Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Kiva Herttaliisa, että lupa kolmannelle on nyt annettu. Tiedän kokemuksesta, että oma kuumeilu ilman vauvalupaa on tuskaa.

Mädchenillä on jo sen verran yrityskiertoja, että olisi jo sinun vuorosi plussata. Hyvältä vaikuttaa.

m0308 olipa teillä kurja reissu. Itsekin olin toisen lapsen kanssa yhden yön sairaalassa tuossa joulun alla. Ei ollut kivaa, vaikka palvelu ja henkilökunnan ystävällisyys auttoivat toki paljon.

(.) Täällä alkoivat keskiviikkona jälleen tutut tuhrut, vaikka oviksen mukaan tädin pitäisi saapua vasta ensi tiistaina. Pientä toivonpilkahdusta ylläpitää se, että rinnat ovat jossain määrin kosketusarat. Sitä ne ovat yleensäkin heti oviksen jälkeen, mutta en muista että koskaan ihan näin pitkälle. Eli toisaalta tuhrut kertoo totuuden, mutta silti tekee mieli ajatella jotain muuta. Mitään muuta raskauteen viittaavaa oiretta ei kyllä valitettavasti ole. Joitain ajoittaisia mukaoireta tietenkin kyllä löytyy.
 
KHJ
Kiitos kaikille myötäelosta!!!

Ottaa vain niin aivoon kun kaikki näytti kaikin puolin sujuvan kerrankin.
Kaneli87 raskaus ois kait ihan mahdollista jos/kun mahdollinen kasvain poistetaan..saas nähdä.
Danjuska oikean puoleinen munasarja on suurentunut huomattavasti ja se aiheuttaa välillä sietämätöntä kipua kun liikkuu. Lekurit kielsikin ureheillun,jotta se ei torsioidu eli kierry itsensä ympärille ja aiheuta sit verenvuotoa hajotessaan. Kipua ei onneksi ole edes viikoittain.

Tällä mennään. Pidän kovasti peukkuja teille kaikille :heart:
 
KHJ Onneks kumminkin toivoa on ja kun sitten mahdollinen kasvain on poistettu niin pääsisitte yrittämään..

en tiiä tämän olotilan vuoksi ajatella mitää. ainut oire mikö vois viitata siihen että oon raskaana on vessassa ramppaaminen mutta kuvittelenko senkin. rinnat ei oo kosketus arat mutta niihin kyllä vihleskelee silloin tällöin ja sit toi alavatsa nippailu, aattelin jo että kävisin sen testin ostaa varmuudeks että jos se negaa näyttää tiiä taas oottaa menkkoja alkavaks. kuopuksen synttärit tänää eilen sai rokotteen ja yöllä sit kuume nousi, eipä tahtia haittaa kunhan vaan ei vie ulos.

nyt sit tosissaa alkais toivoo sitä raskautta että se tulis pian koska ettei sit tulis kauheeta ikäeroo. mutta luonnon voimille ei mitää mahda jos ei tuu niin minkös sille voi. Yrityksestä ei oo ollu puutetta oltiin koko kierto jokatoinen ja jopa joka päivä taktiikalla.
 
Tervehdys kaikille ja tervetuloa uusille!!

Lukemassa olen käynyt jokapäivä, mutten ole saanut kirjoitettua... Viime menkat veti jotenkin niin alas etten ole jaksanut koko asiaa omalta osalta miettiä. Oviksesta ei hajuakaan, vihlontaa en kyllä voinut olla huomaamatta alkuviikosta... Tosin pikainen vilkaisu kalenteriin kertoi että ovis olisi oikeasti silloin jo mennyt, mitä lie sitten oli. Kp:stä ei hajuakaan, etusivultahan ne näkisi, mutten viitsi katsoa ;) Mutta kyllä joulusta jo muutama viikko on, niin eiköhän ne menkat viikon päästä sitten tule.. Mies kyllä oli heti jouluna sitä mieltä että joka-toinen-päivä-taktiikka jatkuu ja vuoden vuoden vaihteesta tulikin sitten mukaan. Tällä viikolla on kyllä sitten jäänyt kun mies loukkasi polvensa eikä mua ole enään ollenkaan huvittanut.

Parilla ainakin taisi olla jännätpaikat kirjoittelun mukaan, toivottavsti plussa tulee :)

KHJ:lle :hug: ja jaksamista!!
 
Heipä hei!

Minä kaiketi kuulun tähän remmiin... :) Kolmatta lasta haikaillaan, pojat ovat syntyneet 07 ja 09. Nyt on eka kierto menossa ilman ehkäisyä. Ei hirveän "aktiivisesti" yritetä mutta vauva on erittäin tervetullut. Ei haittaa vaikka tulisi vähän enemmänkin ikäeroa toisen ja kolmannen väliin, mutta nyt on kuitenkin askel otettu siihen suuntaan että saapi ruveta tulemaan jos on tullakseen.

Elämän tilanne meillä on sellainen että mulla ei ole vakituista työtä, eli ihan kotiäitinä tässä olen ollut. Miehellä on vakityö. Asutaan vuokralla niin taloudellisesti ei pitäisi tulla suuria yllätyksiä kun eo ole oma asunto. Auto on muutenkin menossa vaihtoon kun käypi vanhaksi. Ajoa meillä on tosi vähän niin on välttänyt tuokin auto mikä nyt on. Mutta nyt on kovasti mietinnässä että millaiseen autoon mahtuisi 4v ja 2v ja vauva. Ja myöhemmässä vaiheessa kolme tuolia... ja vanhemmat.. :/

terkuin Usvis kp11/30-35 (tiiä nyt sitten miten menee kierto kun ei oo enää pillereitä..) ja yk on nyt sitten ensimmäinen.
 
KHJ ja Barbamama :hug:

Uusille tervetuloa! :D

ON: Selkä pamahti tuossa pari päivää sitten ja kylläpä oli taasen "avartavaa" huomata, miten oleellinen osa ihmisen toimintakykyä selkä oikeasti on. Vaiva on ollut olemassa yli 10v. mutta tämä viimeisin kerta oli sitä luokkaa, että en pystynyt omin avuin kääntämään kylkeä, nousemaan ylös, seisomaan, istumaan tms... Onneksi tämä ranka on ihan kiropraktikolla käymisellä kunnossa ja taas alkaa olla kaikki ok. Silti pistää mietteliääksi kun alle 30-vuotiaana löytää itsensä lattialta makaamasta, eikä pysty liikkumaan omin avuin mihinkään... Pitäisi varmaan muuttaa johonkin kiropraktikon viereen asustelemaan! :D

Painonpudotus taitaa tämän selkäepisodin myötävaikutuksesta vähän hidastua. En ole jaksanut miettiä mitä suuhun laita, kunhan jotain sinne saa ja lapsilla kaikki ok. Mutta toisaalta kun ekan viikon pudotus oli iso ja aikaa tavoitteen saavuttamiseen reilusti, no hätä! :D

Plussauutisia odotellaan... :) Mädchen varmaan ainakin on saanut pienen kyytiläisen masuun <3 Ja jostain syystä en suostu uskomaan, ettei sama tilanne olisi mymosallakin kun ei kerran tätiä vieläkään ole näkynyt...
 
Usvametsänneito: tervetuloa !

Hiljasita on täällä ollu...

ON: omien halujen mukaan ovis olisi jo mennyt vaikka kp on vasta 15, pari kiertoa olen ajatellut oviksen osuvan sinne kp 17-18 tienoille ja sinne pupuilut on ajoitettu josko olisi syytä kokeilla jo aikaisemmilla kiertopäivillä aktiivisemmin... oviksen oireet kestää miulla noin viikon on itkua pahoinvointia päänsärkyä jomotusta kolotusta ja finnejä... kaikki mahdolliset herkut =) mie ajattelin et seuraavaan kiertoon otan lämpöjen mittailut ja jos sitä kautta kehoni tulisi tutummaksi ja löytäisin ovikseni...
 
Tervehdys!

Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu. Tänään alkoi yk 4 ja alkoi ottaa sen verran päähän jo että liityn joukkoonne jotta saan tänne purkaa ajatuksiani. Mies ei oikein jaksa enää kuunnella. Olen 36-vuotias kahden tytön äiti. Tytöt on 2 ja 4 vuotta eli vuosimallit 06 ja 09 :)

Ovis-tikkuja käytin viime kierron muttei siitäkään sitten apua ollut. Tunnistan kyllä oviksen yleensä limaisesta vuodosta. Viime kierrossa oli oudosti kyllä limavuotoja melkein kuukautisten loppumisesta ovikseen asti. Häh?! Touhuttiin kyllä oikeaan aikaan tikkujen mukaan muttei sitten tärpännyt kuitenkaan. Eikun uutta kiertoa kohden Nyt ajateltiin käyttää joka toinen päivä taktiikkaa, kun nyt päästään näistä menkoista eroon

Olikos teillä täällä painonpudotushaastekin? Minä mukaan! Mä oon merkkaillut syömisiäni tuonne kiloklubin sivulle. 74kg oli alkupaino ja nyt viimeksi eilen 72kg. Tavoite olisi siellä 65 kilon pinnassa. Kuopuksen imetyksen aikaan paino putoikin sinne 65 kiloon, mutta nyt reilussa vuodessa ollaan tultu lähtöpainoon ja hiukan ylikin. Eli 72kg painoin alkaessani odottaa toista.

Esikoinen tärppäsi aikoinaan toisesta kierrosta ja kuopuskin heti ekasta, joten siksi oon nyt jo hiukan malttamaton kun ei vieläkään tärpännyt.

Plussatuulia kaikille

Niisku kp 1/29-31 yk 4
 
heips!

pikainen vierailu täällä vanhassa pinossa :) eli calumet tosiaan on jo odotuspuolella, ollaan molemmat kesäkuisissa :)
plussaonnea kaikille ja toivotaan et pääsette pian odotuspuolelle!

mymosa hieno kakku! ja varmaan hyvää :p mitä laitoit siihen?

jessi ja pikkuj 18+1
 
Tervetuloa Usvametsän neito ja Niisku74! :wave: Lisäsin teidät mukaan etusivun listaan. Sieltä voitte kurkkia mikä tilanne kenelläkin on menossa =)

Äidin onni: Auts! Ei tuota tosiaan osaa edes kuvitella ennen kuin kohdalle sattuu. Onneksi selkä kuntoutui. Älä siitä painonpudotuksesta murehdi! Kyllä sitä ehtii taas miettiä, kun olet kunnossa.

Minnarun: Ajattelin myös sen lämpöjen mittailun auttavan, mutta olen nyt entistä enemmän sekaisin. No täytyy kai jatkaa vaan sitä josko pikkuhiljaa alkaisi ymmärtää kropan toimintaa. Ehkä tämä oli vain poikkeuksellinen kierto.

Kiitos Jessi75! Tietääkös joku muista peräänkuulutetuista?

mymosa: Peukuttelen edelleen sen plussan puolesta =) bd

Mädchen: Testasitko?

smurffiina: Mitä kuuluu? Et ole kirjoitellut vähään aikaan ja nuo kiertopäiväsi ovat jo melko huimat. Oletko testaillut?

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä. Tätiä odottelen saapuvaksi huomenna. Tänään jo odottelin, mutta vielä ei näkynyt. Hyvä juttu, jos kierto vähän pitenee - vihdoin!
 
Tervetuloa !

ON: illalla oli aika kovat kivut joten elellään niito O päiviä... yks tämmöinen testi sivu laskee hedelmällisimmätpäivät ja se laskee kierrosta 5 vuorokautta joten eiköhän se jollekkin niistä osu... tämä on sitten minun kohdalla oletettavasti 29 päivän kierto sen verran ajoissa on nää tuntemukset kun normaalisti on painunu sinne kp17-18... no viime kiertokin oli kamalan "lyhyt" mukavaa sunnuntaista pakkaspäivää... hieman olen pohtinut josko kävisin zumbaamassa tänään.
 
mymosa
Elkää nyt hyvät siskot väsyttäkö peukaloitanne, tää akka ei ihan heti tuu plussaamaan.

Eilen olin ihan varma, et nyt aukee hanat, mutta eih. Joten edelleen menkkoja oottelemme.

Tuossa voikkarikakussa oli yhessä välissä sulatejuusto, juustoraaste, kinkku ja suolakurkku. ja toisessa välissä maksapasteijaa ja tuorekurkkua. Olen myös tehnyt sulatejuusto, salami, tuorekurkku täytteellä.
Kyl nyt tulee voikkarikakku korvista, joten paluu nutrilettiin takas käy helposti :) Tosin tänään vielä mummon juhlat, huomenna paluu arkeen.
 
Heippa. EN tiiä lieneekö RFSU:n Raskaustestit miten luotettavia kuullut on suuntaan ja toiseen. mutta mulle antoi tänään ihan mun mielestä selkeän PLUSSAN hailakampi oli ku kontrolli viiva mutta kumminki ettei tarvinnu tihrustaa vaan näkee hyvin sen siitä. niin oli edellisenki kohdalla että ensin viiva jäi hailakkaaks ja sitten se parin päivän päästä voimistu. ELI OLLAAN RASKAANA TOIVOTTAVASTI!!!!! mutta en siirry vielä plussanneisiin ennenku teen jollain apteekin testillä. NIin viime kierrossa kun tein tällä samalla niin testi oli nega kun en ollu raskaana kai to´hon åpitänee voida luottaa
 
mymosa: :hug:

kaneli: Varovaiset onnittelut :flower: Itsellä ei ole tuosta testistä mitään kokemusta, mutta täällä keskusteluissa sitä on tosiaan vähän kritisoitu. Koska testaat jollain toisella testillä? Älä vain osta sitä cb testiä, mihin tulee plussa. Sitä on kritisoitu vielä enemmän... Apteekin oma ja digitestit ovat taas saaneet vain kehuja niissä keskusteluissa mitä olen lukenut.

On tämä ihmisen mieli kummallinen. Vaikka toivon kiertoni pitenevän, nyt ärsyttää tämä odottelu. Käytiin aamulla kirppiksellä. Hypistelin siellä vauvanvaatteita ja huomasin mieleen hiipivän taas pientä toivonkipinää... jospa kuitenkin... Aaaarrrrgghh! Sitten taas tullaan ryminällä alas, kun vuoto alkaa. :stick: Että voi olla tyhmä!!! Menkkajuilinta on ihan selvää eikä mitään raskausoireita ole, joten tyhmä tyhmä tyhmä toivonkipinä sammu jo!!! :headwall:
 
kun alkoi sormet syyhytä testaamisen puoleen niin mietin mistä tänää saisin testin ku lähiapteekki kiinni ja sit yliopiston apteekki keskustassa jonne matkaa jonkin verran ettei kävellen pääse. no sit mietin että onhan niitä tossa ärrällä niitä rfsu:n ja ostin sellaisen sit. no huomenna ostan sit apteekista testin ja teen sillä...
 
Uus kierto alkoi viikko sitten. Anteeksi kun en ole kerennyt käydä ilmoittaan. Ollut aika haipakkaa tämä alkuvuosi ja kiireisenä jatkuu ainakin seuraavat kaksi viikkoa.

Nyt en jaksanut lukea koko tätä uutta listaa :hug: tarvitseville ja :flower:
 
Kanelille varovaiset onnittelut ja ++++++-säteitä testiin vahvistuvaksi :) :flower:

Barbamama: Huomaan itsessäni aivan samanlaista toivoa, vaikka täti tuntuu jo kurvaavan pihaan niin silti se pieni toivonkipinä ei sammu. Sitä niin toivoo...

Kuulosti ja näytti niin herkulliselta tuo mymosan kakku :p

Tervetuloa uusille ja kaikille oikein paljon plussatuulia ++++ ja halauksia tädin kohtaamille :hug:
 
Onnea onnea Kaneli! Eihän sitä aina tarvitse olla oireita. Viimeksi mullakin juuri toi pissatus oli ainoa oire menkkakipuilun lisäksi. Ja selkeä haamuhan on täysi plussa. Onnea vielä.

Täällä tuhruttelee siihen malliin, että kp 1 on hyvin lähellä. :|
 
kaneli: WAU :heart:

Barbamama: huomaan itsekkin et vaikka kuinka hoen itselleni et toiveita ei kannata liiaks nostella ni kierron loppu puolella toiveet pompsahtaa taivaisiin ja sitten rytinällä kivuliaasti alas...ei ymmärrä edes omaa logikkaa.
 

Yhteistyössä