. Sain yllätyksekseni reilu kuukausi sitten huomata olevani raskaana. Raskaus päättyi varhain ehkäpä 6-7 viikoilla kesken. Keskustelimme mieheni kanssa ja päätimme, että kolmas saa tulla jos on tullakseen.

Minulla oli juuri kuukautiset, jotka olivat toiset synnytyksen jälkeen. Saas nähdä miten käy:)
 
Jos puhkun näitä petihommapuhureita sinne teille päin, tatomira ja varanikki :whistle:
Meiän hommat on tältä päivältä hoidettu, onnistunut jo kahtena päivänä niin hyvin kun kuopus nukkuu päiväunia ja esikoisella on silloin leffa-aika, niin me laitetaan hetkeks makkarin ovi kiinni ja naatiskellaan :saint: :D Tyttökin kyllä nukahti kesken leffan ja lepää edelleen mutta mäki sain otettua nokoset ja ai että kun teki hyvää! Ihan uus olo taas :D

Ja niin pikkukommentti tuohonkin että täytyyhän se lapsi ensin tehdä ja sitten se vasta saadaan, kun saadaan :xmas:

Tervetuloa äiti0509 ja pahoittelut keskenmenneestä :hug:
 
Tervetuloa äiti0509 :wave:

Born To Lose: minkä ikäisiä lapsia sulla on?mulla 2 ja 5v tytöt ja en kyllä uskalla päiväsaikaan peittoja heilutella,jos isompi hereillä :whistle: Iltasin joudutaan hommat hoitamaan,jospa tänä iltana olis peittojen heilutteluilta :D
 
Täytyy tulla nyt sanomaan teille heippa ja uskaltaa siirtyä tonne huhtikuisiin...vaikka vielä arveluttaa. Tein vihonviimeisen testin, nyt vissiin siis 5+, ja oikein kirkas plussa se on, ei se siitä ole kuin vahvistunut. Pitää kai uskoa ja toivoa, että pikkuriikkinen pysyy matkassa mukana huhtikuulle:) Käyn välillä kurkkimassa teidän kuulumisia,mutta tulkaa perässä kaikki, mahdollisimman pian.

 
Nyt alkaa täälläkin taas elämä voittamaan! :) Vanhemman pojan kanssa jaksoi taas jo peuhata vanhaan malliin. Pelattiin jalkapalloa ja poika 4 v. hyytyi ennen kuin äiti! :LOL:

Mulle sais merkitä kp1/ 28-39 yk. 5. Yritän nyt ton mukaan mennä ja unohtaa sen yhen megakierron...

Eipä meilläkään noi lapset näytä helpolla tulevan, että kyllä niitä lapsia täytyy tekemällä tehdä, mutta siihen jatkoon ei paljon voi vaikuttaa. Sen taas tulin huomaamaan. Olis vaan ollu niin ihana se huhtivauva. Ennestään toinen poju on jouluvauva ja toinen juhannusvauva.
 
Huomenta! Onko teille jäänyt edellisistä lapsista ongelmia kohdun kanssa? Minulla ei palautunut jälkimmäinen raskaus esikoisen tahtiin takaisin ja sanoivat, että minulla on "laiskakohtu". Mitä lie tarkoittaa, kun en tajunnut jälkitarkastuksessa kysyä. Likka huusi ruokaa raukka, kun minua tutkittiin.

Olisiko se aiheuttanut keskenmenon? Neuvola ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Jälkitarkastuksesta sain "puhtaat paperit". Kierukkaa en vain kuulemma saisi käyttää, koska se ei pysy paikallaan. Se oli ainoa kommentti. Nyt pari kk takaperin pyysin neuvolaa tutkimaan kohdun ja se tuntui mahan päältä normaalikokoiselta.

Oletteko kuulleet vastaavasta? Ja miten se on vaikuttanut tuleviin raskauksiin?

 
petronella; nuorempi on 1v4kk ja vanhempi täyttää marraskuussa 4v, tyttö on todella kiltti ja rauhallinen tapaus, että hänen kanssaan tälläinen on mahdollista (ja eihän SIINÄ nyt niin kauan mene :LOL: ) mutta tämän pojan kanssa ei pystyisi tälläisiin järjestelyihin jos hereillä, on paljon riehakkaampi, temperamenttisempi ja vaikka mitä. Oikea tyypillinen oinas :kieh: Ja samana päivänä synttärit ku mulla, mut en mä vaan oo (hohhoh) :saint:

Mä vaan oon iltasin niin uupunut, että tekee mieli vaan maata aloillaan :ashamed: Siksi tykkään päivä- ja aamuseksistä kaikkein eniten :p

äiti0509; itsellä ei kokemusta :hug:
 


PERJANTAI 7.8.2009

äiti0408...................................kp 2/28-39...........................yk ?
Ella-83...................................kp 5/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 6/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 7/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 8/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 9/26..............yk3
Tatomira................................. kp 14/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 14/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 14/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 15/28..........................yk ??
höperö75................................kp 16/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 17/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 18/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 21/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 22/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 23/?............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 28/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 32/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 32/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 32/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 35/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 37/32-38..................yk 1,5v
memmiliini..............................kp 40/27-36.....................yk ?
sandy85................kp 42/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 42/28-30....................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:[/quote]

 
Tais mennä tämäkin kierto harakoille, vit***aa!

Mies oli eilen illalla pelaamassa jalkapalloa ja kun tuli sieltä kotiin, lapset olivat vielä hereillä. Mies sanoi kuopukselle, että tulepas isin kanssa nukkumaan. No mies meni sit pojan kaa meidän sänkyyn ja mä luulin, että se otti sen viereen että poika nukahtaa äkkiä ja päästään hommiin. Kun mitään ei alkanut kuulua, menin katsomaan ja siellä ne molemmat nukkui kun tukit! Kaiken lisäksi sen jälkeen yöhön asti vasemmalla alamahassa tuntui mitä tyypillisintä ovisvihlontaa...edellisen kerran peitot heiluivat tiistai-iltana, enkä usko että se riittää meillä. Tänään olemme lähdössä mökille, kunhan mies kotiutuu töistä, siellä on mun vanhemmat joten vähissä mahdollisuudet seksimiseen. Saisinkohan meillä pojat katsomaan pikku 2:sta niin että voisin pakottaa miehen sänkyyn niiden huomaamatta :xmas: Josko siitä vielä olis apua...

Tänään ei enää vihlontaa eikä muutakaan normaalista poikkeavaa. Kuopus meillä lähti alulle, kun seksiä oli juuri silloin kun tunsin oviskivut. Ja meillä ukko silloin nukkuu :kieh:
 
Petronella älä huoli, ei se sun hormonikierukka oo vaikuttanu raskautumiseen, jos ei sen aikana oo ollu mitään tulehuksia, tänään just kävin gynellä tarkastuksessa, kun en oo tän vuoden aikana onnistunu raskautuun, niin samaa kysyin, mulla oli kierukka melkein 8 vuotta...
ON; gyne totesi kaiken olevan kunnossa, ihmetteli suunnattomasti etten oo vielä raskautunu, kun miehen siemennestekoe oli erinomainen ja mun hormonitoiminta kun suoraan oppikirjoista =) Valoi uskoa että ehkä vielä jonain päivänä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja höperö75:
Petronella älä huoli, ei se sun hormonikierukka oo vaikuttanu raskautumiseen, jos ei sen aikana oo ollu mitään tulehuksia, tänään just kävin gynellä tarkastuksessa, kun en oo tän vuoden aikana onnistunu raskautuun, niin samaa kysyin, mulla oli kierukka melkein 8 vuotta...
ON; gyne totesi kaiken olevan kunnossa, ihmetteli suunnattomasti etten oo vielä raskautunu, kun miehen siemennestekoe oli erinomainen ja mun hormonitoiminta kun suoraan oppikirjoista =) Valoi uskoa että ehkä vielä jonain päivänä...
Kiitos sinulle =) Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin,kun niin helpotti,ettei ainakaan se,että kierukka on ollut oo este raskautumiselle :heart: Mulla oli muuten kierukan aikana myös säännölliset kuukautiset ;) Kiva kuulla,että sullakin on erinomaiset raskautumis mahdollisuudet :D
 

Yhteistyössä