kolmatta kaipaavien joulukuu

Kiitän palautteesta tässä kierrossa en tikutellu lainkaan viime kierrossa tikuttelin ja otti aika koville kun olevinaan oviksen pongailin ja tulos oli täti... limailut on miulla niin kamalan vähäisiä etten niissä erikoisia huomaa mut tosiaan viime kierrossa 4 pyyhkäisyä limaa ja tämän kierron saldo tähän mennessä kaksi... hassua kun jokunen aika sitten vielä lääkäri oli kovin huolissaan kun limoja eritty niin paljon sattui siis sisätutkimus oviksen ajalle... niin se keho muuttuu... mut tosiaan ehkä noist limoista löytyy se syy huonoon tulokseen sillä kaiketi on kuitenkin suuri rooli raskautumisessa....lämpöjä en ole koskaan seuraillu säännöllisesti viime kierrossa flunssan takia oli korkeammat kuin normaalisti... miulla on oikeastaan aina 35.4-6 ja oviksen aikaan koen olevani hieman kuumeinen mutta ei mitään ihmeitä lämmön nousuja. Alkaako ikä tehdä tehtävänsä.... eilen luin että yli 30 vuotiaille kestaa keskimäärin 1 vuoden yritys joten aletaan olla jo puolivälissä =)=)=)=)=)=)=)=)
 
Minnarun: Minulla on myös välillä samaa ongelmaa. Kokeile ihmeessä ensi kierrossa auttaako greippimehu. Join itse sitä muistaakseni 7 litraa ennen ovista (kp 13) eli puolisen litraa päivässä :D Kunnon limailu alkoi jo kp 10. Oviksen jälkeen limailu loppui kuin seinään ja alapää olikin kuin sahara muutaman päivän. Silloin ei petipuuhatkaan oikein innosta, kun on niin kuivaa. :ashamed:
 
kamiraro ja maitsu: hirmuisesti onnea! :flower:
tippuneille halit. :(

Ääk, itseä jännittää ihan hirrrveesti! Pillereitten lopetuksen jälkeen kierto on ollut 30-32 päivää ja nyt on jo kp33!! Normaalisti ovulaation jälkeen lähempänä mensuja on sellainen "kuiva kausi", mut nyt vuoto on sellasta kirkasta limaa. (yöks:D )
Tulisipa huomenna ne testit, jos ei huomennakaan vielä ole alkanut punaiset päivät, niin pakko heti tehdä! Hui! :)
 
KHJ
Maitsu ja Kamiraro todella paljon Onnea ja hyvin sujuvaa raskausaikaa:heart:

Barbamama Verinäytteen tuloksen saan heti tiistaina,mutta utraan pääsen viimeistään torstaina...todella piinaavaa,mutta minkäs teet:(

Toivottavasti Maitsun ja Kamiraron plussatuulet tempaa monen muunkin siivilleen ja vie odottajien puolelle;)
 
Ihana plussa puhuri täällä kyllä näkyy. Ihania joululahjoja jo etukäteen tullut. TOivotaan, nyt vielä lisää joulun ajalla...:)

mulle vois laittaa tälle päivälle dpo9. Päivän nyt siis vähemmän kuin alunperin.
 
Tänään lääkäriin. Olin viikonlopun kuumeessa ja oksentelin pitkin iltaa kun hajut kuvotti. En oikein pystynyt mitään syömään. En ole työkuntoinen ihan poikki. Toivottavasti saan tämän päivän sairauslomaa. Jos sais vaikka levättyä.
Vaikka tuo kierto kait vaihtui niin tekisi mieli ostaa testi kun tein tuossa yks päivä tuon apteekin oma testin niin siihen tuli edelleen haamu mutta vähän vahvempi. Mutta taas nuo parin päivän vuodot kyllä tuos välissä ihmetyttää.
Onnea plussanneille.
 
Barbamama35: niin kyllä minä ainakin koitan ottaa iisisti koska positiivisesti ajateltuna menkkojen alkaminen ei tuota niin suurta pettymystä.Ja ehtii kuopus tosiaan vähän kasvaa täyttää ens kuussa vuoden joten ehtii lähemmös pari vuoteiseks. mutta liian suurta ikä eroo en haluu niinku esikon ja tän kuopuksen välillä on 4v ja 3kk.

Meillä ollu esikon kans vaikeeta ku sillä on nyt uhmaa menee ens syksynä eskariin ja kasvamninen isoks on vaikeaa. on ehkä viel mustiskin veljelleen.
 
mymosa
Mä ku koitin lukee noista davidin ovistesteistä, että ois ihan ok.. Näyttikö sulla Huldasharks joku toinen testi oviksen ja david ei? vai miten?

Ei oo ees toisia testejä joihin verrata, että onko nekin viivattomia.. tosin tuskin tuo ovis vielä ees ois.
 
Tein noita Davideja vielä kaksi-kolme päivää digiplussan jälkeen, eikä testiviiva muuttunut koskaan yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva. Tuo onneton viiva kyllä piirtyi nopeasti, niin kuin aina mulla tekee oviksen aikaan. Eli kun on ovis, niin testiviiva alkaa heti piirtyä testiin, ei-ovis aikaan viiva piirtyy ajan kanssa, minuuteissa. Oviksen aikaan siis ihan sekunneissa.
 
Tails: Tuliko testit? Oletko jo testannut?

Sandemar: Kovasti peukutuksia, että seuraavaan testiin tulee jo selvä viiva! bd

Leo: Päivitetty!

kaneli: Olen myös koittanut kääntää ajatukset siihen, että on ihan hyvä, jos tässä vuoto alkaa. Saan ainakin syödä ja juoda joulupöydästä mitä haluan. Myös työkuvioita olen miettinyt, ettei haittaisi yhtään niiden puolesta vaikka raskautuisin vasta myöhemmin keväällä tai kesällä. Tänään nimittäin lämpö dippasi ja selkää juilii siihen malliin, että tulee punaista näkyy jo ennen joulua. Toisaalta hyvä, jos alkaa jo nyt niin ei mene joulu piloille. Tässä touhun keskellä ei ehdi niin rypeä itsesäälissä ja päivät seuraavaan ovikseen kuluu nopeammin.
Tuo esikoisesi uhma on ihan tyypillistä siinä iässä. 6v on iso kasvun paikka, kun ollaankin jo esikoululaisia ja pitää oppia paljon uusia taitoja. Samalla nuo lapsukaiset hakevat sitä itsenäisyyttä eli uhmaavat vanhempia :D Onhan se ihan hyvä, että se vaihe tulee tuossa ennen koulua vaikkei se meistä niin hauskalta aina tunnu. Koulussa pitää kuitenkin olla jo tosi itsenäinen, huolehtia itse tavaroista, syömisistä, pukemisista, läksyistä ym. Meillä on nyt rauhallista ennen sitä kaikkein pahinta eli murrosikää... Siinäpä onkin sitten hauskaa aikaa tiedossa, jos tässä piakkoin tärppää ja on muutaman vuoden päästä uhmisikäinen ja murkku saman katon alla... :stick:
 
smurffiina: Ihan selvä viiva siinä näkyy! :O Jos lasket päivät niin, ettet välitä siitä vuodosta, niin kuinka pitkällä kierto on? Sullahan on jo 11. päivä tätä "uutta kiertoa" menossa. Mitä jos soittaisit neuvolaan ja pyytäisit pääsyä verikokeisiin? Sieltähän saisit varmuuden =)
 
mymosa
Mun näyttöön tuo smurffiinan viiva on aika haalea, että en osaa sanoa oisko väriä.. Mutta toivottavasti tämäkin haamu muuttuu kunnon plussaksi.

Eilinen ovistesti siis oli aivan tyhjä (tai siis joo onhan siinä se kontrolliviiva) ja tän päivän testiin jo piirtyi testiviivaakin.. joten toivon kovasti, että ovis vihdoin ja viimein löytäis tännekin.
 
barbamama: Testit saapuivat, mutta yritän olla nyt jonkin aikaa pissamatta että voin dippailla (lue: en uskallakaan tehdä testiä! ) ja siis täti ei ole vieläkään saapunut..hui! :D

huldis ja muut, kiitokset peukutuksesta! :) sandemar ja smurffiina:peukutuksia teille! ja vielä mymosalle onnea oviksen metsästykseen!
 
hihhei, halituksia plussautuneille! toivotaan matkalaisten pysyvän masussa ja kasvana oikeeeen reippaasti...:heart:

enpä oo koskaan ovistesteihin koskenu,ihan uusi asia ja mukava lukeakkin käyttäjien kokemuksia,jos niitä joutuukin jossain vaiheessa itsekkin käyttämään.

vuodot alkaa olemaan loppuneet täällä,joten joulun aikoihin odotellaan ovista ja katsotaan mitä tapahtuu. Mies eilen intoili jo kovasti..:D ihanaa kun ei ole enää niin yksin tän vauvakuumeen kanssa=)
 
Jahas ja lisää "plussia" :) Mutta ku mä oon niin jo tottunu moniin pettymyksiin ni onnittelen kaikkia vasta sitte kunnolla ku nään sen ihka oikeen ja kunnon plussan. siihen asti oon teille kaikille peukut pystys :)
itellä sama limailu jatkuu ja välii maha on vasemmalta kipeä ja väliin oikealta. outoa limaa ku ihan kirkasta ja tooosiii venyvää ja paksua ja sit seas on edelleen sellasia niinku punasia pieniä langanpätkiä :eek: että jostain tuloo verta sekaan aina vaan :eek: mikä ihime kierron vaihe mulla on ny menos??!!!??!!! voi kun olis ovis testejä...
 
Eipä mun selkeä roskishaamu sitten ollutkaan sitä mitä toivoin :'(
Olin jo kovin toiveikas, kun viiva oli yhtä vahva mitä täällä nähdyt haamuilut.. Mutta siis, tulkitsin testiä paljon paljon liian myöhään. Ja aavistelinkin, ettei ihan ekalla voisi edes tärpätä.
Ja iloinen olen siitä, ettei kierto ollut tämän pidempi.
Mulle saa siis päivittää kp1 ja yk2.
 

Yhteistyössä