Ihanaa, ettei tarvitse ihan yksin kuumeilla, ja toivotaan että kenenkään ei tarvitse kauaan haaveilla.
Äitikissa Täällä hyörii 9/2010 ja 2/2012 lapsoset. Mulla on semmonen krooninen vauvakuume ja asiaa ei auta se, ettei miehellä ole mitään sitä vastaan, et lisää tulis. Neljä olis ainakin haaveissa meidän talauteen, saas nähä miten ämmän käy. Esikoinen antoi oottaa itestään 5kk ja ne olivat tosi pitkiä kuukausia, vaikkakin siis ihan helposti luomusti raskaus alkoi, mut itestä ne 5kk tuntui niin pitkältä ajalta ennen kuin plussa testissä oli. Silloin kerkesin kuumeilemaan täälläkin. No sitten numero kakkonen päätti tulla ekasta kierrosta, kun annettiin lupa tulla. Aateltiin et siinä olis mennyt vähän pidempään, mut ei sitten. Nyt kuopus on melkein 8kk ja ekat menkat synnytyksen jälkeen tuli 3vk sitten. Tässä välissäkään ei olla ehkäisty, mutta tuo pienokainen on kyllä ollut varsin tehokas siinä, kun on nukkunut mun vieressä tiiviisti ekat 4 kk ja senkin jälkeen melko usein. Ei mitään hajua olenko ovuloinut tässä kierrossa, eikä mitään hajua kuinka pitkä kierto on. Aiemmin on kyllä olleet melko tarkasti sen 28-30 päivää, et saas nähä. Vai häiritseekö se vähäinen aamuimetys vielä hommaa. Sulla Äitikissa onkin jännät paikat sitten jo ihan kohta. Mä olen ollut semmonen hätähousu noiden testien kanssa, et ekasta en millään jaksanut odottaa. Testasin heti ekasta kierrosta, ja pettymyshän se oli, kun nega tuli. Sen jälkeen en ole testannut ennen kuin on kuukautiset jääneet pois ja silloinkin on tullut ensiksi vain semmonen hailukka haamunen ensin. Tarvis varmaan vielä olla kärsivällisempi ja testailla vasta kun menkat on viikon myöhässä, niin sais heti kunnon viivat.
tillukasMä en kyllä erota millään koska ovulaatio on, en ole koskaan erottanut. Sen sijaan nuorena (en nyt vieläkään mikään vanha toki ole, mä olen ikinuori!) oli ihan kauheat menkkakivut. Nyt menkat olivat täysin kivuttomat, se oli ihan ihmeellistä. Ei olis tietänyt et kuukautiset on, jossei verta olis tullut. Toivottavasti pysyvätkin semmoisina. Teillä on ainakin helppo ajoittaa petipuuhat oikeeseen aikaan
Pistetäänkös oikein lista pystyyn, niin on helppo katella missä vaiheessa kukin on? Mä voin semmosen pistää, mutta vasta viikonlopun kiireiden jälkeen.