*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

mymosa
Mulla venyi edellinen kierto yli 40 ja joka testi negaa. Kuitenkin kierto oli pilsujen jälkeen palautunut 28 päivään. Selittämätön on toi kroppa..

Toivottavasti m0308 kierto ei kauheesti veny. Mielummin niin, että plussa pärähtäis.
 
Tervetuloa MyrskyMaija joukkoon kuumeilevaan :D

Kauheesti ois tehnyt tänäaamuna mieli testata, mutta järkiinnyin ja jätin testaamatta :) Katsotaan maltanko vielä huomisenkin skipata ;)

Erityisemmin ei oireita ole... eilen illalla alkoi semmoinen "tuikinta" tuolla alamasulla, en tiedä onko se hyvästä vai pahasta... Rinnat on edelleen oudon tuntuiset...

Tällaiset ruokatuntikuulumiset tällä erää... :)
 
Heippa!

Testasin eilen illalla vielä uusiksi ja kyllä se viiva oli vahvistunut, eli hyppään tuonne huhtikuisiin :heart: Odotin esikoistakin Huhtimuksuissa -06 :D Esikoinen syntyi 16.4. ja nyt jos sinne asti päästään, la on 18.4.

Tulkaahan perässä, huhtikuisiin mahtuu ja toukokuisiin sitte aikakin :D

Plussatuulia puhallellen,

J-t
 
no ni, se siitä sitten... vertaa tuli tippa ku kävin vessas. että kyllä ne monsuunit sieltä vielä alakaa. äääh, inhottavaa vaan ku joka kerta ku mulla on myöhäs,ni sitte ne tuloo kaksinkertasena ja mulla on kyllä vaikeat menkat jo muutenki. eli toisinsanoen..nyt ootellaan taas kuolemaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja m0308:
no ni, se siitä sitten... vertaa tuli tippa ku kävin vessas. että kyllä ne monsuunit sieltä vielä alakaa. äääh, inhottavaa vaan ku joka kerta ku mulla on myöhäs,ni sitte ne tuloo kaksinkertasena ja mulla on kyllä vaikeat menkat jo muutenki. eli toisinsanoen..nyt ootellaan taas kuolemaa :LOL:
Cyclocapron - sillä mä selviän.....
 
Onnea J.T :heart: :heart:
Ja tervetuloa uusille :)
Tällä vanhalla ;) ja ilmeisesti piiitkäään täällä pysyvällä taitaa taas olla se punainen paholainen tulossa kylään... nyt siis vasta kp 18 ja tuhrua tuli vessassa käydessä..se yleensä mulla merkkaa sitä et viikon sisään menkat alkaa :( Ja sitte hormonit taitaa muuteski olla kyl ihan sekaisin..mulle on tullu ihan kauheesti finnejä!! Ja mulla ei yleensä ole ollenkaan niitä :eek:
No tämmöstä tää taas on.... ei hirveesti naurata..
 
Tervetuloa myrskymaija!

Ja onnea viellä j-t!!

Tuhruttaminen vaan jatkuu, ei yhtään kiva!! Jos ens kierrossa ei ala olla normaalia, niin sitten täytyy ruveta ottamaan neuvolaan yhteyttä. Jus eilen miehelle laskeskelin, että vajaa kaksi viikkoa ollut vuodotonta ajankohtaa tämän kesän aikana :headwall: .
Peittoja on kyllä heiluteltu, jos vaikka sattuiskin se ovis olemaan niin siemenet on laitettu itämään =) .

Odottaminen jatkuu!!
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Onnea J.t :flower:

Mitäs jos sä m0308 oisit sittenkin raskaana.. Mulla oli 3 päivän valemenkat kun kakkosta odotin. Oisin varmaan ollu ihan paniikissa jos oisin tienny odottavani =) Siinä vaiheessa luulin vaan et nyt päästään vasta yrittämään..

Oma (.) --> ei uutta. Jotain juilimista, mut ota tosta nyt selvää. O-testeissä ei ole vielä ollu tummia viivoja. Voiko olla et ne ei vahvistukaan..?
 
M0308, teehän testiä jos vaikka ootkin raskaana! *pitää peukkuja*

Dyyni. Eiköhän aamulla päräytetä tuplaviivat ruutuun! Minäkin aion tuhlata viimeisen testin aamulla.

Tervetuloa uusille minunkin puolesta :heart:
 
KHJ
Saisiko liittyä joukkoon?

Olisin kolmannesta hhaveileva 28v, kahden tyttösen äippä. Kierukka poistettiin viikko sitten ja nyt tätiä odotellaan kylään. eli yk1 siis.
Ykköstä yritettiin 2v ja kakkonen tuli nopeesti. Mutta toiveissa siis kolmas ja mielellään ei kahden vuoden yritystä :)
Tsemppiä kaikille!
 
Dyynille jäi nyt ne viivat, kun ei minun tikkuun ilmestynyt kuin yksi :( Toivottavasti siellä parempi onni!

Menkat vaan antaa odottaa itseään, toivottavasti ei enää kauaa, että pääsis uuteen kiertoon yrittämään, tälläinen vaihe on ärrrrrrrrrsyttävä!!
 


KESKIVIIKKO 11.8.2010



Taikawiitta ........................... kp 46/28 ................................. yk ?
m0308 ................................. kp 36/31 ................................. yk ?
Rixutin .................................. kp 32/?? ................................. yk 1
Dyyni .................................... kp 32/28 ................................ yk 1

Mimse .................................. kp 27/28 .................................. yk 1
Pyyter-2 ............................... kp 27/?? .................................. yk 1
Huldasharks ......................... kp 26/40-60 ............................ yk 3
Harmaana ............................ kp 25/27-28 ............................ yk 0
Mymosa ................................ kp 22/?? ........... dpo8 ............ yk 6

leena77 ............................... kp 19/24-29 ............................ yk 5
Jadey ................................... kp 19/?? .................................. yk 1
Ninnuski ............................... Kp 19/ 26-28 ........................... yk 5
Mama-84 .............................. kp 18/29-30 ............................ yk 2
MyrskyMaija ......................... kp 14/27-32 ............................. yk 1
Muumi82 .............................. kp 13/28 .................................. yk 1
Äiti88 ................................... kp 11/30 ................................... yk 2
smurffiina84 ......................... kp 11/24-30 ............................. yk 2

Minnarun .............................. kp 10/ 29-31 ........................... yk ?
sporty .................................. kp 8/28-32 .............................. yk 4
Nepula ................................. kp 7/28-32 .............................. yk 1
Pompo79 ............................. kp 5/24-27 .............................. yk ?
PieniTytönTylleröinen ........... kp 4/28 ................................... yk 4
Nipsu87 ............................... kp 4/?? .................................... yk 1
Miuski00 .............................. kp 1/29 .................................... yk ?

KHJ .......................................kp?/??...................................... yk?


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind




Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.








 
On se vaan hassua, aina painin itseni ja painon kanssa mutta silloin kun on suunnitteilla että aloitan kasvattamaan toista ihmistä sisälläni alan huolehtia paljon paljon paremmin itsestäni :) Hyvähän se vaan on mutta miten saisin itseni huolehtimaan ihan vain itsestäni ?
 
Tervetuloa uudet :flower:

Tikuttelen edelleen, eikä mitään. Ei plussaa niin minkäännäköiseen testiin :|

Ehkä ensi viikolla sitten tekemään niitä toisenlaisia testejä, jospa olis sittenkin. Kaikennäköistä oiretta on ilmassa, mutta ihan mielikuvituksen tuotettahan se on :D
 
Kauhee hinku oli taas aamulla testata, mut olin sitkeä skippasin... Ehkäpä hyväkin niin, sillä juuri nyt ruokiksen päätteeksi alkoi tulla olo että niimpä saattaisi ne menkat sieltä sit huomenna alkaa :/

Olin jotenkin niin varma, et nyt ois tärpännyt... oli mukamas jotain oireitakin... Vaikka mitäpä mä tässä voivottelemaan ennen kuin ne menkat oikeasti alkaa, mut kyl tää tunne nyt pikkuisen latisti tunnelmaa :/

Ja Miuski00:lle pahoittelut paronista :(
Tulispa nyt taas plussia pinoon... *oma lehmä ojassa dpo 13* : :LOL:
 
Kiitos MimSe!

Mä tässä just suunnittelen, että vois vaikka heittää tänään(kin) vähän huushollivalssia kunhan saan cyclot haettua ensin, että pysyn tajuissani. Tietsikkahuone ja eteinen närästää mua vieläkin....
 

Yhteistyössä