Heippati! On ollut kaikennäiköistä ohjelmaa viime aikoina niin ei ole tänne ehtinyt kirjoitella, lukenut kyllä olen teitin juttuja
.
Whisky peat meillä tuo vauvakuumeen kanssa vähän sama juttu, ite olin aika ehdottomasti kahden jälkeen että Ei, miehelle pukkas sitten vauvakuume ja sai sen tartutettua muhunkin
.
Nyt taitaa olla sitten kp 14 ja ensimmäisen kerran on käytössä ovistikut.... ei ehkä kuitenkaan kovin hyvä juttu jos meinaa olla stressaamatta... :headwall: yhtään
en ole näyttöön saanut ja nyt hirvee stressi siitä että enkö mä ovuloikkaan ollenkaan. Kaikki muut ovis oireet löytyy limat, kivut ja mielialavaihtelut... mut ei vaan
. Mietin jo että teenkö sen oikein tai siis voiko sitä ees tehdä väärin... Onko kellään ollut niin ettei saanut ovulaatiota testillä bongattua mutta oireista?
Luultavasti testailunkin aloitin ihan ajoissa, kun rupesin tikuttamaan kp 11 tienoilla...
On tää vaan niin pirun hankalaa.... ja stressaavaa, ja toi tikuttelu kyl vaan lisää sitä.
Toisaalta on siinä puolensa että jos en oikeesti ovuloi ollenkaan niin tulee sekin sitten selville... mut en kyllä ehkä joka kuukaus ostaisi melkein neljänkympin testiä.... ehkä
...
Vähän tälläinen omanapainen kirjoittelu, sori
ehkä pitäis oikeasti vaan ajatella sillä menetelmällä että tulee jos tulee ja puuhastella kun huvittaa