Moikka!
Koikoille myös täältä varovaiset onnittelut, onko viivat vahvistuneet?
Kettuli mä niin ajattelen samoin, kunpa vaan huomais olevansa raskaana.. silti ajatukset pyörii vain vauvansaannin ympärillä ja testejä kuluu ihan turhanpäiten! Nyt mulla on kaapissa yksi ja päätin että sen käytän siinä vaiheessa jos alan oksentamaan. Koska mullahan ei menkkoja ei ole ollut raskauden jälkeen, paitsi keväällä jotkut surkean pienet, en tiedä kierroista mitään. Mun vauva täyttää ensi kuussa siis jo vuoden että vois ne menkat vaikka jo tullakin. KOvasti jaksuja Sinullekin.
Mustang ja Marmeli iik että jännittää teidän puolesta. Plussatkaa ja antakaa toivoa minullekin, jooko?! <3
Uusille tervetuloa
ON: Juu, tässä mennään päivä kerrallaan. Vähän olen tässä itteäni tutkiskellut ja huomannut että rinnat ovat kipeät ja turvonneet kokoajan. Käyn välillä heittämässä keikkaa ja imetän edelleen, mietin olisko siksi kipeet kun tulee päiviä jolloin maito seisoo rinnoissa pitkiä aikoja. Ja sitten alhaalta vasemmalta juilii, lämmöt on eilen alkaneet nousta, olivat eilen illalla 36.7 parhaimmillaan. Muita oireita ei ole. Ehkä olen todella niin liikaa tässä asiassa että kaikki tuntemukseni menee harakoille, mutta siksihän tämä vauvakuumeilu onkin niin ihanaa kun ei koskaan tiedä koska sitä raskautuu oikeesti. Mitenkään kovin onnistuineissa fiiliksissä en ole oikeasti koska imetän niin tiheästi edelleenkin ja menkkoja ei kuulu ei näy. Okei, tein testin edellispäivänä ja oli niin tyylipuhdas nega kuin olla ja voi. Mietin että koska alkoivat lämmöt nousemaan hedelmöittymisen jälkeen ja missä vaiheessa sitä kannatti testata? Osaako kukaan auttaa? Ei noi testit ilmaisia ole että niitä kokoajan vois käyttää.. No, pidetään peukkua
Eltsiira, nyt megaisoplussauspuhallus täältä!!!